Тема: Хто ти? Звідки ти? Країни та національності
Мета уроку:
-
Освітня:
-
Розширити лексичний запас учнів назвами країн та відповідними національностями.
-
Закріпити вживання дієслова "to be" у запитаннях та відповідях про походження.
-
Формувати навички вживання прикметників для опису національності.
-
Розвиваюча:
-
Розвивати навички аудіювання, говоріння, читання та письма.
-
Формувати вміння працювати в парах та групах.
-
Розвивати креативність та уяву.
-
Виховна:
-
Виховувати інтерес до інших культур та країн.
-
Формувати толерантність та повагу до різноманітності.
Обладнання:
-
Підручник
-
Робочий зошит
-
Картки з назвами країн та прапорами
-
Картки з національностями
-
Маркери
-
Інтерактивна дошка (за наявності)
-
Аудіозаписи
-
Глобус або карта світу
Хід уроку:
I. Організаційний момент
-
Привітання, перевірка готовності.
II. Актуалізація опорних знань
-
Розминка: Гра "Хто я?" (учні зображають різних людей, а інші відгадують, ким вони є).
-
Повторення: Коротке опитування за попереднім матеріалом (імена, вік, дієслово "to be").
III. Вивчення нового матеріалу
-
Представлення лексики:
-
Показати картки з назвами країн та прапорами.
-
Пояснити, що таке національність.
-
Записати на дошці пари "країна – національність" (Ukraine – Ukrainian, England – English тощо).
-
Аудіювання:
-
Прослуховування пісні або діалогу, де згадуються різні країни та національності.
-
Виконання завдань на розуміння змісту.
-
Вправи на закріплення:
-
"З'єднай пари": Учні з'єднують картки з країнами та відповідними національностями.
-
"Хто звідки?": Вчитель називає країну, а учні хором або по черзі називають відповідну національність.
-
"Опиши себе": Учні складають короткі розповіді про себе, використовуючи нову лексику (My name is..., I am from..., I am...).
IV. Закріплення матеріалу
-
Робота в парах: Учні задають один одному запитання про країну походження та національність.
-
Творче завдання:
-
"Моя подорож": Учні уявляють, що подорожують світом, і складають короткі розповіді про відвідані країни та зустрінутих людей.
-
"Створи власну країну": Учні придумують назву власної країни, її прапор та описують її мешканців.
-
Гра "Інтерв'юер": Один учень бере інтерв'ю у іншого, задаючи питання про його походження, сім'ю, хобі.
V. Підсумок уроку
-
Рефлексія: Що нового дізналися? Що було найцікавішим?
-
Домашнє завдання: Вивчити нові слова, скласти розповідь про свою уявну подорож.