Ігри на олімпійському уроці з фізичної культури
Інтелектуальна гра
Доповніть речення:
Рухливі ігри в класі
Хто швидший?
Клас ділиться на три команди (три ряди парт в класі). За сигналом учителя з правого або лівого боку парти (яку називає учитель) з кожного ряду вибігає учень і малює на дошці олімпійський вогонь у смолоскипі. Перемагає команда, яка швидше і краще впоралась із завданням. Потім учитель називає інший номер парти у ряду і гра продовжується і т.д. Перемагають учні того ряду, які за час гри набрали більше балів.
Спробуй, намалюй!
Завдання: із зв'язаними очима за 1 хв крейдою намалювати на дошці олімпійський прапор.
Перемагає той учень, який найкраще впорався із завданням. Він приносить команді свого ряду 1 бал. Переможницею вважається команда того ряду, яка набрала найбільше балів.
Конкурси на найкращі малюнки і загадки
Учні заздалегідь готують малюнки і загадки на спортивну тематику. З найкращих малюнків у школі організовується виставка на тему. «Спорт — посол миру».
Загадки
Кинеш у річку — не тоне,
Б'єш об стінку — не стогне,
Будеш кидати об землю,
Стане вгору підлітать. (М'яч.) * * *
Б'ють мене старі й малі
У повітрі й на землі,
Та від цього не вмираю,
Тільки весело стрибаю. (М'яч.) * * *
Ясним ранком край дороги
На траві блищить роса.
По дорозі їдуть ноги та біжать два колеса.
У загадки є секрет, Що це — мій… (велосипед). * * *
У нього два колеса,
І сідло на рамі,
Дві педалі знизу є
Крутять їх ногами. (Велосипед.) * * *
Бігли пси через ліси,
Позадирали носи. (Лижі.) * * *
Ніг від радощів не чую,
З гірки сніжної лечу я,
Став для мене спорт ріднішим,
В цьому допомогли… (лижі). * * *
Ллється річка — ми лежим,
Лід на річці — ми біжим. (Ковзани.) * * *
До мене діти збираються,
З мене гра починається,
Відгадайте, хто я? (Кегля.)