Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.

Про матеріал

До Вашої уваги розробка уроку інформатики у 2 класі. До комплекту входить поширений конспект уроку, презентація, руханка, відео-цікавинка, додаток 1, додаток 2

Зміст архіву
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Перегляд файлу

Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.

Мета:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, вдосконалити навички роботи з клавіатурою;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, зошити, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: «Сходинки до інформатики».

Хід уроку

І. Організаційний етап

Вірш-організатор

Всі почули ми дзвінок

Він покликав на урок.

Кожен з нас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть лиш дівчата,

А за ними і хлоп'ята.

Доброго дня, любі діти. На сьогоднішньому уроці ми будемо вдосконалювати навички роботи з маніпуляторами, зокрема – з клавіатурою.

ІІ. Розминка

  • Вставити пропущену букву в словах;
  • Ребус (монітор).

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу:

  1. Як ви розумієте поняття «комп'ютерний вірус»?
  2. Що таке антивірус? Яка його мета?
  3. Чому не можна розголошувати особисту інформацію в Інтернеті?

ІV. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми будемо практикуватись над роботою з клавіатурою.

V. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

До сьогоднішнього уроку ми з вами вже знайомились з клавіатурою, з розміщенням клавіш на клавіатурі. Вчились правильно розміщати руки, зокрема пальці, на клавіатурі. А сьогодні – ми будемо вдосконалювати свої навички роботи з маніпуляторами, клавіатурою.

А для того, щоб вам було цікавіше вдосконалювати свої навички роботи на клавіатурі, ми скористуємося програмним забезпеченням «Сходинки до інформатики»

Щоб запустити програму «Сходинки до інформатики», слід на робочому столі знайти відповідну піктограму (на слайді показую) і клікнути по ній 2 рази лівою кнопкою миші. Перед вами відкриється вікно програми, обираємо тренажер «Кіт-риболов». Для того, щоб розпочати роботу на тренажері, слід навести вказівник мишки в верхню частину вікна. Там з’явиться панель налаштувань і натискаємо кнопку «Розпочати».

Для того, щоб спіймати рибку на гачок, слід на клавіатурі натиснути клавішу з тією літерою, яка зображена на рибці.

Пам’ятник клавіатурі.

При слові «пам’ятник» ми найчастіше уявляємо собі пам’ятник людині або якій-небудь тварині. Але є не зовсім звичайне скульптурне зображення пам’ятника – пам’ятник клавіатурі. Так-так, самій звичайній комп’ютерній клавіатурі. Знаходиться цей пам’ятник в Єкатеринбурзі і є самою справжньою пам’яткою міста.

Пам’ятник комп’ютерній клавіатурі з’явився в місті в 2005 році. Автором пам’ятника став Анатолій Вяткін. Хоч цей пам'ятник не став офіційним, але це найпопулярніше місце в місті для прогулянок та побачень. 

Сам пам’ятник – це бетонна копія комп’ютерної клавіатури в масштабі 1 до 30. Складається вона з 104 клавіш, а кожна клавіша важить від 100 до 500 кілограмів. Відстань між клавішами становить 15 сантиметрів. 

В 2011 році жителі Єкатеринбурга написали колективний лист, в якому все ж просили внести цей пам’ятник до реєстру культурних цінностей міста. Відбулася ця подія 30 липня в День системного адміністратора. Після того, як підписи були зібрані, лист передали в адміністрацію міста. Тепер жителі міста фантазують на не менш цікаву тему – як розмістити поряд з пам’ятником клавіатурі пам’ятник комп’ютерної миші і системного блоку … 

VІ. Фізкультхвилинка «Веселі смайлики»

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та спробуємо повторити всі ці дії, які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка).

VІІ. Робота в зошиті

Відкрийте будь ласка робочі зошити на с.___. До вашої уваги завдання №___.

Пояснюю дітям, як виконати завдання (діти виконують).

 

VIIІ. Хвилинка-цікавинка

До уваги дітей демонструю короткий відеоролик про наукові відкриття в сфері  ІТ-технологій, які відбулись в минулому році.

ІХ. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

На комп’ютерах діти відкривають програму “Сходинки до інформатики», а в ній знаходять клавіатурний тренажер «Кіт-риболов» і вдосконалюють свої навички роботи з клавіатурою (під час практичного заняття я весь час знаходжусь біля дітей і допомогаю їм).

Релаксація

Після роботи за комп’тером діти виконують вправи для профілактики короткозорості та порушення зору (гімнастика для очей).

Х. Підбиття підсумків уроку

Отже, діти, сьогодні на уроці ви вдосконалювали свої навички роботи на клавіатурі з допомогою програми «Сходинки до інформатики», закріпили свої знання, виконавши практичне завдання у зошиті. Дізналися багато цікавих фактів у сфері науково-технічних відкриттів минулого року.

  • Скажіть будь ласка, чи сподобався вам сьогоднішній урок?
  • Що сподобалось найбільше?
  • Що вдавалось найскладніше?

Ви сьогодні дуже гарно попрацювали, проявили активність, цікавість. Я дякую всім за увагу, бажаю успіхів і натхнення. До нових зустрічей.

Додаткові завдання

1. Прочитай назви пристроїв:

ВІТУАКЛАРА (клавіатура)

ШАМИ (миша)

ТЕРПРИН (принтер)

НЕСКАР (сканер)

РНІТОМО (монітор)

 

2. Гра «Так чи ні»

Я зачитую твердження, а діти відповідають «так» чи «ні»

- клавіатура є пристроєм введення (так);

- клавіша Пропуск видаляє непотрібний текст (ні);

- клавіша Shift  служить для введення великої літери (так);

- друкувати на комп’ютері можна лише українською мовою (ні).

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.

Номер слайду 2

Повторимо правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі

Номер слайду 3

Розминка к л а і а т у р а м о н і т о к л а в і ш а к л а к л а к л і а к л а і а к л т а і а к л у т а і а к л р у т а і а к л а р у т а і в а к л н и п т е а к с н е р р р р к л а к л в а к л і а к л в а к л і в а к л а і в а к л т а і в а к л у т а і в а к л р у т а і в а к л а р у т а і а к л к л а к л а к л і а к л а і а к л т а і а к л у т а і а к л р у т а і а к л а р у т а і В а к л

Номер слайду 4

Розминка Монітор

Номер слайду 5

Так тримати! Гарна робота!

Номер слайду 6

Пригадаємо Що називається комп’ютерним вірусом? Як ви розумієте поняття «антивірус»? Яка його мета? Чому не можна розголошувати особисту інформацію в Інтернеті?

Номер слайду 7

Запуск програми “Сходинки”

Номер слайду 8

“Кіт-риболов”

Номер слайду 9

Розпочати заняття “Кіт-риболов”

Номер слайду 10

В себе на клавіатурі натискаємо відповідну клавішу “Кіт-риболов”

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Охорзіна Ольга Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
15 серпня 2018
Переглядів
3959
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку