Iдеї iгор на уроках англiйської мови.

Про матеріал
Цiкавi iдеї iгор на закрiплення вивченого матерiалу на уроках англiйської мови. Вiдпрацювання нової лексики.
Перегляд файлу

Iдеї iгор на уроках англiйської мови.

1. Hangman

   Ця класична гра є улюбленою для всіх учнів, але вона може швидко набриднути. Найкраще використовувати цю гру протягом 5 хвилин на початку, щоб розігріти клас, або 5 хвилин наприкінці, якщо у вас залишилося трохи часу. Вона працює незалежно від того, скільки учнів у класі.

Цiль гри? Розминка / завершення заняття

Для кого найкраще підходить: початкова та середня школа.

ЯК ГРАТИ:

- Придумайте слово і напишіть на дошці кількість літер, використовуючи тире або квадратики, щоб показати, скільки в ньому літер.

- Попросіть учнів назвати літеру. Якщо вона є у слові, впишіть її у всі відповідні клітинки. Якщо літери немає в слові, випишіть її вбік і почніть малювати зображення повішеного.

- Продовжуйте доти, доки учні не відгадають слово правильно (вони виграють) або доки ви не завершите схему (ви виграєте).

 

2. Pictionary

   Це ще одна гра, яка добре працює з будь-якою віковою групою: діти люблять її тому, що можуть проявити творчість на уроці, підлітки люблять її тому, що не відчувають, що вони вчаться, а дорослі люблять її тому, що це перерва в монотонному вивченні нової мови - навіть якщо вони будуть вчитися, граючись.

   Pictionary може допомогти учням поповнити свій словниковий запас, а також перевірити, чи запам'ятовують вони слова, які ви вчили.

Цiль гри? Збагачення словникового запасу, повторення вивченої лексики.

Для кого найкраще підходить: Будь-який вік; найкраще підходить для молодших школярів.

ЯК ГРАТИ:

- Перед початком заняття підготуйте купу слів і покладіть їх у мішечок.

- Розділіть клас на команди по 2 особи і проведіть лінію посередині дошки.

- Дайте одному учаснику з кожної команди ручку і попросіть його вибрати слово з мішечка.

- Попросіть учнів намалювати це слово у вигляді малюнка на дошці і попросіть iншу команду відгадати це слово.

- Команда, яка першою вигукне правильну відповідь, отримує очко.

- Учень, який закінчив малювати, повинен запропонувати комусь іншому намалювати слово для своєї команди.

- Повторюйте це, поки не закінчаться всі слова - переконайтеся, що у вас достатньо слів, щоб кожен учень зміг намалювати хоча б один раз!

 

3. Where Shall I Go?

   Ця гра використовується для перевірки прийменників руху, і її слід проводити після того, як ця тема була вивчена в класі. Ця гра дуже весела, але вона може бути трохи небезпечною, оскільки одному студенту в кожній парі зав'язують очі, а інший спрямовує його. Тож не забудьте слiдкувати за учнями!

  Вона також чудово підійде для класу англійської мови для дорослих або якщо ви викладаєте підліткам.

Цiль гри? Вiдпрацювання прийменникiв; говоріння та аудіювання.

Для кого найкраще підходить: Для всіх вікових груп та рівнів.

ЯК ГРАТИ:

   До того, як прийдуть студенти, перетворіть клас на лабіринт, переставивши меблі. Дуже добре, якщо ви можете зробити це на вулиці, але в іншому випадку зсуньте столи і стільці разом і пересуньте меблі, щоб створити лабіринт.

   Коли студенти прийдуть, об'єднайте їх у пари за межами класу. Зав'яжіть одному студенту з кожної пари очі.

   Дозвольте парам зайти до класу по одному; студент із зав'язаними очима повинен вести свого партнера через лабіринт. Учні повинні використовувати такі вказівки, як переступити, пройти під, піднятися і спуститися, щоб привести свого партнера до кінця лабіринту.

  

docx
Додано
9 вересня 2023
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку