“Хмари слів” на уроках зарубіжної літератури (5-7 класи НУШ)

Про матеріал
Хмара слів (хмара тегів, або зважений список) – це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні Word Art – багатофункціональний англомовний сервіс для створення “хмар слів”. З його допомогою можна створювати яскраві “хмари” різної форми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Хмари слів” на уроках зарубіжної літератури(5-7 класи НУШ)

Номер слайду 2

Нова українська школа має стати для сучасного юного покоління ШКОЛОЮ РАДОСТІ, зорієнтованою на діяльнісне навчання, гармонійний розвиток і моральне виховання учнів, зокрема через їх прилучення до скарбниці художньої літератури різних країн і народів світу

Номер слайду 3

Концепція НУШ. Кожна дитина неповторна, наділена від природи унікальними здібностями, талантами. Місія нової української школи – допомогти, розкрити та розвинути здібності, таланти та можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками

Номер слайду 4

Сучасний урок повинен бути:доступнимцікавимзахоплюючимрадісним

Номер слайду 5

Головний обов'язок учителя - навчити дитину любити свій предмет. Надійним помічником у створенні оригінальних, цікавих уроків є новітні технології.

Номер слайду 6

Хмара слів (хмара тегів, або зважений список) – це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенніМістить в собі візуальну інформацію. Можна донести більше інформаціїСприяє кращому запам'ятовуванню інформаціїПритягує погляд до об'єкта і змушує зосередити увагу на потрібному матеріалі

Номер слайду 7

Визначення теми, яка об’єднує «хмару»Створення хмари слів відбувається у кілька етапів: Введення ключових слів. Візуалізація тексту шляхом підбору форми-асоціації Оформлення форми

Номер слайду 8

Можливості використання хмари слів на уроці: «Хмара» може слугувати в якості опорного конспекту для подачі нового матеріалу чи його узагальнення. В «хмару» можна "зашифрувати" тему уроку, яку учні повинні визначити. Можна запропонувати дітям прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку. Проведення «мозкового штурму»Зробити "хмарку" підказок до оглядової теми. Проведення простого опитування. Повторити основні поняття теми, що вивчається. Створення хмаринки підказок для виконання певного завдання чи перевірки результатів

Номер слайду 9

1. Word It Out. Word It Out – безкоштовний англомовний сервіс для створення хмар слів, який є одним з найпростіших і зручних у використанніУ браузері Google Chrome можна налаштувати автоматичний переклад сторінки, будь-якою зручною для вас мовою. Хмару слів можна легко зґенерувати власноруч з використанням спеціальних програм:2. Word Cloud Generation. Word Cloud Generation – англомовний сервіс для створення тегових хмар, який має найбільш зручну інтуїтивно зрозумілу навігацію3. Word Art (Tagul)Word Art (https://wordart.com ) – багатофункціональний англомовний сервіс для створення хмар слів

Номер слайду 10

Як створити хмару слів?Word Art – багатофункціональний англомовний сервіс для створення “хмар слів”. З його допомогою можна створювати яскраві “хмари” різної форми. Алгоритм створення “хмар слів” можно переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=b5u. F7y. GJDsg

Номер слайду 11

Ключові переваги Word Art: Лля створення хмари текст можна або додати вручну, або за вказаним посиланням. Розширені налаштування дозволяють змінювати у відображенні хмари ряд параметрів (основну форму, добирати комбінацію кольорів, шрифти, орієнтування слів, колір фону тощо)Можливість відображення певних слів виключно обраним кольором. Скачування зображень у форматі jpg чи png

Номер слайду 12

Оскар Уайльд «Хлопчик Зірка» (5 клас) Записати слова з казки. Встановити за ними послідовність подій у казці

Номер слайду 13

Брати Якоб і Вільгельм Ґрімм «Пані Метелиця» (5 клас)Переказати зміст казки «Пані Метелиця»

Номер слайду 14

Ганс-Крістіан Андерсен «Снігова королева» (5клас)Знайдіть і запишіть спільне і відмінне в образах Герди і Снігової Королеви

Номер слайду 15

Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика» (5 клас)Встановити відповідність між ім’ям персонажа та головною рисою характеру

Номер слайду 16

«Народні казки. Літературні казки світу» (5 клас)Випишіть з малюнка слова та словосполучення, доповніть ними відповідні речення1. Головний конфлікт казки…2. Автором фольклорної казки є..3. Розвитком подій у чарівній казці керують…4. Найстарішими казками вважаються….5. Автором літературної казки є…6.. Казку «Хлопчик – Зірка» написав….7. Батьківщина братів Гріммм….8. У персонажів казки «Пані Метелиця» немає…

Номер слайду 17

Ернст Теодор Амадей Гофман «Лускунчик і Мишачий король» (5 клас)Схарактеризуйте образи Пірліпат та Марі, пригадавши всі епізоди казки, та запишіть спільні та відмінні риси характеру героїнь

Номер слайду 18

Міфи на всі часи (6 клас)Використовуючи слова – підказки, розкажіть про міфи, їх виникнення, особливості будови героїв. У чому полягає страждання Прометея? Які образні вислови з’явились в літературі ?

Номер слайду 19

Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан» (6 клас) Зберіть порожню торбину Діка Сенда. Поклавши туди те, що допомогло йому повернутися додому

Номер слайду 20

Ульф Старк «Маленька книжка про любов» (6 клас) З поданих ознак записати тільки ті, які стосуються жанру повістіВизначити проблематику твору

Номер слайду 21

Мацуо Басьо. Хайку (6 клас)За опорними словами хмаринки слів розкажіть про життя та творчість Мацуо Басьо. Визначити за допомогою хмари слів ознаки хайку.

Номер слайду 22

Роберт Льюїс Стівенсон «Балада про вересовий трунок» (7 клас)Сформулюйте визначення балади, виписавши слова з хмариІз хмари слів оберіть ті слова, які передають зміст та атмосферу балади Р. Стівенсона «Вересовий трунок».​

Номер слайду 23

Джон Бойн «Хлопчик у смугастій піжамі» (7 клас)За опорними словами хмаринки слів складіть розгорнуту відповідь про життя та творчість Джона Бойна Визначити, чиє ім’я твору не вказане у хмарі, розповісти про нього: портрет, характер, вчинки

Номер слайду 24

Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (7 клас)Із хмари слів оберіть і запишіть планети, де побував Маленький принц. Усно дати відповіді на проблемне питання, яке зашифроване у хмарі.

Номер слайду 25

Дякую за увагу!

pptx
Додано
28 лютого
Переглядів
1175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку