ІІ СЕМЕСТР Українська мова. Письмо ( «Я пишу.Зошит для письма і розвитку мовлення» Катерина Пономарьова)
18 тижнів х 4 годин = 72години
|
||||
№ |
ТЕМА |
Ст.зошита |
Дата |
|
69 |
Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
с.4 |
|
|
70 |
Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами |
с.5 |
|
|
71 |
Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
с.6 |
|
|
72 |
Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення. Спорт |
с.7-9 |
|
|
73 |
Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
с.10,11 |
|
|
74 |
Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
с.12,13 |
|
|
75 |
Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
с.14 |
|
|
76 |
Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
с.15 |
|
|
77 |
Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
с.16 |
|
|
78 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
с.17 |
|
|
79 |
Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення |
С.20,21 |
|
|
80 |
Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
С.22,23 |
|
|
81 |
Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком |
С.24,25 |
|
|
82 |
Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
Картки для списування |
|
|
83 |
Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
С.26,27 |
|
|
84 |
Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами. |
С.28 |
|
|
85 |
Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення. Птахи |
С.29,30 |
|
|
86 |
Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів |
С.31,32 |
|
|
87 |
Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
С.33,34 |
|
|
88 |
Напис. великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списув. друк. речення. Записування відповіді на запитання |
С.35,36 |
|
|
89 |
Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списув. друк. речення. Записування відповіді на запитання |
Картки для списування |
|
|
90 |
Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком |
С.37,38 |
|
|
91 |
Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
С.39,40 |
|
|
92 |
Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання |
С.41 |
|
|
93 |
Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. |
С.42 |
|
|
94 |
Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення. Пори року |
С.43,44 |
|
|
95 |
Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком |
С.45 |
|
|
96 |
Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення |
С.46 |
|
|
97 |
Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
С.47,48 |
|
|
98 |
Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
С.49,50 |
|
|
99 |
Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів |
Картки для списування |
|
|
100 |
Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
С.51,52 |
|
|
101 |
Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
С.53,54 |
|
|
102 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення. Явища природи |
С.55,56 |
|
|
103 |
Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
С.57,58 |
|
|
104 |
Написання слів з буквосполученням дж. |
С.59,60 |
|
|
105 |
Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень |
Картки для списування |
|
|
106 |
Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень |
С.61,62 |
|
|
107 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
С.63,64 |
|
|
108 |
Повторення вивченого у букварний період |
|
|
|
109 |
Повторення вивченого |
|
|
|
Післябукварний період
|
||||
110 |
Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства |
|
|
|
111 |
Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
|
112 |
Розвиток зв’язного мовлення. Професії |
|
|
|
113 |
Написання слів зі звуками , ,. Складання і записування речень |
|
|
|
114 |
Слова з буквою щ. Побудова і записування речень |
|
|
|
115 |
Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
|
116 |
Правопис слів з йо. Складання і записування речень |
|
|
|
117 |
Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою |
|
|
|
118 |
Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок |
|
|
|
119 |
Розвиток зв’язного мовлення. Транспорт |
|
|
|
120 |
Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. |
|
|
|
121 |
Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удоскон. і списування тексту |
|
|
|
122 |
Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень |
|
|
|
123 |
Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними |
|
|
|
124 |
Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту |
|
|
|
125 |
Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень |
|
|
|
126 |
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень |
|
|
|
127 |
Розвиток зв’язного мовлення. Рослини |
|
|
|
128 |
Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками |
|
|
|
129 |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком |
|
|
|
130 |
Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять? Утворення і записування речень з поданими словами |
|
|
|
131 |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів |
|
|
|
132 |
Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами |
|
|
|
133 |
Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком |
|
|
|
134 |
Розвиток зв’язного мовлення. Ввічливі слова |
|
|
|
135 |
Побудова, правильне інтонування і записування запитань |
|
|
|
136 |
Читання й записування речень зі знаком оклику |
|
|
|
137 |
Складання і записування розповіді з поданих речень |
|
|
|
138 |
Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком |
|
|
|
139 |
Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. |
|
|
|
140 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|