Iдеї iгор на уроках англiйської мови.
1. Hangman
Ця класична гра є улюбленою для всіх учнів, але вона може швидко набриднути. Найкраще використовувати цю гру протягом 5 хвилин на початку, щоб розігріти клас, або 5 хвилин наприкінці, якщо у вас залишилося трохи часу. Вона працює незалежно від того, скільки учнів у класі.
Цiль гри? Розминка / завершення заняття
Для кого найкраще підходить: початкова та середня школа.
ЯК ГРАТИ:
- Придумайте слово і напишіть на дошці кількість літер, використовуючи тире або квадратики, щоб показати, скільки в ньому літер.
- Попросіть учнів назвати літеру. Якщо вона є у слові, впишіть її у всі відповідні клітинки. Якщо літери немає в слові, випишіть її вбік і почніть малювати зображення повішеного.
- Продовжуйте доти, доки учні не відгадають слово правильно (вони виграють) або доки ви не завершите схему (ви виграєте).
2. Pictionary
Це ще одна гра, яка добре працює з будь-якою віковою групою: діти люблять її тому, що можуть проявити творчість на уроці, підлітки люблять її тому, що не відчувають, що вони вчаться, а дорослі люблять її тому, що це перерва в монотонному вивченні нової мови - навіть якщо вони будуть вчитися, граючись.
Pictionary може допомогти учням поповнити свій словниковий запас, а також перевірити, чи запам'ятовують вони слова, які ви вчили.
Цiль гри? Збагачення словникового запасу, повторення вивченої лексики.
Для кого найкраще підходить: Будь-який вік; найкраще підходить для молодших школярів.
ЯК ГРАТИ:
- Перед початком заняття підготуйте купу слів і покладіть їх у мішечок.
- Розділіть клас на команди по 2 особи і проведіть лінію посередині дошки.
- Дайте одному учаснику з кожної команди ручку і попросіть його вибрати слово з мішечка.
- Попросіть учнів намалювати це слово у вигляді малюнка на дошці і попросіть iншу команду відгадати це слово.
- Команда, яка першою вигукне правильну відповідь, отримує очко.
- Учень, який закінчив малювати, повинен запропонувати комусь іншому намалювати слово для своєї команди.
- Повторюйте це, поки не закінчаться всі слова - переконайтеся, що у вас достатньо слів, щоб кожен учень зміг намалювати хоча б один раз!
3. Where Shall I Go?
Ця гра використовується для перевірки прийменників руху, і її слід проводити після того, як ця тема була вивчена в класі. Ця гра дуже весела, але вона може бути трохи небезпечною, оскільки одному студенту в кожній парі зав'язують очі, а інший спрямовує його. Тож не забудьте слiдкувати за учнями!
Вона також чудово підійде для класу англійської мови для дорослих або якщо ви викладаєте підліткам.
Цiль гри? Вiдпрацювання прийменникiв; говоріння та аудіювання.
Для кого найкраще підходить: Для всіх вікових груп та рівнів.
ЯК ГРАТИ:
До того, як прийдуть студенти, перетворіть клас на лабіринт, переставивши меблі. Дуже добре, якщо ви можете зробити це на вулиці, але в іншому випадку зсуньте столи і стільці разом і пересуньте меблі, щоб створити лабіринт.
Коли студенти прийдуть, об'єднайте їх у пари за межами класу. Зав'яжіть одному студенту з кожної пари очі.
Дозвольте парам зайти до класу по одному; студент із зав'язаними очима повинен вести свого партнера через лабіринт. Учні повинні використовувати такі вказівки, як переступити, пройти під, піднятися і спуститися, щоб привести свого партнера до кінця лабіринту.