Хлопчики і дівчатка. Мета: Дізнаємося, що між хлопчиками і дівчатками є багато спільного; Зрозуміємо, чому слід товаришувати з усіма. Розвиток зв’язного мовленням «Мої друзі».

Про матеріал

Хлопчики і дівчатка.

Мета: Дізнаємося, що між хлопчиками і дівчатками є багато спільного; Зрозуміємо, чому слід товаришувати з усіма. Розвиток зв'язного мовленням «Мої друзі».

Перегляд файлу

Заняття 17

Хлопчики і дівчатка.

Мета: Дізнаємося, що між хлопчиками і дівчатками є багато спільного; Зрозуміємо, чому слід товаришувати з усіма. Розвиток зв’язного мовленням «Мої друзі».

Хід заняття

І. Повторення матеріалу

1.1Ранкова зустріч( Сьогодні ми дізнаємося, чому слід товаришувати і з хлопчиками, і з дівчатками)

1.2.Крісло автора

1.3.Вправа на знайомство. Пропонуємо дітям по черзі назвати ім’я і свою стать. Наприклад «Мене звуть Оксана, я дівчинка».

Підсумуйте: «Отже, у нашому класі ……хлопчиків і …… дівчаток.»

1.4.Гра «Відгадайте слово»

Шко (ляр, лярка, ла), олi (вець), учи (тель), уче (ниця), порт (фель), руч (ка), пе (нал), зо (шит), дош (ка), крей(да).

— На минулому заняттi ми вивчили назви кольорiв. (Повторити)

2. Вивчення нового матерiалу

2.1.Обговорення.

-Які ще імена дають дівчаткам?

-Які хлопчикам?

-Чи бувають імена, якими називають і хлопчиків, і дівчаток?(Саша, Ження)

Вправа «Дівчатка і хлопчики»(побачити  спільне і відмінне між дівчатками і хлопчиками)

-Зараз ми спробуємо розпізнати хлопчиків і дівчаток лише за їх силуетами. Цікаво, чи вийде це у нас?»

Робота з роздатковим матеріалом(Обвести червоним олівцем силуети дівчаток, а синім – силуети хлопчиків.

Завдання для обговорення:

-За якими ознаками ви впізнаєте хлопчиків? А дівчаток? (за зачіскою, одягом…)

-А чим дівчатка й хлопчики схожі одне на одного?

Підсумки: «Більшості випадків ми легко розпізнаємо хлопчиків і дівчаток за зовнішнім виглядом, хоч між ними є багато спільного».

2.2.Аналізуємо зачіски хлопчиків і дівчаток.

Гра « Чия це заціска?».

Продемонструйте малюнок із зображенням зачіски або слайд із презентації. Якщо це зачіска для хлопчиків, встають хлопці й вигукують: «Це наша зачіска!»; якщо для дівчаток –дівчата. Якщо така зачіска може бути і в хлопчиків, і в дівчаток, встають усі діти (Будь-ласка, не виправляйте вибір дітей, навіть якщо вони обрали зачіску, не типову для своєї статі. Підтримайте дитину: «У хлопчиків теж може бути довге волосся» або «У дівчинки теж може бути коротка зачіска»).

-Обговорення.

Підсумок: «Зачіски у хлопчиків і дівчаток завжди повинні бути акуратними.»

3. Фiзкультхвилинка.

4. Аналізуємо одяг хлопчиків і дівчаток

Слово вчителя: « А тепер давайте поговорімо про одяг хлопчиків і дівчаток».

Пропонуємо учням розглянути малюнки.(Роздавальні матеріали)

Запитання для обговорення:

- Який одяг частіше носять дівчатка?

-Що полюбляють носити хлопчики?

6. Фiзкультхвилинка «В саду чи на городi» («сад» —  руки вгору, «город» — руки в сторони). Учитель називає фрукти, овочi, а дiти виконують відповiднi рухи.

7.Гра «Чий це одяг» (роздатковий матеріал: одяг , ляльки).

8.Бесіда-гра «Гарні манери» (Чому гарні манери важливі для хлопчиків і дівчаток)

Слово вчителя: «Чи знаєте ви, що чемні діти мають набагато більше друзів ніж ті, хто забуває про гарні манери. А якщо так робити не чемно, всі разом скажемо: «У-у-у!»

Притримати двері для того, хто йде слідом за тобою.

Проштовхуватися без черги.

Привітатися з батьками однокласників, зустрівши їх на вулиці.

Подякувати тому , хто тобі допоміг.

………….

Підсумуйте: «Молодці! Якщо ви будете використовувати гарні манери у житті, ви матимете багато друзів серед хлопчиків і дівчаток».

 

9. Пiдсумок заняття

Існує чимало ігор та занять, яким цікаво займатися і хлопчиками, й дівчаткам.

Товаришуй і з дівчатками, і з хлопчиками.

Навчайся гарних манер.

 

10. Гра «Запам’ятай слова»

11. Гра «Асоціативні малюнки парами»

docx
Додано
11 травня 2018
Переглядів
1591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку