Хто ти? Звідки ти? Країни та національності

Про матеріал
Мета уроку: • Освітня: o Розширити лексичний запас учнів назвами країн та відповідними національностями. o Закріпити вживання дієслова "to be" у запитаннях та відповідях про походження. o Формувати навички вживання прикметників для опису національності. • Розвиваюча: o Розвивати навички аудіювання, говоріння, читання та письма. o Формувати вміння працювати в парах та групах. o Розвивати креативність та уяву. • Виховна: o Виховувати інтерес до інших культур та країн. o Формувати толерантність та повагу до різноманітності.
Перегляд файлу

 

Тема: Хто ти? Звідки ти? Країни та національності

Мета уроку:

  • Освітня:
    • Розширити лексичний запас учнів назвами країн та відповідними національностями.
    • Закріпити вживання дієслова "to be" у запитаннях та відповідях про походження.
    • Формувати навички вживання прикметників для опису національності.
  • Розвиваюча:
    • Розвивати навички аудіювання, говоріння, читання та письма.
    • Формувати вміння працювати в парах та групах.
    • Розвивати креативність та уяву.
  • Виховна:
    • Виховувати інтерес до інших культур та країн.
    • Формувати толерантність та повагу до різноманітності.

Обладнання:

  • Підручник
  • Робочий зошит
  • Картки з назвами країн та прапорами
  • Картки з національностями
  • Маркери
  • Інтерактивна дошка (за наявності)
  • Аудіозаписи
  • Глобус або карта світу

Хід уроку:

I. Організаційний момент

  • Привітання, перевірка готовності.

II. Актуалізація опорних знань

  • Розминка: Гра "Хто я?" (учні зображають різних людей, а інші відгадують, ким вони є).
  • Повторення: Коротке опитування за попереднім матеріалом (імена, вік, дієслово "to be").

III. Вивчення нового матеріалу

  • Представлення лексики:
    • Показати картки з назвами країн та прапорами.
    • Пояснити, що таке національність.
    • Записати на дошці пари "країна – національність" (Ukraine – Ukrainian, England – English тощо).
  • Аудіювання:
    • Прослуховування пісні або діалогу, де згадуються різні країни та національності.
    • Виконання завдань на розуміння змісту.
  • Вправи на закріплення:
    • "З'єднай пари": Учні з'єднують картки з країнами та відповідними національностями.
    • "Хто звідки?": Вчитель називає країну, а учні хором або по черзі називають відповідну національність.
    • "Опиши себе": Учні складають короткі розповіді про себе, використовуючи нову лексику (My name is..., I am from..., I am...).

IV. Закріплення матеріалу

  • Робота в парах: Учні задають один одному запитання про країну походження та національність.
  • Творче завдання:
    • "Моя подорож": Учні уявляють, що подорожують світом, і складають короткі розповіді про відвідані країни та зустрінутих людей.
    • "Створи власну країну": Учні придумують назву власної країни, її прапор та описують її мешканців.
  • Гра "Інтерв'юер": Один учень бере інтерв'ю у іншого, задаючи питання про його походження, сім'ю, хобі.

V. Підсумок уроку

  • Рефлексія: Що нового дізналися? Що було найцікавішим?
  • Домашнє завдання: Вивчити нові слова, скласти розповідь про свою уявну подорож.

 

docx
Додано
15 грудня
Переглядів
7
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку