Календарне планування з української мови ( читання)

Про матеріал
Клендарне планування з Курсу "Української мови. Буквар " за підручником Катерини Пономарьової НУШ
Перегляд файлу

 

ІІ СЕМЕСТР

Українська мова. Буквар ( Читання)

( за підручником Катерини Пономарьової)

 

18 тижнів х 4 годин = 72 години

 

ТЕМА

Ст. підручника

Дата

 

69

Звук [г]. Мала буква г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

с.6,7

 

70

Велика буква Г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

с.8,9

 

71

Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

с.10,11

 

72

Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою

с.12,13

 

73

Звук [ж]. Мала буква ж. Читання слів і тексту з вивченими літерами

с.14,15

 

74

Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами

с.16,17

 

75

Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

с.18,19

 

76

Велика буква Ш. Читання слів і текстів з вивченими літерами

с.20,21

 

77

Буква ь (знак м’якшення). Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

с.22,23

 

78

Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами.

с.24,25

 

79

Звук [х]. Мала буква х. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

с.26,27

 

80

Велика буква Х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

с.28,29

 

81

Звук [ч]. Мала буква ч. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

с.30,31

 

82

 

 

Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

Таблиці для розчитування

 

83

Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про близькі за значенням слова

с.32,33

 

84

Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами.

с.34,35

 

85

Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою

Таблиці для розчитування

 

86

Велика буква Я. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

с.36,37

 

87

Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання слів і тексту з вивченими літерами

с.38,39

 

88

Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про однину і множину іменників (без уживання термінів)

с.40,41

 

89

Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами

Таблиці для розчитування

 

90

Мала буква ю. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами

с.42,43

 

91

Велика буква Ю. Читання слів і тексту з вивченими літерами

с.44,45

 

92

Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами

с.46,47

 

93

Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

с.48,49

 

94

Повторення вивчених букв. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою

Таблиці для розчитування

 

95

Мала буква ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

с.50,51

 

96

Велика буква Ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

с.52,53

 

97

Звук [ф]. Мала буква ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами

с.54,55

 

98

Велика буква Ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами

С.56,57

 

99

Читання слів і тексту з вивченими літерами

Таблиці для розчитування

 

100

Мала буква щ. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

С.58,59

 

101

Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

С.60,61

 

102

Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою

С.62,63

 

103

Звуки Без имени-2,Без имени-1, буквосполучення дз. Читання складів, слів, словосполучень і текстів з вивченими літерами

С.64,65

 

103

Звук ­­Без имени-1, буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами

С.66,67

 

104

Читання слів і текстів з вивченими літерами

Таблиці для розчитування

 

105

Апостроф. Читання слів і текстів з вивченими літерами

С.68,69

 

106

Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами

С.70,71

 

107

Повторення вивченого у букварний період

 

 

108

Повторення вивченого

 

 

 

Післябукварний період

 

109

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) (у посібнику «Я дружу зі словом»)

С.72,73

 

110

Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської

С.74,75

 

111

Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом»                   Петра Кралюка. Робота з дитячою книжкою

С.76,77

 

112

Робота над оповіданням «У гостях і вдома» Олександра Мітти

С.78,79

 

113

Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк

С.80,81

 

114

Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка

С.82,83

 

115

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка

С.84,85

 

116

Підготовка до читання за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської

С.86,87

 

117

Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари

С.88,89

 

118

Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко. Робота з дитячою книжкою

С.90,91

 

119

Читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка

С.92,93

 

120

Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка

С.92,93

 

121

Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка

С.94,95

 

122

Підготовка до читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької

С.96,97

 

123

Виразне читання віршів про дні тижня

С.98,99

 

124

Виразне читання віршів про місяці.

С.100,101

 

125

Робота над оповіданням «Чотири бажання» Костянтина Ушинського. Робота з дитячою книжкою

 

 

126

Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової

С.102,103

 

127

Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко

С.104,105

 

128

Робота над виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз» Ено Рауда

С.106,107

 

129

Читання за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра

С.108,109

 

130

Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка

С.110,111

 

131

Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко

С.112,113

 

132

Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського

С.114,115

 

133

Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Маруги. Робота з дитячою книжкою

С.116,117

 

134

Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк

С.118,119

 

135

Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя

с.120- 122

 

137

Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової

с.123, 124

 

138

Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик»

с.125 -127

 

139

Робота над текстом Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик»

С.125-127

 

140

Підсумковий урок за рік

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
7 січня 2023
Переглядів
1200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку