Ігри на уроках української мови

Про матеріал
Представлені ігри для використання на уроках української мови 1 клас з ходом гри та малюнками
Перегляд файлу

Гра «ПРАВДА чи НІ?» (1 клас)

Мета: формування в учнів уміння сприймати речення як синтаксичну одиницю.

Обладнання: олівці червоного та зеленого кольору у кожного з учнів, малюнок із зображенням Незнайки (виведений на екран).

Хід гри:

Провести цю гру можно на будь якій зручній платформі для організації дистанційного навчання. Вчитель зачитує речення. Якщо воно правдиве, учень/учениця піднімає зелений олівець, якщо хибне – червоний. Один із учнів пояснює Незнайкові, яка у реченні помилка.

Приклади речень:

  • Узимку кури відлітають у теплі краї.
  • Подорожник це корисна лікарська рослина.
  • На нашій яблуні виросло багато смачних шишок.
  • У сосновому лісі ми збирали моркву.
  • Сова вдень спить, а вночі шукає собі їжу.

 

Гра «ЗГАДАЙ, ЩО БУЛО» (1 клас)

Мета: збагачувати словниковий запас учнів, розвивати зв’язне мовлення, уяву, пам'ять. 

Обладнання: малюнок (виведений на екран).

Хід гри:

Провести цю гру можно на будь якій зручній платформі для організації дистанційного навчання. Діти розглядають сюжетний малюнок. Вчитель вимикає малюнок і ставить учням запитання:

 

- Скільки дітей на березі?

- Скільки дітей у воді?

- Що в дівчинки у руках? 

- Чим граються діти на березі?

 

 

 

 

 

 

Гра «ЗЛОВИ ЧОТИРИ СЛОВА» (1 клас)

Мета: розвивати усне мовлення, логічне мислення , привчати прислухатися до слів в реченні.

Обладнання: малюнки з зображенням.

Хід гри:

 

Провести цю гру можно на будь якій зручній платформі для організації дистанційного навчання. Вчитель демонструє учням 4 малюнки. Наприклад: олівець, ручка, зошит, вчитель. Далі вчитель зачитує речення завдання учнів спіймати ті речення, в яких є вказані раніше слова.

Речення можуть бути такі:

  • Приведи усе в порядок, щоб були готові зрання: олівець,  ручка і зошит – все, що треба для навчання.
  •  Біти чемним і привітним - пам’ятай це всюди і завжди. Як до класу входить вчитель, привітай із місця вставши.
  • Сяє зірка на копрі. Ми з Олегом – шахтарі.
  • Засиніли проліски у ліску, у ліску.

 

 

Гра «ЯКИЙ СКЛАД З’ЇВ БУКВОЇД» (1 клас)

Мета: розвивати навички читання, мислення, усне мовлення.

Хід гри:

Провести цю гру можно на будь якій зручній платформі для організації дистанційного навчання. На екран учнів виведені слова з пропущеними складами, які «з’їв Буквоїд». Діти повинні  відновити слова.

…яєць;

…оса;

…сяц;

газе..;

моло…;

маши…;

каз…;

мали….

 

 

Гра «ВІДГАДАЙ СЛОВО»

Мета: поглиблювати знання дітей про слова  - ознаки.

Хід гри:

Провести цю гру можно на будь якій зручній платформі для організації дистанційного навчання.  Дітям пропонуються перелік слів-ознак. Дітям слід відгадати слова за ознаками:

  • Білий, солодкий,  твердий-…(цукор)
  • Зелена, пухнаста, колюча-… (ялинка)
  • Жовтий, продовгуватий, кислий- …(лимон)
  • Гнучка, мелодійна, соловїна- …(мова)
  • Сірий , зубастий, голодний-… (вовк)

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 січня 2023
Переглядів
1041
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку