Проблемне питання. Згадайте, що думав Бруно, а) спостерігаючи за «фермою» з вікна; б) після перегляду фільму, що демонстрував його батько для начальства і що він побачив насправді, потрапивши за колючий дріт?Власне, виникає ще одне питання: чим є цей колючий дріт? Межею, що відділяє кордони концтабору чи чимось іншим?
Робота над змістом твору. Герої твору: Бруно-девятирічний німецький хлопчик,який ще мало розуміє,що коїться навколо нього. Шмуль-новий друг Бруно,який живе за колючим дротом. Ральф-батько Бруно,військовий офіцер, який прагне зробити кар`єру,тому з радічсю погоджується на переїзд,не враховуючи думку сім`ї. Ельза- мати Бруно. Гретель-сестра Бруно. Фюрор-начальник Ральфа,який і направляє його на службу у віддалений табір
Що дізнаємося про стосунки Бруно з батьком?Що стало першим переломним моментом у житті Бруно?Що найдужче лякає хлопчика?Як складаються стосунки хлопчика з родиною після переїзду?Яка таємниця цікавить хлопця невдовзі після переїзду?Що робить Бруно, щоб розкрити таємницю?Чому зустріч з хлопчиком у смугастій піжамі видається містичною?Чому дружба між ними, на перший погляд, неможлива?Чому ж такі різні хлопчики стали друзями. Як змінився внутрішній світ Бруно під впливом Шмуля?Що спонукало Бруно пробратися на територію табору?Розкажіть, до яких наслідків це призвело…Як ви розумієте фінал роману: смерть Бруно разом зі Шмулем?Про що ви подумали, перегорнувши останню сторінку роману?