Календарне планування з української мови ( письмо )

Про матеріал
Календарне планування з української мови, письмо за підручником Катерини Пономарьової. Зошит " Я пишу. Зошит для письма і розвитку мовлення"
Перегляд файлу

 

ІІ СЕМЕСТР

Українська мова. Письмо

( «Я пишу.Зошит для письма і розвитку мовлення» Катерина Пономарьова)

 

18 тижнів х 4 годин = 72години

 

ТЕМА

Ст.зошита

Дата

69

Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

с.4

 

70

Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами

с.5

 

71

Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

с.6

 

72

Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення. Спорт

с.7-9

 

73

Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

с.10,11

 

74

Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

с.12,13

 

75

Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

с.14

 

76

Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

с.15

 

77

Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

с.16

 

78

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.

с.17

 

79

Написання  малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення

С.20,21

 

80

Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

С.22,23

 

81

Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком

С.24,25

 

82

Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

Картки для списування

 

83

Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

С.26,27

 

84

Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами. 

С.28

 

85

Написання складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення. Птахи

С.29,30

 

86

Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів

С.31,32

 

87

Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

С.33,34

 

88

Напис. великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списув. друк. речення. Записування відповіді на запитання

С.35,36

 

89

Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списув. друк. речення. Записування відповіді на запитання

Картки для списування

 

90

Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком

С.37,38

 

91

Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

С.39,40

 

92

Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання

С.41

 

93

Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.

С.42

 

94

Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення. Пори року

С.43,44

 

95

Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком

С.45

 

96

Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення

С.46

 

97

Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

С.47,48

 

98

Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

С.49,50

 

99

Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів

Картки для списування

 

100

Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення

С.51,52

 

101

Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення

С.53,54

 

102

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення. Явища природи

С.55,56

 

103

Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

С.57,58

 

104

Написання слів з буквосполученням дж.

С.59,60

 

105

Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень

Картки для списування

 

106

Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень

С.61,62

 

107

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.

С.63,64

 

108

Повторення вивченого у букварний період

 

 

109

Повторення вивченого

 

 

 

Післябукварний період

 

110

Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства

 

 

111

Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками

 

 

112

Розвиток зв’язного мовлення. Професії

 

 

113

Написання слів зі звуками Без имени-1, Без имени-2,Без имени-1. Складання і записування речень

 

 

114

Слова з буквою щ. Побудова і записування речень

 

 

115

Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками

 

 

116

Правопис слів з йо. Складання і записування речень

 

 

117

Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою

 

 

118

Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок

 

 

119

Розвиток зв’язного мовлення. Транспорт

 

 

120

Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв.

 

 

121

Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удоскон. і списування тексту

 

 

122

Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень

 

 

123

Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними

 

 

124

Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту

 

 

125

Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень

 

 

126

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень

 

 

127

Розвиток зв’язного мовлення. Рослини

 

 

128

Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками

 

 

129

Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком

 

 

130

Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять? Утворення і записування речень з поданими словами

 

 

131

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів

 

 

132

Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами

 

 

133

Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком

 

 

134

Розвиток зв’язного мовлення. Ввічливі слова

 

 

135

Побудова, правильне інтонування і записування запитань

 

 

136

Читання й записування речень зі знаком оклику

 

 

137

Складання і записування розповіді з поданих речень

 

 

138

Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком

 

 

139

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень.

 

 

140

Підсумковий урок за рік

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Пантюх Надія Василівна
    Поділіться, будь ласка, плануванням на І семестр.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Маракуліна Тамара Сергіївна
    Дякую за пітримку та Вашу роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
7 січня 2023
Переглядів
2297
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку