Ігри та розваги на воді

Про матеріал
Ігри та розваги на уроках плавання дають можливість виконувати відомі вправи в умовах ігри,підвищують емоційність заняття ,виховують почуття товариства, розвивають самостійність та ініціативу.
Перегляд файлу

 

                       Ігри та розваги на воді

Ігри у воді поділяються на:

   -безсюжетні ігри з елементом змагання;

   -ігри сюжетного характеру;

   -командні ігри.

  Ігри у воді проводяться на кожному уроці.Вибір гри залежить від

особливостей учнів,від підготовленості.

 При вивчані  плаванню дітей, необхідно включати в заняття ігри і

розваги на воді. Вони допомагають зрозуміти характер дитини,

привчають його до самостійності, ініціативи, взаємовиручки,

товариства. Крім того, ігри проводяться з метою повторення і

вдосконалення елементів техніки плавання.

 На заняттях з плавання використовуються ігри трьох типів: прості,ігри з сюжетом і командні.

  Прості ігри включають елемент змагання і не вимагають попереднього

пояснення. Це ігри типа «Хто швидше сховається під воду?», «У кого

більше міхурів?, «Хто далі проковзне?» і так далі. Елемент змагання

будить у дітей прагнення краще виконати завдання, робить заняття

емоційнішими, підвищує інтерес до плавання.

  Ігри з сюжетом — основний учбовий матеріал на уроках плавання

для дітей молодшого шкільного віку. Їх зазвичай включають після того,

як діти освоїлися з водою. Якщо гра з сюжетом має складні правила, її

потрібно заздалегідь пояснити і розіграти на суші. Пояснюючи гру,

потрібно розповісти про її вміст, правила, вибрати що водить і

розділити що грають на групи, рівні під силу.

  Командні ігри зазвичай проводяться на заняттях з дітьми середнього

шкільного віку. Сюди відносяться майже всі ігри: «М’яч своєму

тренерові, «ватерполо» та ін. , а також командні естафети. Під час

боротьби двох команд поважно стежити за правилами гри і

дисципліною її учасників. Вчитель повинен не-повільно присікати

грубість, порушення правил, нетовариську поведінку. Після закінчення

гри він оголошує результати, називає переможців і програвших і

обов’язково відзначає учасників, що проявили себе з кращого боку.

  Ігри і розваги на воді проводяться в кінці основної і в завершальній

частинах уроку, протягом 10—15хв. Вибір гри залежить від завдань

уроку, глибини і температури води, кількості, віку і підготовленості тих,

що займаються. У кожній грі повинні брати участь  всі діти які  займаються.

У гру необхідно включати лише вправи, відомі дітям.

 

                     Ігри з подоланням опору води 

 «Хто вище?» Стоячи у воді, сісти, відштовхнутися ногами від дна і

виплигнути як можна вище з води.

 «Переправа». Ходьба за допомогою гребків руками.

 «Хто швидший?» Біг у воді за допомогою гребків руками.

 «Море хвилюється». Стоячи в одній шерензі, що грають по команді

 «Море хвилюється» розходяться в будь-якому напрямі (їх розганяв

вітер). По команді «На морі тихо» швидко займають свої місця. При

цьому інструктор вважає: «Раз, два, три — на місце встали ми». Той,

що запізнився позбавляється права продовжувати гру.

 «Хвилі на морі». Гравці вишиковуються в шеренгу. Потім беруться за

руки і, сівши, опускають їх на воду. Виконують руху обома руками

управо вліво, піднімаючи хвилі.

 «Риби і мережа», Вибирають два що водять. Останні гравці

розбігаються. Що водять, тримаючись за руки («мережа»), прагнуть

зловити «рибу»— для цього їм потрібно замкнути руки довкола

спійманого гравця. Спійманий гравець приєднується до тих, що

водять, утворюючи з ними «мережу». Гра кінчається, коли всі «риби»

спіймані.

                            Ігри із зануренням у воду

«Хто швидше сховається під воду?» По сигналу вчителя

діти присідають і занурюються у воду.

«Хоровод». Гравці беруться за руки і йдуть по кругу. Злічивши вголос до десяти,вони роблять вдих і занурюються у воду. Потім встають, і хоровод рухається впротилежну сторону.

  «Поїзд і тунель». Гравці вишиковуються в колону і кладуть руки на пояс одинодному, утворюючи «поїзд». Двоє що грають стають лицем один до одного,взявшись за руки (руки опускають на поверхню води), — це «тунель». Аби «поїзд»пройшов через «тунель», його «вагони» по черзі підпірнають. Після того, як весь«поїзд» пройшов «тунель», що змальовують «тунель» замінюються хлопцями з«поїзда».

«Сядь на дно». По команді вчителя діти сідають на дно, занурюючись з

головою у воду.

«Насос». Гравці стоять парами лицем один до одного і тримаються за руки. Почерзі вони занурюються з головою у воду: як тільки один з’являється з води, іншийприсідає і ховається під водою.

«Лягушата». Гравці встають в круг. По команді «Щука!» «жабенята» підстрибуютьвгору, по команді «Качка!» — ховаються під воду. Що невірно виконав командувиходить на середину круга і продовжує гру разом зі всіма.

 

               Ігри на спливання і лежання на воді

«Поплавець», «Медуза».

«Квачі з поплавцем». «Пятнашка» прагне засалити кого-небудь з тих,

що грають. Рятуючись від «квачі», вони приймають положення

«поплавець». Якщо «пятнашка» доторкнеться до того, що грає раніше,

ніж він прийняв це положення, вони міняються місцями.

                     Ігри з видихом у воду

«У кого більше міхурів»

Гравці занурюються у воду і роблять довгий видих. Вчитель

визначає переможця по кількості міхурів на поверхні води.

«Іван-покиван». Гравці діляться на дві шеренги, встають один проти

одного і попарно беруться за руки. По першому сигналу вчителя

гравці однієї шеренги опускаються під воду і роблять глибокий видих

(очі розплющені). По другому сигналу у воду занурюються гравці

другої шеренги.

               Ігри з відкриттям очей у воді

«Знайди клад». Вчитель кидає на дно який-небудь предмет. По його

команді гравці занурюються у воду і намагаються знайти і дістати цей

предмет.

«Морський бій». Гравці діляться на дві шеренги і встають лицем один

до одного на відстані 1 м. По сигналу вчителя вони починають

бризкати водою один одному в обличчя. Виграють ті, хто не

відвертався і не закривав ока. Під час гри не можна зближуватися і

стосуватися один одного руками.

«Брід». Гравці по черзі пересуваються по дну басейну в заданому

напрямі. Орієнтиром руху можуть бути смуга, що йде по середині

басейну, або предмети, розкладені на дні. Аби не збитися з дороги і

краще розгледіти орієнтир, гравці опускають голову у воду.

 

                    Ігри з ковзанням і плаванням

«Ковзай вперед». Гравці встають в шеренгу і виконують ковзання на

грудях і на спині.

 «Торпеди». Що грають по команді вчителя, виконують ковзання на

грудях з рухом ногами кролем. Потім вони виконують те ж на спині.

 

                                      Ігри з м’ячем

«Боротьба за м’яч». Хто грає ділеться на дві команди. Гравці однієї

команди, плаваючи в будь-яких напрямах, перекидають м’яч один

одному. Гравці другої команди прагнуть відняти м’яч; Як тільки м’яч

буде спійманий, команди міняються місцями.

“Волейбол у воді». Гравці розташовуються по кругу і, ударяючи по

м’ячу, передають його один одному. При цьому вони стараються, аби

м’яч як можна довше не падав у воду.

«М’яч тренерові». У грі беруть участь дві команди. Перша

вишиковується по одну сторону басейну, друга — по іншу. В кожної

команди — тренер. Він бере участь в грі, стоячи на протилежному від

своєї команди борту басейну. Гравці прагнуть оволодіти м’ячем, що

знаходиться в центрі поля, і, перекидаючи його двома руками,

прагнуть віддати м’яч в руки своєму тренерові. Виграє команда, якою

удалося зробити цю більшу кількість разыв.

                                  Розваги у воді

«Хто знайде кинутий на дно предмет?» «Хто проковзне в поверхні

води 5 (6) м?

«М’яч пo кругу». Гравці стоять на дні і перекидають м’яч один одному.

«Чехарда». Гравці встають в колону поодинці на відстані 2м один від

одного і нахиляються вперед. Гравець, що стоїть останнім,

перестрибує через кожного, що стоїть попереду.

 «Дельфін, що літає». Стоячи на дні, гравці виплигують з води вгору-

вперед і, викинувши руки вперед, знову входять у воду. При цьому

вони прагнуть випрямити тіло і проковзнути під водою вперед.

docx
Додано
8 січня
Переглядів
219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку