ІІ СЕМЕСТР Українська мова. Буквар ( Читання) ( за підручником Катерини Пономарьової)
18 тижнів х 4 годин = 72 години
|
||||
№ |
ТЕМА |
Ст. підручника |
Дата |
|
69 |
Звук [г]. Мала буква г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
с.6,7 |
|
|
70 |
Велика буква Г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
с.8,9 |
|
|
71 |
Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
с.10,11 |
|
|
72 |
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою |
с.12,13 |
|
|
73 |
Звук [ж]. Мала буква ж. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
с.14,15 |
|
|
74 |
Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами |
с.16,17 |
|
|
75 |
Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
с.18,19 |
|
|
76 |
Велика буква Ш. Читання слів і текстів з вивченими літерами |
с.20,21 |
|
|
77 |
Буква ь (знак м’якшення). Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
с.22,23 |
|
|
78 |
Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами. |
с.24,25 |
|
|
79 |
Звук [х]. Мала буква х. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
с.26,27 |
|
|
80 |
Велика буква Х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
с.28,29 |
|
|
81 |
Звук [ч]. Мала буква ч. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
с.30,31 |
|
|
82
|
Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами
|
Таблиці для розчитування |
|
|
83 |
Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про близькі за значенням слова |
с.32,33 |
|
|
84 |
Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. |
с.34,35 |
|
|
85 |
Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
Таблиці для розчитування |
|
|
86 |
Велика буква Я. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
с.36,37 |
|
|
87 |
Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
с.38,39 |
|
|
88 |
Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про однину і множину іменників (без уживання термінів) |
с.40,41 |
|
|
89 |
Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами |
Таблиці для розчитування |
|
|
90 |
Мала буква ю. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами |
с.42,43 |
|
|
91 |
Велика буква Ю. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
с.44,45 |
|
|
92 |
Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
с.46,47 |
|
|
93 |
Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. |
с.48,49 |
|
|
94 |
Повторення вивчених букв. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
Таблиці для розчитування |
|
|
95 |
Мала буква ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
с.50,51 |
|
|
96 |
Велика буква Ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
с.52,53 |
|
|
97 |
Звук [ф]. Мала буква ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
с.54,55 |
|
|
98 |
Велика буква Ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
С.56,57 |
|
|
99 |
Читання слів і тексту з вивченими літерами |
Таблиці для розчитування |
|
|
100 |
Мала буква щ. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
С.58,59 |
|
|
101 |
Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
С.60,61 |
|
|
102 |
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою |
С.62,63 |
|
|
103 |
Звуки ,, буквосполучення дз. Читання складів, слів, словосполучень і текстів з вивченими літерами |
С.64,65 |
|
|
103 |
Звук , буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами |
С.66,67 |
|
|
104 |
Читання слів і текстів з вивченими літерами |
Таблиці для розчитування |
|
|
105 |
Апостроф. Читання слів і текстів з вивченими літерами |
С.68,69 |
|
|
106 |
Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами |
С.70,71 |
|
|
107 |
Повторення вивченого у букварний період |
|
|
|
108 |
Повторення вивченого |
|
|
|
Післябукварний період
|
||||
109 |
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) (у посібнику «Я дружу зі словом») |
С.72,73 |
|
|
110 |
Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської |
С.74,75 |
|
|
111 |
Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка. Робота з дитячою книжкою |
С.76,77 |
|
|
112 |
Робота над оповіданням «У гостях і вдома» Олександра Мітти |
С.78,79 |
|
|
113 |
Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк |
С.80,81 |
|
|
114 |
Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка |
С.82,83 |
|
|
115 |
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка |
С.84,85 |
|
|
116 |
Підготовка до читання за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської |
С.86,87 |
|
|
117 |
Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари |
С.88,89 |
|
|
118 |
Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко. Робота з дитячою книжкою |
С.90,91 |
|
|
119 |
Читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка |
С.92,93 |
|
|
120 |
Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка |
С.92,93 |
|
|
121 |
Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка |
С.94,95 |
|
|
122 |
Підготовка до читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької |
С.96,97 |
|
|
123 |
Виразне читання віршів про дні тижня |
С.98,99 |
|
|
124 |
Виразне читання віршів про місяці. |
С.100,101 |
|
|
125 |
Робота над оповіданням «Чотири бажання» Костянтина Ушинського. Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
126 |
Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової |
С.102,103 |
|
|
127 |
Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко |
С.104,105 |
|
|
128 |
Робота над виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз» Ено Рауда |
С.106,107 |
|
|
129 |
Читання за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра |
С.108,109 |
|
|
130 |
Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка |
С.110,111 |
|
|
131 |
Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко |
С.112,113 |
|
|
132 |
Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського |
С.114,115 |
|
|
133 |
Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Маруги. Робота з дитячою книжкою |
С.116,117 |
|
|
134 |
Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк |
С.118,119 |
|
|
135 |
Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя |
с.120- 122 |
|
|
137 |
Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової |
с.123, 124 |
|
|
138 |
Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик» |
с.125 -127 |
|
|
139 |
Робота над текстом Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик» |
С.125-127 |
|
|
140 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|