Хвильовий урок ,розробка хвильового уроку з літературного чит, я у світі ,образотворчого м...

Про матеріал
розробка хвильового уроку з літературного чит. я у світі .образотворчого м...
Перегляд файлу

Хвильові уроки. ( Літературне читання(робота з дитячою книжкою), Я досліджую світ, Технології і дизайн, Образотворче мистецтво, Музичне мистецтво, Фізична культура).
Тема. Урок-лабіринт « Шукаємо колобка».
Мета. Вчити орієнтуватися по карті, зв’язному висловлюванню своєї думки. Розвивати в дітей критичне мислення, знаходити вихід з любих ситуацій, навики малювання, співів. Виховувати почуття дружби, взаємо підтримки, прививати любов до мистецтва, спорту.
На урок запрошуємо художника, музиканта і батьків.
                                     Хід уроку.
I. Організація класу.
Цей етап проводимо в класі. До класу заносять завчасно намальовану карту. На якій зображено шлях до Ігрової локації ( де буде проходити основна часина уроків).
II. Оголошення теми і мети серії уроків.
Сьогодні в нас хвильові уроки. На яких ми повинні знайти Колобка. Але, щоб його знайти, нам потрібно виконати серію завдань.
III. Урок літературного читання.
Першим нашим завданням буде пригадати казку « Колобок». Діти переказують. Потім  обговорюємо казку.
- Як ви  думаєте, хто такий Колобок?
- З чого його спекли?
- Чемним був Колобок?
- Чому він був нечемним?
- А як звірі до нього відносилися? Чому?
- Хто з’їв Колобка?
- А чи зможемо ми оправдати Лисицю? ( Так). То що доброго зробила Лисиця, яка з’їла Колобка? ( Вона врятувала звірів від хвороби. Бо Колобок був спечений з порохів, які баба намела в коморі.)
- А давайте ми врятуємо Колобка, від смерті. Ось, нам принесли карту і ми його будем шукати.
IV. Урок Я досліджую світ.

Діти разом з вчителем вирушають по карті до Ігрову локації. Навчаються орієнтуватися по карті. Дорогою до локації, звертається увага дітей на зміни в природі.
V. Урок фізкультури.
На цьому етапі уроку діти проходять лабіринт (який напередодні готують батьки) в кінці лабіринту їх чекає естафета « Перенеси Колобка в стаканчику». Зміст естафети полягає в тому, що кожен учень має в стаканчику надути повітряну кульку і перенести на інший стіл .

VI. Інсценізація казки «Колобок» старшокласниками.

VII. Урок Образотворчого і музичного мистецтва.
Діти малюють крутого Колобка на асфальті. В той час художник малює серію ілюстрацій, по яких діти будуть співати з музикантом.

VIII. Похід за Колобком.
На природі (в лісі, біля ставка, на галявині) батьки варять кашу в казані і на вогнищі готують трав’яний чай. Діти з батьками знаходять Колобка.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Яловіцька Людмила Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 жовтня 2020
Переглядів
433
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку