Розробка гри, яку можна провести під час проведення предметного тижня. Тут приклад запитаннь, зупинок і слова. Якщо вчитель захоче, то може поміняти кількість зупинок, а відповідно і кількість букв у слові, яке необхідно скласти. Гра покликана розширити знання учнів про рослинний і тваринний світ, різноманітність хімічних речовин та явищ. Розвивати увагу, логічне мислення, вміння працювати в групі.
Біологічно – хімічна гра Квест.
Для учнів 7 – 8 класів.
Мета гри: розширити знання учнів про рослинний і тваринний світ, різноманітність хімічних речовин та явищ. Розвивати увагу, логічне мислення, вміння працювати в групі. Виховувати пізнавальний інтерес до вивчення навколишнього середовища.
Правила гри: команда учнів ( 4 – 5 учнів) отримує листок, на якому написана перша зупинка із завданням. Але і зупинка зашифрована. На зупинці команда отримує аркуш з питанням або завданням, на яке необхідно дати правильну відповідь ( відповідь повинна бути одна). На роздуми дається одна хвилина. Якщо команда дала правильну відповідь, то вона отримує букву і листок з наступною зупинкою. А якщо команда відповіла неправильно, то отримує лише листок із наступною зупинкою. В кінці команда повинна скласти слово з отриманих букв
( букви даються у довільному порядку). Яка команда збере швидше букви і слово та й перемогла.
Обладнання: листки з завданнями, картки із буквами, аркуш з зашифрованою наступною зупинкою ( роздати по пунктам – кабінетам).
Хід гри.
Завдання для команди учнів 7 клас.
Для цього річкового будівельника його хвіст – і кермо, і весло. А ще в ньому він накопичує жир на зиму.( бобер).
Отруйна речовина, що міститься в листі тютюну. (Нікотин).
Яка рослина поширилась в Україні після нашестя татар? ( Аір).
У давнину її вважали «еліксиром життя». У листках її багато вітамінів. З неї готують салати. Настій – чудовий засіб від опіків. (Кульбаба)
Шар, який відіграє значну роль у збереженні життя на нашій планеті. (озоновий).
Коли європейці привезли цю тварину на Таїті, мешканці острова, які досі її жодного разу не бачили, дали їй назву «свиня з зубами на голові». А як називаємо цю тварину ми? ( Корова).
Завдання для учнів 8 класу
Як жирафів перевозять у зоопарк, якщо їхній ріст – шість-сім метрів, і ні в поїзд, ні в літак жоден жираф на поміститься? ( У зоопарки привозять не дорослих жирафів, а молодняк зростом не більше півтора метрів.)
Цю речовину Леонардо да Вінчі назвав «соком життя». (Вода).
Яка кімнатна рослина за повір’ям живе 100 років? (Алое)
Ця квітка пов'язана з ім'ям людини. Означає кохання і бажання зустрічі. Що це за рослина? (ромашка)
Елемент, що входить до складу крові та надає їй червоного кольору. (Ферум)
Назвіть птаха, який може спати під час польоту. (Лелека)
Слово можна вибрати будь – яке .Я вибрала слово « ЕРУДИТ». Від кількості букв у слові буде залежати кількість зупинок і завдань.
Після проходження всіх зупинок команда збирається на стартовій площадці( в кабінеті) і складають слово із зібраних літер. Якщо у команди не вистачає літер ведучий задає додаткові запитання.
Виграє та команда, яка першою складе слово.