План-конспект відкритого уроку з предмета "Фізична культура".

Про матеріал
План-конспект відкритого уроку з предмета "Фізична культура". Тема прогами: Модуль: Баскетбол. Тема уроку: "Передача та ловля м'яча в баскетболі". На уроці були використані наступні методи і прийоми: поточний, груповий, фронтальний, змагальний та інші.
Перегляд файлу

ДЕНРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«Запорізьке вище професійне училище моди і стилю»

ПЛАН – КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ

З ПРЕДМЕТУ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА»

Група: 11-11а

Професія: Перукар (перукар-модельєр). Манікюрник. Адміністратор.

Дата проведення: 21/09/2023 р.

Тема програми: Модуль: Баскетбол

Тема уроку: Передача та ловля м’яча в баскетболі.

Мета:

Освітня: навчити учнів техніці передачі та ловлі м’яча. Удосконалювати уміння та розвивати нові навички володіння м’ячем.

Розвиваюча: розвивати спритність, індивідуальність, вміння володіти своїм тілом. Вміння працювати в команді, самостійно приймати рішення, оцінювати власні результати. Ключові компетентності: здоров’язбережувальна, інформаційна, математична.

Виховна: виховувати почуття колективізму при грі у баскетбол, діяти разом з партнером  при передачі та ловлі м’яча, виховувати відповідальність за своє здоров’я.

Тип уроку: комплексний, ігровий.

Методи і прийоми: поточний (ходьба, біг, спеціальні бігові вправи), фронтальний (загально розвиваючі, вправа «Школа м’яча»), груповий (рухливі ігри на увагу, пальчикова гімнастика), в парах (робота з м’ячами в парах), показ (передача м’яча, пальчикова гімнастика, ведення м’яча), змагальний (естафети з елементами баскетболу).

 

Заплановані навчальні результати:

Предметні

Міжпредметні

Особистісні

 

Повинні знати: учні вмітимуть виконувати вправи загальної фізичної підготовки, спеціальні бігові вправи баскетболіста.

Учні виконуватимуть завдання рухливих ігор, естафет.

 

 

Повинні вміти: учні аналізуватимуть помилки своїх товаришів.

 

Визначати відстань до партнера при передачі та ведення м’яча; знаходити потрібну інформацію в підручниках, інтернеті та інших джерелах інформації; розуміти мету та задачі навчальної діяльності.

Учні знатимуть, як контролювати свій стан здоров’я та рівень фізичного навантаження.

Учні підвищать інтерес до уроків фізичної культури.

 

 

 

Методична мета: узагальнення форм і методів взаємодії зі здобувачами освіти під час опанування технік гри у баскетбол.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: м’ячі – баскетбольні, свисток, фішки, картки.

 

№ з\п

Зміст  уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І

Вступна частина

2-3 хв

В колі

 

1.1

Привітання, стан здоров’я,

 

 

1.2

Педагогічне завдання:

 

Формування загальних уявлень про фізичну культуру, збереження та зміцнення здоров’я

1.3

Техніка безпеки під час вивчення елементів баскетболу

 

Питання – відповідь.

Додаток № 1

1.4

Ознайомлення з темою уроку.

 

Передача та ловля м’яча в баскетболі

1.5

Вимірювання ЧСС

За 6 сек х 10

Норма: 65-75 ударів за хвилину

ІІ

Підготовча частина

12-15 хв

 

2.1

Шикування

Рухлива гра на увагу

 

Перешикування за різними показниками. Рухлива гра на увагу «Заборонена вправа – руки за голову»

2.2

Ходьба та її різновиди:

-         Звичайна

-         На носках, руки на поясі

-         На п’ятах, руки вгору

-         З перекатом з п’ятки на носок, руки за спиною, хватом за лікті

 

По периметру залу

Темп повільний

Акцент на поставу

Акцент на поставу

Акцент на поставу

 

2.3

Біг та його різновиди

-         Звичайний

-         Приставним кроком правим (лівим) боком, руки в захисній стійці баскетболіста

-         З переміною напрямку

-         З зупинкою кроком або стрибком

 

Дистанція 2 кроки

Повільно

Звертати увагу на положення рук та ніг

 

 

за сигналом поворот на 1800-3600

один-два сигнала

2.4

Перехід на ходьбу

 

Дихальні вправи

2.5

Загально-розвиваючі вправи з м’ячем

 

Додаток № 2

2.6

Спеціальні бігові вправи баскетболіста:

-       Біг з високим підніманням  стегна

-       Біг з закиданням гомілки назад

-       Вистрибування на правій(лівій) нозі

-       Пересування приставним кроком спиною вперед (2 праворуч, 2 ліворуч)

-       Пересування приставним кроком спиною вперед (2 праворуч, 2 ліворуч)

-       Біг з зупинками (1,2)

 

 

 

 

Слідкувати за поставою, коліно піднімати до 900

П’ятами торкатися сідниць

 

Найвище, за допомогою рук

 

У захисній стійці баскетболіста

 

 

Імітація вибивання та «накривання» м’яча

 

З торканням підлоги (правою, лівою рукою)

2.7

Вимірювання ЧСС

за 6сек.х10

Норма: 120-150 уд за хвилину

Дихальні вправи. Додаток № 3

ІІІ

Основна частина

20-22 хв

Перешикування по парах

3.1

«Школа м’яча»

-        Удар лівою (правою) рукою по м’ячу

-       Вібрування з м’ячем

-       Передача м’яча навколо себе

-       Вісімка

 

 

Хлопок всією долонею

 

Виконується пальцями рук

Послідовність: пояс, голова, пояс, ноги, пояс

Навколо ніг

3.2

Передачі м’яча:

-двома руками від грудей

-двома руками зверху

-однією рукою від плеча

-однією рукою знизу

-з ударом о підлогу

-з обертом м’яча навколо себе з послідуючою передачею з ударом о підлогу або від грудей

-Передача м’яча однією (двома ) руками після ведення

 

Згідно карток. Додаток № 4

 

 

Правою, лівою

Правою, лівою

Передача повинна бути якнайближче до партнера

 

 

 

Після 2-3 ударів о підлогу

Слідкувати щоб не було пробіжок

 

3.3

Естафети з елементами баскетболу.

 

Поділити на команди

3.4

-  Ведення м’яча однією рукою

-  Пересування приставними кроками з  веденням м’яча

-  Ведення м’яча правою, лівою рукою – пересування спиною вперед

-  Передав м’яч – сів

-  Ведення м’яча правою, лівою рукою, передача в стінку

-  Підведення підсумків естафет

 

Правою, лівою рукою

Правим, лівим боком

 

Дотримуватися правил безпеки

 

 

 

Низьке, високе, три передачі в стінку

 

Підрахування балів

3.5

Вимірювання ЧСС

За 6 сек х 10

Норма: 140-160 уд за хвилину

ІV

Заключна частина

3-5 хв

 

4.1

Перешикування

 

В колону, переміщення по залу, дихальні вправи

4.2

Пальчикова гімнастика

 

Сидячи в колі. Додаток № 5

4.3

Підведення підсумків уроку

 

Обговорення  уроку:

Оцінювання роботи, активності учнів на уроці.

Оцінювання учнями урок. Додаток № 6

4.4

Домашнє завдання

 

Вправи для розвитку сили рук. Правила гри у баскетбол.

 


Додаток № 1

Техніка безпеки життєдіяльності під час вивчення елементів баскетболу

Гра «Так, Ні»

Питання

Відповідь

  1.  

Чи можна заходити в спортивний зал без змінної форми та спортивного взуття?

ні

  1.  

Чи можна виходити із залу без дозволу викладача?

ні

  1.  

У випадку поганого самопочуття потрібно повідомити викладача?

так

  1.  

Чи треба уважно слухати викладача?

так

  1.  

Чи можна без дозволу брати спортивний інвентар?

ні

  1.  

Чи можна штовхатись та заважати партнеру, коли він рухається з м’ячем?

ні

  1.  

Виконання вправ здійснюється лише по команді?

так

  1.  

Чи можна ставити підніжки, штовхатись, відволікати інших учнів під час виконання вправ?

ні

  1.  

Треба берегти спортивний інвентар та не псувати його?

так

  1.  

Чи можна весь день після фізкультури ходити у спортивній формі?

ні

  1.  

Необхідно перевдягатись?

так

  1.  

Чи необхідно на уроці фізкультури перебувати в гарному настрої?

так

 

 

 

 

 

 

Додаток № 2

Орієнтовний комплекс загально розвиваючих вправ з м’ячем

Похожее изображение


Додаток № 3

Вправи для розвитку дихання

  1. Вхідна позиція – стоячи ноги разом, руки опущені. Підняти руки через сторони вгору – вдих, опустити їх на коліна, присідаючи і розслабитись – видих. Повторити 4 – 7 разів.
  2. Вхідна позиція – стоячи ноги разом, руки опущені. Згинаючи руки в ліктях і ковзаючи долонями по тулубу підняти їх до плечей – вдих, опустити руки, ковзаючи долонями по тулубу, розслабляючись – видих.Повторити 5 – 7 разів.

 

 

 


Додаток № 4

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\20181123_102837.jpgC:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\20181123_102735.jpg
C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\20181123_102723.jpg
Передача м’яча

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\20181123_102830.jpg

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\20181123_102926.jpgC:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\20181123_102918.jpgC:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\20181123_102859.jpgC:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\20181123_102854.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\20181123_103354.jpgC:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\20181123_103334.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 5

 

Пальчикова гімнастика

(розвиток дрібної моторики)

 

  1. З’єднуємо по черзі подушечки кожного пальця з великим пальцем, утворюючи коло. Спочатку на правій, потім на лівій руках. Синхронні рухи на обох руках.
  2. Лівою рукою взятися за кінчик носа, а правою за протилежне вухо. Відпустити, ляснути в долоні і поміняти положення рук навпаки.

 

 

 


Додаток № 6

 

Приклади оцінювання учнями уроку

 

Картинки по запросу картинки жестовКартинки по запросу картинки жестов

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу картинки жестов 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Викладач фізичної культури ________________________Світлана КРАЄВА

docx
Додано
8 січня
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку