Мета уроку. Продовжити знайомство з розділами роману, проаналізувати образ головної героїні, розкрити сутність психологічних понять «почуття радості», розвивати навички аналізу художнього твору, позитивного мислення, стимулювати розвиток творчих здібностей учнів, вміння працювати в групах; виховувати оптимізм, доброзичливість.
Вплив Поліанни на тітоньку Полі.1. Уже втретє тітонька Полі намагалася покарати Поліанну і втретє її покарання сприймалося як найвища нагорода. Міс Полі почувалася на диво безпорадною. 2. Міс Полі дозволила взяти кошеня і пса, хоча не любила цих тварин.3. Виділила для Поліанни кращу кімнатку.4. Дозволила зробити собі зачіску.5. Хвилювалася, коли мала бути гроза, а Поліанни не було вдома. Вона послала Ненсі з парасолькою назустріч.6. Коли Поліанна попала в аварію, то почала називати її люба.7. Дізналась про гру Поліанни.8. Всупереч своїй гордості, дозволила лікарю Чилтону оглянути хвору Поліанну.9. Тітонька Полі взяла шлюб з лікарем Чилтоном
Я живу на світі вже сорок років, маю дочку Міллі, але останні п'ятнадцять років мене ніщо не радує, не тішить, бо хворію і прикута до ліжка. Мене дратує сонячне світло, вже й забула, коли дивилася на себе в люстерко, тому дуже здивувалася, коли маленька дівчинка назвала мене красунею.
У мене гарна потрібна професія, я радо допомагаю людям. Живу один, та дуже сподіваюсь колись отримати прихильність міс Поллі, бо дуже її люблю. Маю гарних друзів, які також лікують людей. Тому, коли з Поліанною трапилася біда, звернувся до товариша який знається на травмах хребта. І, хвала Богові, його методики допомогли дівчинці знову встати на ноги .