Гра «ПРАВДА чи НІ?» (1 клас)
Мета: формування в учнів уміння сприймати речення як синтаксичну одиницю.
Обладнання: олівці червоного та зеленого кольору у кожного з учнів, малюнок із зображенням Незнайки (виведений на екран).
Хід гри:
Провести цю гру можно на будь якій зручній платформі для організації дистанційного навчання. Вчитель зачитує речення. Якщо воно правдиве, учень/учениця піднімає зелений олівець, якщо хибне – червоний. Один із учнів пояснює Незнайкові, яка у реченні помилка.
Приклади речень:
Гра «ЗГАДАЙ, ЩО БУЛО» (1 клас)
Мета: збагачувати словниковий запас учнів, розвивати зв’язне мовлення, уяву, пам'ять.
Обладнання: малюнок (виведений на екран).
Хід гри:
Провести цю гру можно на будь якій зручній платформі для організації дистанційного навчання. Діти розглядають сюжетний малюнок. Вчитель вимикає малюнок і ставить учням запитання:
- Скільки дітей на березі?
- Скільки дітей у воді?
- Що в дівчинки у руках?
- Чим граються діти на березі?
Гра «ЗЛОВИ ЧОТИРИ СЛОВА» (1 клас)
Мета: розвивати усне мовлення, логічне мислення , привчати прислухатися до слів в реченні.
Обладнання: малюнки з зображенням.
Хід гри:
Провести цю гру можно на будь якій зручній платформі для організації дистанційного навчання. Вчитель демонструє учням 4 малюнки. Наприклад: олівець, ручка, зошит, вчитель. Далі вчитель зачитує речення завдання учнів спіймати ті речення, в яких є вказані раніше слова.
Речення можуть бути такі:
Гра «ЯКИЙ СКЛАД З’ЇВ БУКВОЇД» (1 клас)
Мета: розвивати навички читання, мислення, усне мовлення.
Хід гри:
Провести цю гру можно на будь якій зручній платформі для організації дистанційного навчання. На екран учнів виведені слова з пропущеними складами, які «з’їв Буквоїд». Діти повинні відновити слова.
…яєць;
…оса;
…сяц;
газе..;
моло…;
маши…;
каз…;
мали….
Гра «ВІДГАДАЙ СЛОВО»
Мета: поглиблювати знання дітей про слова - ознаки.
Хід гри:
Провести цю гру можно на будь якій зручній платформі для організації дистанційного навчання. Дітям пропонуються перелік слів-ознак. Дітям слід відгадати слова за ознаками: