Календарне планування 6 клас на рік

Про матеріал
Основною метою навчального предмета «Фізична культура» є: формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки; гармонійний розвиток природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя.
Перегляд файлу

Одеської загальноосвітньої школи № 11   I-III ступенів

Одеської міської ради Одеської області

 

 

 

«ПОГОДЖЕННО»                                                                

Заступник директора з НВР                                       

______________ Лисенко В.А

                                                                                   «____»_________________20      р.                          

 

 

 

 

 

 

Календарно – тематичне планування

з фізичної культури

На I семестр 20    -20    н.р.

Для   учнів ________ класу

 

 

 

 

 

ПОГОДЖЕННО  КЕРЕВНИК   М.О.

                    _________      Вчитель фізичної культури

Влах А.Д

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до календарно- тематичного  планування

з фізичної культури

на 2022-2023 навчальний рік

 

     Календарно – тематичне планування  розроблене  на виконання Законів України « Про освіту», « Про загальну середню освіту»,  листа Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від №_________________________ « Про робочі навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру на __________________ навчальний рік за програмою для загальноосвітніх  навчальних закладах 5-11 класи. Затверджено Міністерством освіти та науки України (лист №__________________________________).

        Календарно – тематичне  планування  базується на засадах  поступового реформування змісту навчально-виховного процесу, приведення його у відповідність із сучасними вимогами та запитами учнів, спрямований на реалізацію основного завдання шкільної освіти – широкої загальноосвітньої підготовки, збереження здоров’я дитини, виявлення обдарованих дітей. Створення умов для розвитку індивідуальних здібностей дитини.   

Контроль знань та стану фізичної підготовки у учнів проводиться у вигляді тестів.

 

Основною метою навчального предмета «Фізична культура» є: формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки; гармонійний розвиток природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя.

Основною формою організації навчально-виховного процесу з фізичної культури в загальноосвітньому навчальному закладі є урок.

Головними вимогами до сучасного уроку фізичної культури є:

— забезпечення оптимізації навчально-виховного процесу із застосуванням елементів інноваційних методів навчання та здійснення міжпредметних зв’язків;

— забезпечення освітньої, виховної, оздоровчої, розвивальної спрямованості навчального процесу;

— формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами;

— забезпечення диференційованого підходу до організації навчального процесу з урахуванням стану здоров’я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості та статі учнів, урахування мотивів та інтересів учнів до заняття фізичними вправами;

— використання вчителем різноманітних організаційних форм, засобів, методів і прийомів навчання;

— досягнення оптимальної рухової активності всіх учнів протягом кожного уроку з урахуванням стану здоров’я.

За результатами медичного огляду учні тимчасово поділяються на медичні групи для занять фізичною культурою.

Учні, які за станом здоров’я не віднесені до основної медичної групи, відвідують обов’язкові уроки фізичної культури, але виконують коригувальні вправи і вправи для загального фізичного розвитку, які їм не протипоказані.

Оцінювання навчальних досягнень

Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізичної культури може здійснюватися за такими видами діяльності:

1. Засвоєння техніки виконання фізичної вправи.

2. Виконання навчального нормативу (з урахуванням динаміки особистого результату).

3. Виконання навчальних завдань під час проведення уроку.

4. Засвоєння теоретико - методичних знань.

При цьому оцінка за виконання нормативу не є домінуючою під час здійснення тематичного, семестрового чи річного оцінювання.

Для оцінювання розвитку фізичних якостей використовуються навчальні нормативи, які розроблено для кожного року вивчення. Контрольні навчальні нормативи є орієнтовними. Порядок їх проведення визначає вчитель відповідно до календарно-тематичного планування.

При складанні навчального нормативу за його показником визначають рівень досягнень (початковий, середній, достатній, високий), а потім за технічними показниками виконання рухової дії та теоретичними знаннями виставляють оцінку в балах. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із фізичної культури затверджені наказом МОН України від 05.05.08 № 371.

Плануючи програмовий матеріал з предмету “Фізична  культура”, вчителі повинні враховувати стан здоров’я учнів, рівень їх теоретичної, фізичної і технічної підготовленості.

Входячи з цього, виникла необхідність розробки норм-критерій оцінювання для учнів 5-9х та 10-11х класів.

Оцінювання було розроблено на основі Програма Міністерства освіти і науки України «Фізична культура» програма для основної та спеціальної медичних груп загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи. Видавництво «Ранок» м. Харків 2006.

Оцінювання  розроблено на основі нормативної бази навчальної програми : «Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класи.» автори  Т.Ю. Круцевич, І.Х. Турчик, Н.С. Кравченнко  та інші. Використовуючи на своїх уроках диференційний підхід до учнів, враховуючи їх стан здоров’я, я користуюся розробленими критеріями оцінювання.

Таким чином, кожен учень оцінюється індивідуально з урахуванням його можливостей.

 

Контрольні навчальні нормативи і вимоги для учнів 6 класу ( хлопці)

Навчальні нормативи

Якості

Рівень компетентності

1

2

3

4

Оцінки в балах

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Біг 30 м(с)

швидкість

7,4

7,0

6,9

6,7

6,5

6,3

6,2

6,0

5,8

5,6

5,4

5,2

2.

Біг 60 м (с)

 

витривалість

12,4

12,0

11,8

11,5

11,2

10,8

10,6

10,3

10,0

9,8

9,6

9,4

3.

Рівномірний біг (без урахування часу(м))

400

500

600

700

800

900

1000

1100

1150

1200

1300

1400

4.

Стрибок у довжину з місця ( см)

швидкісно - силові

115

120

125

130

140

145

150

160

165

170

180

190

5.

Стрибок у довжину з розбігу(см)

230

240

250

260

270

275

280

290

295

300

310

320

6.

Стрибок у висоту з розбігом(см)

50

60

70

75

78

82

85

88

92

95

100

105

7.

Метання  м’яча (м)

11

13

15

17

19

22

24

26

28

30

32

35

8.

«Човниковий біг» 4х 9 м

спритність

13,0

12,8

12,6

12,3

12,1

11,9

11,8

11,7

11,5

11,4

11,2

11,0

9.

5 ударів з (7м) по нерухомому м’ячу

футбол

0

0,5

1

1,5

2

2,5

3

3,5

4

4,5

5

5

10.

5 передач м’яча на точність партнеру

0

0,5

1

1,5

2

2,5

3

3,5

4

4,5

5

5

11.

6 кидків м’яча у кошик з боку однією 3м

Баскетбол

0

0

0,5

1

1,5

2

2,5

3

3,5

4

5

6

12.

10 передач м’яча у парах  з відстані 4м.

0

1

2

3

3,5

4

5

6

7

8

9

10

13

Передача м’яча в стіну (3м) двома зверху

Волейбол

1

2

3

4

4,5

5

5,5

6

6,5

7

8

9

14

Прийом м’яча з низу від стіні (2м)

0

1

2

3

3,5

4

4,5

5

6

7

8

9

15

Підтягування у висі

гімнастика

0

1

1,5

2

2,5

3

3,5

4

4,5

5

6

7

16

Згинання та розгинання рук в упорі лежачі

2

4

6

8

10

12

14

16

18

20

22

24

17

Нахил у перед з положення сидячи(см)

+0

+1

+2

+3

+4

+4,5

+5

+5,5

+6

+8

+10

+12

18

Піднімання тулуба за 30с

4

6

8

10

14

18

20

23

26

28

29

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольні навчальні нормативи і вимоги для учнів 6 класу ( дівчата)

Навчальні нормативи

Якості

Рівень компетентності

1

2

3

4

Оцінки в балах

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Біг 30 м(с)

швидкість

8,0

7,8

7,4

7,1

6,9

6,8

6,6

6,4

6,2

6,0

5,8

5,6

2.

Біг 60 м (с)

витривалість

12,8

12,4

12,0

11,8

11,5

11,3

11,0

10,8

10,6

10,4

10,2

10,0

3.

Рівномірний біг (без урахування часу(м))

300

400

500

600

700

750

800

900

950

1000

1200

1400

4.

Стрибок у довжину з місця ( см)

швидкісно - силові

105

110

115

120

125

130

135

140

145

150

160

170

5.

Стрибок у довжину з розбігу(см)

190

200

210

220

230

235

240

250

255

260

270

280

6.

Стрибок у висоту з розбігом(см)

40

50

60

65

68

72

75

78

82

85

90

95

7.

Метання  м’яча (м)

6

8

10

12

13

14

15

16

17

18

19

20

8.

«Човниковий біг» 4х 9 м

спритність

13,8

13,4

13,0

12,8

12,7

12,5

12,4

12,2

12,0

11,8

11,6

11,4

9.

5 ударів з (7м) по нерухомому м’ячу

футбол

0

0

0

0,5

1

1,5

2

2,5

3

3,5

4

5

10.

5 передач м’яча на точність партнеру

0

0

0

0,5

1

1,5

2

2,5

3

3,5

4

5

11.

6 кидків м’яча у кошик від голови  двома  3м

Баскетбол

0

0

0

0,5

1

1,5

2

2,5

3

3,5

4

5

12.

10 передач м’яча у стіну з відстані 3м.

0

0,5

1

1,5

2

2,5

3

4

5

6

7

8

13

Передача м’яча в стіну (3м) двома зверху

Волейбол

0

1

2

2,3

3,5

4

4,5

5

5,5

6

7

8

14

Прийом м’яча з низу від стіни (2м)

0

0,5

1

1,5

2

2,5

3

3,5

4

5

6

7

15

Підтягування у висі лежачі

гімнастика

0

1

2

3

4

5

6

8

10

12

14

16

16

Згинання та розгинання рук в упорі лежачі

1

2

3

4

5

6

7

8

10

12

14

16

17

Нахил у перед з положення сидячи(см)

+2

+3

+4

+6

+7

+8

+9

+10

+11

+12

+14

+16

18

Піднімання тулуба за 30с

3

5

7

9

13

16

18

21

25

27

28

29

 

 

В 6-х класах предмет фізична культура  викладається 2  годин на тиждень. 1 годину ритміка та хореографія.

 

6-А всього заплановано на  рік _________годин, на перший семестр  ___ годин, на другий семестр ___ годин.

 

6-Б всього заплановано на  рік _________годин, на перший семестр____ годин, на другий семестр ___ годин.

 

6-Ввсього заплановано на  рік _________годин, на перший семестр____ годин, на другий семестр ___ годин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНИЙ  ПЛАН

на І семестр

з  фізичної  культури для учнів 6-х класів

 

№п\п

                 

Модуль

к л а с и / дата проведення

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: в.м Легка атлетика 11 год

1.

Правила безпеки під час занять легкою атлетикою. БЖД №   

Особливості фізичного розвитку та функціонального стану організму  в підлітковому періоді.  ЗФП. Рухлива гра.

 

 

 

 

2.

Правила техніка безпеки. Історія розвитку  легкої атлетики в Україні. Метання м’яча . Естафетний біг. ЗФП. Біг с середньою швидкістю по дистанції 30 м. фінішування.

 

 

 

 

3.

Біг с середньою швидкістю. Фізичні якості, що розвиваються засобами легкої атлетики: швидкість, витривалість, спритність, гнучкість та швидкісно-силові якості. Вправи на відновлення дихання.

 

 

 

 

4.

Біг на середні дистанції. Ознайомлення з технікою біга. ЗФП.

Швидкісно-силові вправи. Гра.

 

 

 

 

5.

Біг на короткі дистанції 30 м.. Стрибки у довженну з місця. Способом зігнувши ноги. ЗФП. Гра.

 

 

 

 

6.

Метання м’яча- повторення техніки. Вправи на формування постави.

ЗФП. Рухлива гра.

 

 

 

 

7.

 Метання м’яча у горизонтальну ціль. Спеціальні бігові вправи. ЗФП.

Метання малого м'яча на дальність із трьох кроків.

 

 

 

 

8.

Метання малого м'яча на дальність із трьох кроків.. Біг на 60 м. біг у чергуванні з ходьбою. ЗФП.

 

 

 

 

9.

Метання м’яча. Біг на 60 м. біг у чергуванні з ходьбою. ЗФП.

 

 

 

 

10

Рівномірний біг до 1000м без урахування часу. ходьба у повільному темпі. Рухлива гра та естафети

 

 

 

 

11

Рівномірний біг до 1200м. ходьба у повільному темпі. Рухлива гра та естафети.

 

 

 

 

Т.О№1

Тема: в.м. Футбол 11 год

12

Правила безпеки.  БЖД №          Футбол в Україні,видатні футболісти України. Поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем. удари по м ячу зовнішньою частиною підйому. Рухлива гра.

 

 

 

 

13

Жонглювання м’ячем ногою,стегном, головою із напарником. Удари по м ячу зовнішньою частиною підйому. Рухлива гра. човниковий біг 4х9м.

 

 

 

 

14

Різновиди ходьби та бігу комплекс ЗРВ у парах. Стрибки з імітуванням удару головою. Зупинки м’яча підошвою.(внутрішньою стороною стопи,стегном,і грудми(хлопці) у русі).

 

 

 

 

15

Ведення, удари та зупинки м’яча. Човниковий біг.

Навчальна гра. Вправи з саморозвитку

 

 

 

 

16

Контрольне тестування: човниковий біг 4х9м.

Удари м’яча внутрішньою стороною стопи. Відбирання м’яча. Навчальна гра.

 

 

 

 

17

Фінти вибір моменту та спосіб дій перехоплення м’яча. Укидання м’яча з різних вихідних положень. Навчальна гра. Вправи з саморозвитку

 

 

 

 

18

Контрольне тестування: 5 ударів на точність по не руховому м’ячу на точність. Навчальна гра.

 

 

 

 

19

Фінти  вибір моменту та спосіб дій перехоплення м’яча у ігровому моменті. Укидання м’яча з різних вихідних положень.  Навчальна гра.

 

 

 

 

20

Жонглювання м’ячем, фінти, передачі м’яча. Маневрування на полі, дії з м’ячем у русі. Навчальна гра.

 

 

 

 

21

Контрольне тестування: передача м’яча на точність партнеру одним з вивчених способів з відстані 7м.

 

 

 

 

22

Уміння раціонально використовувати вивчені технічні прийоми. Навчальна гра.

(із виконання вивчених навичок та застосовувати у грі)

 

 

 

 

Т.О № 2

Тема: Гімнастика 10 год

23

Правила безпеки. БЖД №              Розвиток гімнастики в Україні. Акробатичні вправи. Стрибки на скакалці.  Згинання та розгинання рук в упорі лежачі від підлоги Прес.

 

 

 

 

24

Засоби розвитку витривалості та методи контролю Комплекс ЗРВ. Стрибки зі скакалкою. Піднімання тулуба в положенні сід.(прес).

 

 

 

 

25

Комплекс ЗРВ  із гімнастичними палицями. Рухлива гра.

Контрольне тестування: Прес за 30с.

 

 

 

 

26

Вправи з рівноваги, виси та упори. Вправи на гнучкість. Значення корегувальної гімнастики для формування постави. Рухлива гра .

 

 

 

 

27

Вправи з рівноваги, виси та упори. Комплекс ЗРВ на гімнастичній лаві.

Вправи на гнучкість Рухлива гра. Вправи з саморозвитку

 

 

 

 

28

Значення корегувальної гімнастики для формування постави. Контрольне тестування: тест на гнучкість Рухлива гра та естафети.

 

 

 

 

29

ЗРВ. Підтягування в висі. Стрибки через скакалку. Стрибки у присіді пересуваючись у різні боки.

 

 

 

 

30

Акробатична комбінація. Підтягування в висі.

Стрибки через скакалку. Вправи з саморозвитку

 

 

 

 

31

Контрольне тестування: Підтягування в висі

комплекс акробатичних вправ. Різновиди ходьби та бігу.

 

 

 

 

32

Комплекс ЗРВ

ЗФП. Рухлива гра. Підсумки за семестр.

 

 

 

 

Т.О№3

 

 

 

Дистанційне навчання посилання:

 

1.Фізкульт хвилинка для очей

https://www.youtube.com/embed/DyHMOZBNX_8?fbclid=IwAR0s4fvsQ0LC7YepuOB_LTlg1nPXYj-JgfS5ff3F1o48pw9hDjWd0E3Bxc

 

2.Індивідуальна робота з м’ячем (футбол)

https://www.youtube.com/watch?v=FKucjmF6fWE&fbclid=IwAR1Kuzu9cjGs4hMwgfBxYMhb6wPuqBSKtFmrnxcEV3BFSFat4gH54VITc4

 

3. 14  вправ на техніку з м'ячем в домашніх умовах

https://www.youtube.com/watch?v=S7bObc_0kIE

 

4 .Комплекс фізичних вправ (розминка)

https://www.youtube.com/watch?v=6uaRoW222-0&feature=share&fbclid=IwAR2ssnyVngZ3Mh_zahu85jvzl3dQLtcIofaYRU7zerKQtwjyPmUAWRlGi0

 

Виконання щоденника самоконтролю за посиланням класрум для свого класу.

 

Увесь матеріал з  теоретичного опанування та користними посиланнями  знаходится за посиланням у класрумі для кожного класу окремо

 

 

 

 

 

 

 

 

Одеської загальноосвітньої школи № 11   I-III ступенів

Одеської міської ради Одеської області

 

 

 

                                                                      «ПОГОДЖЕННО»                                                                

Заступник директора з НВР                                       

______________ Лисенко В.А

«____»_________________20      р.                          

 

 

 

 

 

 

 

Календарно – тематичне планування

з фізичної культури

На II семестр 20     -20      н.р.

Для   учнів _________ класу

 

 

 

 

 

ПОГОДЖЕННО  КЕРЕВНИК   М.О.

                    _________       Вчитель фізичної культури

   Влах А.Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНИЙ  ПЛАН

на ІІ семестр

з  фізичної  культури для учнів 6-х класів

 

№п\п

                 

Модуль

к л а с и / дата проведення

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: в.м Баскетбол 12 год

33

Правила гри та техніка безпеки. БЖД №                  Історія розвитку баскетболу в Україні. Комплекс ЗРВ. Чергування різних способів пересувань у нападі та захисті.

 

 

 

 

34

Комплекс ЗРВ. Прискорювання на 5 м. із різних положень. Ловіння та передача м’яча однією рукою від плеча. Кидки м’яча однією рукою зверху з місця(хл.) та обома руками від голови(дівчата) Рухлива гра «Хто більше влучить? »

 

 

 

 

35

Комплекс ЗРВ. Човниковий біг 4х9м. оптимальний вибір місця для отримання передачі м’яча. Навчальна гра. Шкідливі звички та їх вплив на здоров'я людини.

 

 

 

 

36

Різновиди ходьби та бігу. Серійні стрибки поштовхом однієї та обох ніг із діставанням  високих предметів. Кидки м’яча однією рукою зверху з місця(хл.) та обома руками від голови(дівчата)

 

 

 

 

37

Раціональне харчування спортсменів. Комплекс ЗРВ Човниковий біг 4х9м  ведення  м’яча з наступною передачею у колонах. Штрафний кидок. Вправи з саморозвитку

 

 

 

 

38

Різновиди ходьби та бігу. ведення  м’яча з наступною передачею у колонах. Кидки м’яча у русі після двох кроків. Біг зі зміною темпу. Контрольне тестування: Кидки м’яча однією рукою зверху з місця(хл.) та обома руками від голови(дівчата) 6 кидків стоючи від щита з боку.

 

 

 

 

39

Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Чергування прискорень, зупинок,поворотів бігу зі зміною напрямку за зоровим та звуковим сигналу. Ведення м’яча з опором захисника.

 

 

 

 

40

Кидки м’яча у русі після двох кроків. Протидія двом форвардам під час наведення та перетинання .Вправи для запобігання плоскостопості.

 

 

 

 

41

Комплекс ЗРВ. Вистрибування з присіду. Ведення м’яча з опором захисника. Прискорення на 10 метрів. Вправи з саморозвитку

 

 

 

 

42

Різновиди ходьби та бігу. Човниковий біг 4х9м  ведення  м’яча з наступною передачею у колонах. Штрафний кидок.

 

 

 

 

43

Ловіння та передачі м’яча однією рукою від плеча у парах. . Прискорення на 15 метрів. Різновиди ходьби та бігу Контрольне тестування: 10 передач м’яча на місці у парах одним із вивчених способів.

 

 

 

 

44

Комплекс ЗРВ. Ловіння та передачі м’яча однією рукою від плеча у парах. Протидії форварду з м’ячем. 

 

 

 

 

Т.О № 4

Тема: в.м. Волейбол 13 год

45

 Правила гри та техніка безпеки. БЖД №                   Історія розвитку  волейболу в Україні.Передача м’яча обома руками зверху у парах. Вибір місця для виконання другої передачі. Рухлива гра.

 

 

 

 

46

Різновиди ходьби та бігу Комплекс ЗРВ. Передача м’яча обома руками зверху у парах. Прийом м’яча обома руками знизу від стіни.

 

 

 

 

47

Комплекс ЗРВ у русі. Вправи для розвитку сили м язів верхніх і нижніх кінцівок. Прийом м’яча обома руками знизу від стіни. Гра

 

 

 

 

48

Прийом м’яча обома руками знизу від стіни. Нижня пряма подача.  Вправи на формування постави. Гра Вправи з саморозвитку

 

 

 

 

49

Різновиди ходьби та бігу Комплекс ЗРВ. Поєднання різних способів пересування. Нижня бокова подача. Передача м’яча обома руками зверху у парах.

 

 

 

 

50

ЗРВ. Нижня бокова подача. Комплекс ЗРВ Контрольне тестування: Передача м’яча обома руками зверху у стінку

 

 

 

 

51

ЗРВ. Прийом м’яча знизу після виконання нижньої прямої (бокової) подачі від стіни. Передача м’яча обома руками зверху у колонах.

 

 

 

 

52

Значення гравців передньої та задньої лінії. ЗРВ Прийом м’яча знизу після виконання нижньої прямої(бркової) подачі від стіни. Вправи на розтягування.

 

 

 

 

53

Комплекс ЗРВ Прийом м’яча знизу після виконання нижньої прямої (бокової) подачі від стіни. Гра Вправи з саморозвитку

 

 

 

 

54

Комплекс ЗРВ Прийом м’яча знизу після виконання нижньої прямої(бркової) подачі від стіни. Гра

 

 

 

 

55

Контрольне тестування Прийом м’яча знизу від стіни . Різновиди ходьби та бігу Комплекс ЗРВ. Навчальна гра

 

 

 

 

 

56

ЗФП. Навчальна гра. Передача м’яча обома руками зверху у колонах. Повільний біг.

 

 

 

 

57

ЗФП. Навчальна гра. Передача м’яча обома руками зверху у колонах. Повільний біг.

 

 

 

 

Т.О № 5

Тема: в.м.Легка атлетика 13 год

58

БЖД №                  Метання м’яча на дальність у горизонтальну ціль. Естафетний біг. ЗФП. Рівномірний біг.

 

 

 

 

59

Метання м’яча на дальність у горизонтальну ціль. Естафетний біг. ЗФП. Рівномірний біг.

 

 

 

 

60

Різновиди ходьби та бігу Комплекс ЗРВ. Контрольне тестування: метання м’яча на дальність. Рухливі ігри.

 

 

 

 

61

Рівномірний біг до 1000 м.. Бігові вправи. Стрибки у довжину з місця. ЗФП. Гра Вправи з саморозвитку

 

 

 

 

62

ЗФП. Гра. Біг 30 м .

Контрольне тестування: стрибки у довжину з місця.

 

 

 

 

63

Засоби розвитку витривалості та методи контролю. Спринт 60 м. ЗФП. Гра за вибором (раніше вивчених).

 

 

 

 

64

ЗФП. Гра. Естафети. Стрибки у довжину.

 

 

 

 

65

 Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Рухливі ігри.. Контрольне тестування: біг 60 м.

 

 

 

 

66

Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри.. Спортивна гра.

 

 

 

 

67

ЗФП. Стрибки у висоту способом «переступання» Рухливі ігри..

 

 

 

 

68

Рівномірний біг до 1200 м.. Бігові вправи. ЗФП. Гра спортивна.

 

 

 

 

69

Бігові вправи. ЗФП. Гра Вправи з саморозвитку

 

 

 

 

70

Рівномірний біг . Бігові вправи. Стрибки у довжину з місця. ЗФП. Гра

 

 

 

 

Т.О № 6

 

Контрольне тестування

Легка атлетика

метання м’яча на дальність

стрибки у довжину з місця.

біг 60 м.

Футбол

човниковий біг 4х9м.

5 ударів на точність по не руховому м’ячу на точність.

передача м’яча на точність партнеру одним з вивчених способів з відстані 7м.

Гімнастика

Прес за 30с.

тест на гнучкість

Підтягування в висі

Баскетбол

Кидки м’яча однією рукою зверху з місця(хл.) та обома руками від голови(дівчата) 6 кидків стоючи від щита з боку.

10 передач м’яча на місці у парах одним із вивчених способів.

Волейбол

Передача м’яча обома руками зверху у стінку

Прийом м’яча знизу від стіни

Дистанційне навчання посилання:

Виконання щоденника самоконтролю за посиланням класрум для свого класу.

Увесь матеріал з  теоретичного опанування та користними посиланнями  знаходится за посиланням у класрумі для кожного класу окремо

1. 55 ігор та розваг дома

https://osvitanova.com.ua/posts/3565-55-enerhiinykh-ihor-ta-rozvah-dlia-ditei-vdoma-adzhe-karantyn-nezhart?fbclid=IwAR2f-SijhgJ0x2HspA0BH89Lds8Zl0dUFBEjo7KPB5bA7qeF6glIO5QM75A

2. Комплекс вправ (Здорова спина)

https://www.youtube.com/watch?v=UGycSzy0yIY&fbclid=IwAR1r4r0FFVMH6Dct8spiM2gZdfHQXbWjRFaDDPzAah9zHy0vuNtQtspPqE

3. Передача м’яча обома руками зверху у стінку

https://www.youtube.com/watch?v=cULsjpc05U0

4. Кидки м’яча однією рукою зверху з місця(хл.) та обома руками від голови(дівчата) 6 кидків стоючи від щита з боку.

https://www.youtube.com/watch?v=Oq9SMaBM9uY

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Matvienko Ludmila
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Свириденко Олена Станіславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Голуб Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 серпня 2022
Переглядів
4187
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку