Ігри с парашутом для дітей початкової школи

Про матеріал
Формувати вміння орієнтуватися у просторі, рухатися в різному темпі; розвивати емоційну сферу і почуття причетності до спільної справи.
Перегляд файлу

Ігри с парашутом:

Гра «Карусель»

Мета: формувати вміння орієнтуватися у просторі, рухатися в різному темпі; розвивати емоційну сферу і почуття причетності до спільної справи.           Опис гри.

Діти разом з вчителем з фізичної культури розстеляють парашут на підлозі, розтягують його по всій окружності. Кожна дитина береться однією рукою за середину кольорового сектора (парашут складається з 10 різнокольорових секторів). Діти разом з вчителем  рухаються по колу виконуючи різновиди ходьби, бігу (на носках,на п’ятах, в напівприсяді, в присяді, приставним, схресним кроком, рука вниз, рука вгору та інш.) Вправи виконуються спочатку тримаючи парашут правою рукою, а потім лівою.

Вітер

Мета: відновити дихання

Опис гри.

Діти і вчитель беруться за ручки парашута, і плавно його піднімають і опускають, і насолоджуються вітром, який вилітає з-під парашута. При цьому для синхронізації рухів добре примовляти:

Високо-високо підняли,

А тепер низько-низько опустили!

А тепер знову високо-високо підняли,

І знову низько-низько опустили!

Прогноз погоди

Мета: відновити дихання

Опис гри

Уявімо, що наш парашут став океаном. На океані невеликий бриз. Легенько трясемо парашут. А тепер піднявся вітер, хвилі стали сильнішими і вищими. Пішов дощ (ховаємося під парашут), подув вітер (сильно трясемо парашут). Засвітило сонце (парашут високо-високо) і хвилі заспокоїлися (кладемо парашут на землю).

Гра «Порожнє місце»

Мета: розвивати швидкість реакції, спритність, швидкість, увагу.

Опис гри.

Діти, ставши навколо парашута, вибирають ведучого лічилочкой

Діти, тримаючись правою рукою за петличку на краях парашута, рухаються за годинниковою стрілкою, а ведучий йде в протилежний бік зі словами:

Навколо будиночка ходжу

І дивлюся у віконечко,

До одного я підійду

І тихенько постукаю

Тук-тук-тук...

Всі діти зупиняються. Дитина, біля якої зупинився ведучий, запитує: Хто прийшов?». Ведучий називає ім'я дитини і продовжує:

Ти стоїш до мене спиною,

Побіжимо-но ми з тобою.

Хто з нас бистріший,

Той прибіжить швидше додому?

Ведучий і дитина біжать навколо парашута в протилежні сторони. Виграє той, хто першим займе вільне місце у парашута.

Гра «Веселий м'яч»

Мета: розвивати спритність, координацію рухів, увагу, емоційну чуйність.

Опис гри.

Варіант N 1.

Діти стоять у колі, тримаючи двома руками парашут за петлички на краях. Вчитель з фізичної культури кидає на сектори парашута гумовий м'яч середнього розміру . Діти, піднімаючи і опускаючи різні сектори парашута, намагаються перекочувати м'яч так, щоб він не впав.

Варіант N 2

Діти сидять у колі, тримаючи двома руками парашут за петлички на краях. Вчитель з фізичної культури кладе на середину парашута гумовий м'яч середнього розміру.На рахунок: Раз, два, три, діти,  разом одночасно піднімають сектори парашута в гору, намагаючись підкинути м'яч так, щоб він взлетів як умога вище.

Гра «Веселка»

Мета: закріпити знання кольору, вміння реагувати на сигнал; розвивати увагу, уяву, швидкість.

Опис гри.

Діти тримають парашут двома руками за петлички, ставши навколо парашута таким чином, що кожному дістається сектор певного кольору. Піднімаючи і опускаючи парашут, вимовляють слова:

Раз, два, три,

Веселка взлети!

Вчитель з фізичної культури вибирає кольору і називає його. Діти, різко піднявши руки, піднімають парашут вгору, утворюючи купол, а діти, які тримають сектор названого кольору, пробігають під ним і шукають вільне місце. Так вчитель з фізичної культури називає всі кольори. Головне - уважно слухати і швидко реагувати!

П’ятнашки

Мета:  розвивати вміння реагувати на сигнал; розвивати увагу, уяву, швидкість.

Опис гри.

Підніміть парашут високо-високо над головою. Виберіть дитину, назвіть її ім’я. Тепер малюк повинен пробігти (проскакати, пострибати, проповзти) під парашутом до того, як той опуститься на землю.

Полювання

Мета:  розвивати вміння реагувати на сигнал; розвивати увагу, уяву, швидкість.

Опис гри.

Під парашут кладемо різні предмети: м’ячик, кубик, пластикову пляшку. Піднімаємо парашут і гравці, чиї імена назвав ведучий, повинні пробігти під парашутом і встигнути схопити що-небудь. Якщо крило парашута зачепило гравця, він повинен покласти іграшку на місце.

Черепаха

Мета: розвивати, координацію рухів, витривалість.

Опис гри.

Всі разом залазимо під парашут. Стаємо на коліна, парашут – наш великий кольоровий панцир. А тепер спробуйте рухатися синхронно, щоб “черепаха” теж рухалася. Відмінна гра на співпрацю.

«ЗОЛОТА РИБКА»

Мета: розвивати гнучкість, координацію рухів, витривалість

Опис гри.

Діти лягають на живіт у парашута таким чином, щоб кожному дістався сектор певного кольору, і тримають парашут двома руками за петлички на кінцях. Руки витягнуті вперед, ноги разом. Вчитель говорить слова: «Море хвилюється раз, море хвилюється два, море хвилюється три - золота рибка пливи!» Діти одночасно піднімають прямі руки і ноги, виконуючи хвилеподібні рухи парашутом. Потім кілька секунд відпочинку і вправа повторюється.

Гра «Салют»

Мета: розвивати швидкість реакції, активізація рухових навичок, виховувати вміння діяти в колективі узгоджено.

Опис гри.

Діти набирають якомога більше кульок з сухого басейну і кладуть їх на парашут. Потім беруть двома руками за палички на краях парашута і повільно піднімають його, кажучи слова «раз, два, три!». Після слова «три!» кидають кульки вгору. Потім біжать і збирають кульки, знову кладуть їх на парашут, і гра знову повторюється.

У політ!

Мета: розвивати швидкість реакції, виховувати вміння діяти в колективі узгоджено.

Опис гри.

Тримаючись за ручки парашута, відправте його в «політ» та відпустіть. Порахуйте скільки секунд пройде перш ніж парашут ляже на землю.

Грибок

Мета: розвивати швидкість реакції, активізація рухових навичок, виховувати вміння діяти в колективі узгоджено.

Опис гри.

Всі тримаються за ручки парашута, і плавно піднімають його три рази, і на третій раз всі, не відпускаючи ручки, заходять всередину парашута, і він плавно опускається зверху на всіх.

Дощ і сонце

Мета: розвивати увагу

Опис гри.

Діти тримають парашут. Ведучий говорить “сонце” або “дощ”. Коли світить сонце, всі разом піднімають парашут якомога вище. Коли йде дощ, всі ховаються під парашут, тримаючись за ручки парашута.

Фен

Мета: сприяти відновленню дихання

Опис гри.

Ця гра підходить для відпочинку, гарна після інших активних занять. Половина групи дітей лягає на землю, головами до центру парашута. Решта, тримаючись за парашут, піднімають його високо і опускають вниз. Тих, хто лежить, обдуває приємним вітерцем.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Руденко Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
29 березня 2020
Переглядів
3797
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку