Хвильові уроки. ( Літературне читання(робота з дитячою книжкою), Я досліджую світ, Технології і дизайн, Образотворче мистецтво, Музичне мистецтво, Фізична культура).
Тема. Урок-лабіринт « Шукаємо колобка».
Мета. Вчити орієнтуватися по карті, зв’язному висловлюванню своєї думки. Розвивати в дітей критичне мислення, знаходити вихід з любих ситуацій, навики малювання, співів. Виховувати почуття дружби, взаємо підтримки, прививати любов до мистецтва, спорту.
На урок запрошуємо художника, музиканта і батьків.
Хід уроку.
I. Організація класу.
Цей етап проводимо в класі. До класу заносять завчасно намальовану карту. На якій зображено шлях до Ігрової локації ( де буде проходити основна часина уроків).
II. Оголошення теми і мети серії уроків.
Сьогодні в нас хвильові уроки. На яких ми повинні знайти Колобка. Але, щоб його знайти, нам потрібно виконати серію завдань.
III. Урок літературного читання.
Першим нашим завданням буде пригадати казку « Колобок». Діти переказують. Потім обговорюємо казку.
- Як ви думаєте, хто такий Колобок?
- З чого його спекли?
- Чемним був Колобок?
- Чому він був нечемним?
- А як звірі до нього відносилися? Чому?
- Хто з’їв Колобка?
- А чи зможемо ми оправдати Лисицю? ( Так). То що доброго зробила Лисиця, яка з’їла Колобка? ( Вона врятувала звірів від хвороби. Бо Колобок був спечений з порохів, які баба намела в коморі.)
- А давайте ми врятуємо Колобка, від смерті. Ось, нам принесли карту і ми його будем шукати.
IV. Урок Я досліджую світ.
Діти разом з вчителем вирушають по карті до Ігрову локації. Навчаються орієнтуватися по карті. Дорогою до локації, звертається увага дітей на зміни в природі.
V. Урок фізкультури.
На цьому етапі уроку діти проходять лабіринт (який напередодні готують батьки) в кінці лабіринту їх чекає естафета « Перенеси Колобка в стаканчику». Зміст естафети полягає в тому, що кожен учень має в стаканчику надути повітряну кульку і перенести на інший стіл .
VI. Інсценізація казки «Колобок» старшокласниками.
VII. Урок Образотворчого і музичного мистецтва.
Діти малюють крутого Колобка на асфальті. В той час художник малює серію ілюстрацій, по яких діти будуть співати з музикантом.
VIII. Похід за Колобком.
На природі (в лісі, біля ставка, на галявині) батьки варять кашу в казані і на вогнищі готують трав’яний чай. Діти з батьками знаходять Колобка.