Розширити знання учнів про Голокост;аналіз твору Д.Бойна "Хлопчик у смугастій піжамі";розвиток критичного мислення,уміння аналізуватитекст; виховувати толерантність,почуття відповідальності за свої вчинки.
“Хлопчик у смугастій піжамі”. Образи дітей, їхня дружба і взаємодопомога. Трагічний фінал як відображення злочинів фашизму.
Номер слайду 2
Мета: Розширити знання учнів про Голокост; аналіз твору Д. Бойна "Хлопчик у смугастій піжамі"; розвиток критичного мислення, уміння аналізувати текст; виховувати толерантність, почуття відповідальності за свої вчинки, любов до родини і Батьківщини.
Номер слайду 3
Епіграф уроку«Лінії можуть розділяти, але надія об’єднує нас»
Номер слайду 4
Проблемне питання. Згадайте, що думав Бруно, а) спостерігаючи за «фермою» з вікна; б) після перегляду фільму, що демонстрував його батько для начальства і що він побачив насправді, потрапивши за колючий дріт?Власне, виникає ще одне питання: чим є цей колючий дріт? Межею, що відділяє кордони концтабору чи чимось іншим?
Номер слайду 5
Робота над змістом твору. Герої твору: Бруно-девятирічний німецький хлопчик,який ще мало розуміє,що коїться навколо нього. Шмуль-новий друг Бруно,який живе за колючим дротом. Ральф-батько Бруно,військовий офіцер, який прагне зробити кар`єру,тому з радічсю погоджується на переїзд,не враховуючи думку сім`ї. Ельза- мати Бруно. Гретель-сестра Бруно. Фюрор-начальник Ральфа,який і направляє його на службу у віддалений табір
Номер слайду 6
Що дізнаємося про стосунки Бруно з батьком?Що стало першим переломним моментом у житті Бруно?Що найдужче лякає хлопчика?Як складаються стосунки хлопчика з родиною після переїзду?Яка таємниця цікавить хлопця невдовзі після переїзду?Що робить Бруно, щоб розкрити таємницю?Чому зустріч з хлопчиком у смугастій піжамі видається містичною?Чому дружба між ними, на перший погляд, неможлива?Чому ж такі різні хлопчики стали друзями. Як змінився внутрішній світ Бруно під впливом Шмуля?Що спонукало Бруно пробратися на територію табору?Розкажіть, до яких наслідків це призвело…Як ви розумієте фінал роману: смерть Бруно разом зі Шмулем?Про що ви подумали, перегорнувши останню сторінку роману?
Номер слайду 7
Робота в парах. Дібрати по одному іменнику, який би характеризував ставлення цього героя до війни{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Гретель, старша сестра Бруно. Бруно, головний герой. Шмуель, новий знайомий Бруно з «ферми»
Номер слайду 8
Вправа «Асоціативний кущ»Роман Дж. Бойна про двох Маленьких Принців, яких розмежовує колючий дріт і єднає Доля… І вони, тримаючись за руки, йдуть за небокрай...“Хлопчик у смугастій піжамі” –це книга ...трагедіявибухемоціявійнадоба
Номер слайду 9
Робота в групах. Вправа «Доміно»Завдання: до поданих запитань підібрати відповіді
Номер слайду 10
Творча робота. Розкрити епіграф уроку:«Лінії можуть розділяти, але надія об’єднує нас»
Номер слайду 11
Блок «Рефлексія» На першому уроці, присвяченому твору Дж. Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі», ми з вами визначили кілька тем, що розглянуті в романі, серед яких були «Війна» та «Голокост»(перевірка домашнього завдання)
Номер слайду 12
Вправа «Мікрофон»♦ Аналіз проблемного питання-На мою думку, у даному творі колючий дріт є …
Номер слайду 13
Роман закінчується словами:«Усе це сталося дуже давно й ніщо подібне більше не станеться. Не в наші дні й не в нашу історичну добу.»Домашнє завдання. Поміркуй. Чому людство забуло про страшні наслідки війни, про численні застереження і перестороги?