Гра для вчителів «Хто зверху?»
Секретний виступ
001 музика для виходу ведучої
Дорогі колеги, вельмишановні вчителі! Сьогодні ми раді вітати Вас у цій залі з величним святом Вчителя! Вчитель — горде звання, яке за життя несуть тільки самі заслужені і гідні! Так нехай же вчительські нелегкі будні приносять тільки радість і будуть плідними. Нехай учні будуть старанними, якими можна пишатися. А в родині тільки щастя і затишок запанує. Здоров’я, любові, достатку і всіх життєвих благ!
Кожного дня, життя, диктує нам нові правила. Держава вимагає від нас змін, інших форм, оновлення. Тому сьогодні ми проведемо цей день по-іншому. На нас сьогодні чекає конкурсна программа і шоу «Хто зверху!» Команда педагогів проти учнів.
002Музика з передачі «Хто зверху»
Завіса відкривається
Запрошуються учасники на свої місця
Народна педагогічна мудрість говорить, що молоді вчителі не вміють працювати, проте досвідчені вміють НЕ працювати. Але це не про наших педагогів! Сьогодні вони продемонструють, що молодість не обов’язково є ознакою недосвідченості, а досвід не означає відсутність енергійності та креативності…
Тож зустрічайте гучними оплесками, команду педагогів. Досвідчені, молоді, енергійні, повні сил і готові перемагати педагоги :
003 тихий фон, музика із шоу хто зверху
1.
2.
3.
4.
А тепер команда учнів! Ооплески їм! Непосидючі, азартні, енергійні, часом такі неслухняні – учні!:
003 тихий фон, музика із шоу хто зверху
1.
2.
3.
4.
А зараз додамо трішки пафосу, і я розповім про наші правила гри, яка складається із 6 основних конкурсів, після кожного з яких ми дізнаємося яка команда попереду.
А підраховувати бали протягом конкурсу буде наш пан суддя, який у данному випадку не вашим не нашим! І не учень і не педагог! А медичний працівник Роман Миколайович. Ну і його помічниця у цій справі, але головна у школі. Повз неї і мишка не прошмигне, І це сама пані Непідкупність Галина Михайлівна!.
На шляху до перемоги у кожної команди є 6 конкурсів та фінальне завдання. Кожен конкурс оцінюється у 10 балів. Але команда переможець у кожному конкурсі може поповнити свою скарбничку ще на п’ять балів, якщо зможе розв’язати бонусне завдання. Якщо команди набрали рівну кількість балів – проводяться «Дивоглядки»
У нас залишилася одна незавершена справа – хто починає перший раунд?
Щоб визначити хто буде першим, пропоную учасникам витягти жребій. В кого паличка довша той і починає.
004 Тягнуть жребій
Ну що ж, журі в повній бойовій готовності , команди рвуться в бій , то ж розпочинаємо наш перший конкурс.
005 Удар гонгу
І Раунд «Вірю - не вірю»
Кожній команді по черзі читаю твердження, а члени команди повинні вирішити - правдиве воно чи ні. За кожне правильно вгадане твердження команда отримає 1 бал.
006 тиха фонова музика
Запитання для вчителів:
Запитання до дітей:
музика 006 фон
Бонусне запитання для команди, яка виграла:
А тепер бонусне питання: Бонусне запитання
Який відсоток дітей першими йдуть миритися з педагогом, коли виникають непорозуміння? (67%)
Поки думають музика 007
Ведучий: Молодці наші учасники, звичайно всі все знати не можуть. Але відпорвіді вже дані! А поки судді підраховують бали, для нас виступають учні 5 класу, з піснею___________________________________________
(готує Блинчук)
Дякуємо за тикий щирий виступ, а який же результат конкурсу, знають судді. Їм слово.
Суддя: Рахунок__________ На користь_______.
А поки судді оголошують бали команди повертаються на сцену
005 удаг гонгу
ІІ. Раунд «Збери літери».
Ведуча: Кожен має на собі попереду та позаду приклеєні літери. А це означає що у нас раунд №2 « Збери літери» Зараз я буду зачитувати питання, а ви з цих літер формуєте відповіді і складаєте з них слова. Чим більше правильних відповідей за 90 секунд тим краще для команди. І раз ви уже готові, то поїхали . Переможе та команда, котра складе слова швидше.
008 жвава музика але не гучно
Завдання для дітей: (КН; ІА; СШ; АО)
1. Суха трава, їдло для тварин. СІНО
2. Пестлива форма від слова «кішка». КІСА
3. Що нас катає взимку. САНІ
4. Місце в кінотеатрі, де можна придбати квиток. КАСА
5. Її заплітають дівчата. КОСА
6. Страва з крупи і води, в казках її варять з навіть із сокири. Її хоче Маша. КАША
7. Багаж, який ми тягнемо в руках, але своя не тяжка. НОША
8. Заглиблення в стіні, де можна зберігати папки, книги та інші речі. НІША
9. Торгівельна компанія, яка виробляє телевізори, магнітофони, телефони. Є Нокіа, є Самсунг, а є …СОНІ
10. Радіо – наше, школа – наша, вчителі - …НАШІ
008 жвава муз. Не гучно
Завдання дла вчителів: (ЛВ, ЕІ, ТН, АО)
1.Солодке життя італійською – дольче .. ВІТА
2.Комета – це небесне …ТІЛО
3. Пора року починається в червні. ЛІТО
4. Французький актор …. Делон АЛЕН
5. Напій з молока та кави. ЛАТЕ
6. З неї беруть кров на аналіз ВЕНА
7. Українська поетеса …. Костенко. ЛІНА
8. Пісня-вітання імениннику « Многая….» ЛІТА
9. Заборона, яку накладає президент ВЕТО
10. Графічний знак на нотному стані НОТА
Ведучий: Конкурс завершено.
Бонусне запитання
Скільки дітей вважає, що ви їх не розуміють у школі? (16%)
Фух, відповіді дані. А поки журі підраховує результати. Но сцену запрошується учениця 9 класу Точило Катерина, з піснею………………………..
Суддя оголосіть результати.
Суддя: Команда дітей справилася за _________, а матусь - ______________. Тому рахунок__________ На користь_______. Загальна сума балів ____________. Лідирує команда ____________.
005 гонг
ІІІ Раунд «Відгадай пісню».
Ведуча: 1 учасник з команди прослухає в наушниках пісню та буде показувати ії пантомімою, а команда повинна відгадати її назву за 90 секунд
.
Поки 1 учасник слухає в навушниках, для всіх звучить муз 009
Діти __________________________________
Вчителі _________________________________
Бонусне запитання для переможців : у світі більше, чоловіків чи жінок? (чоловіків)
Суддя: Результат _____________________________________.
005 гонг
ІV Раунд «Хто я?»
Ведучий. Наступний раунд має назву : «Відгадай хто я» - Від кожної команди потрібно по одному учаснику. У вас на спині малюнок персонажу. Ви маєте задавати запитання так, щоб ваша команда давала на них відповіді «так» або «ні». На все про все у вас є 1 хвилина. - А почнемо ми спочатку і з наших рідненьких дітей. Хто з вас найсміливіший – ідіть до мене(для дітей миалюнок Фіксик) ……………………..
Наступні педагоги(малюнок русалочка)………..
Поки вгадують звучить фоном 010
Бонусне питання :
Який відсоток дітей полюбляє проводити вільний час наодинці? (57%)
Ведуча: Слово за пані Справедливістю.
Суддя:_____________________Перемогу святкують _____________________.
005 гонг
V Раунд «Зірки в ряд»
Добе, хороші мої, розставте вчителів ось за яким критерієм. Усі ми полюбляємо відпочивати! Але як саме – це вже питання особисто індивідуальне для кожного! Біля рейтингових табличок ви бачите реквізити, які є символом релаксу кожного з учасників! Розставте правильно відповідно цих різних штуковин!
011 фонова музика
(брилок «Львів» – відпочинок у Львові,
поплавок – на рибалці,
м’яч – на футболі або футбольному матчі,
книжка – читати книжки,
телефон – говорити по мобільному телефону,
чашка – пити каву,
подушка – спати).
(учасник) – (вид відпочинку)
А ви шановні педагоги – розташуйте дітей у тому порядку, від більшого до найменшого, у кого найбільше друзів у інстаграмі.
Муз 012
4
Бонусне питання :
Який відсоток учнів отримує матеріальну винагороду за виконану домашку, і гарно написану контрольну? (67%)
005 гонг
VІ Раунд «Бліц»
Ведуча. Щось ми з вами засиділись, пора і розімятись. Ми переходимо до наступного конкурсу «Бліц», де команда показує свій сукупний інтелект. Ми будемо ставити запитання і за 60 с команда має дати якомога більше правильних відповідей, стоячи на одній нозі. Відповідь має бути лаконічною «Чоловік чи жінка» .Команда, що дасть більше правильних відповідей отримає до своєї копілки +10 балів, команда суперниця не отримає нічого. Гра триватиме до тих пір, поки хтось із представників не опустить ногу
012 фоном
Питання для дітей:
1.Хто був злий через відсутність велосипеда, а коли транспортний засіб з’явився –подобрішав? (чоловік)
2.Казкова істота з риб’ячим хвостом (жінка)
3.Основоположник наукової теорії походження людини ( чоловік)
4.Повелитель ступи та мітли (жінка)
5.Пісню «А я такая вся в Дольче – Габана» співає (чоловік)
6.Завгосп нашої школи (чоловік)
7. Кому належать слова: «Я подумаю про це завтра» (жінка)
8. Президент нашої школи(чоловік)
9. Кого більше в нашій школі вчителів чоловік чи жінок (жінок)
10. Хто це Марко Вовчок? (жінка)
11. Кому яблуко підказало закон всесвітнього тяжіння? (чоловіку, Ньютон)
12.Кому належать слова: «Без надії сподіваюсь" (жінка, Л.Українка).
13..Найбільш гаряча планета Сонячної системи. (жінка, Венера)
012 фоном
А тепер черга мам.
7. Перший Президент України(чоловік)
8.Найвища статуя світу зображує (чоловіка)
9. Хто перший полетів в космос (чоловік)
10. Хто з героїв народних пісень пояснює своє небажання працювати порваними чоботами? (чоловік)
11.Найвища статуя світу зображує (чоловіка, Будда Весняного Храму, 153 м)
12.Кому важче визначити колір та відтінок? (чоловік)
13. Хто вперше сказав, що планета Земля за формою куля? (чоловік, Піфагор)
Бонусне запитання
Скільки дітей полюбляє бути на гостині у бабусь і дідусів? (92%)
005 гонг
Фінал. «Хто швидше»
013 музика
Заключний раунд «Хто швидше» Кожна команда має 15 повітряних кульок, за 2 хв. Часу ви маєте їх надути і перекинути на сторону іншої команди. Виграє та команда на чиїй стороні менша кількість кульок .
Судді оголосіть вердикт - нічия
Молодці, ми довели, що мудрість перемагає юність (Енергійність перемагає мудрість). І неважливо «Хто зверху» діти чи педагоги, педагоги чи діти. Ми знаємо що вони нероздільні, адже педагоги живуть заради і для дітей, а діти є опора і надія для вчителів.
А зараз прошу команди зайняти свої місця у залі. А на сцену запрошую учениць 8 класу Ксенію та Діану з вітальним танцем.
По закінченню танцю виходять діти учасники шоу.
Учителю! Пораднику і друже!
Ви вибрали дорогу непросту.
Ми Вам сьогодні дякуємо дуже
За Вашу працю вчительську святу!
Тим, хто пізнати добро допоміг,
Тим, хто відкрив для нас тайни доріг,
Тим, хто нам крила дарує щодня,
Тим, хто відкрив нам жагу пізнання
Тим, чия праця важка, непроста,
Тим, чиє слово добром пророста,
Тим, хто відкрив нам науки світання
Наші святкові і щирі вітання!