Ігри та вправи, що сприяють успішній соціалізації школярів

Про матеріал
Матеріал складається з ігор та вправ, що сприяють успішній соціалізації школярів середньої ланки.
Перегляд файлу

Ігри та вправи, що сприяють успішній соціалізації школярів

 Гра «Знайди пару»

До участі у грі запрошуються 7 учнів. Кожному з учасників на спині кріплять позначки (їх 4 види, три пари і одна позначка без пари).

https://www.clipartmax.com/png/full/309-3092707_drawing-poster-art-school-uniform-cartoon.pngУчасники не знають, що прикріплено у них на спинах. За сигналом кожен учасник шукає собі пару.

У кінці учасники стають парами.

-Що відчуває учасник, у я кого немає пари? (Щонайменше, дискомфорт).

Можна зробити висновки, що загалом об’єднуються люди тоді, коли у них є щось подібне.

А коли немає близької людини, буває дуже важко і самотньо. Але це не значить, що потрібно пристосовуватися, ламаючи свою особистість.

 

Від чого залежить поведінка вас та ваших однолітків?

 

 Бувають такі ситуації, коли на підлітка тиснуть оточуючі, наприклад група однолітків. Тиск групи не завжди є негативним. Назвіть приклади позитивного тиску групи.

 

 

Рольова гра «Зустріч на вузькій дорозі»

(виконується групами ( по рядах) по черзі, по 1 хв. на кожну групу).

Мета: розвивати згуртованість груп, уміння співчувати та підтримувати у складну хвилину

У своїх групах виберіть за допомогою жеребкування собі ролі

«Альпіністи» або «Туристи». («Альпіністи» і «Туристи» стають навпроти і

повинні перейти вузьку дорогу, рухаючись разом і одночасно).

Обговорення

- Як ви вважаєте, чи вдалося вам долати перешкоди?

- Що допомагало, що заважало?

 

 

Притча  «Навіщо потрібен брат»

Найбільше на світі молодший брат любив старшого. Один раз

зібрався старший брат в сусіднє місто у справах. Йти потрібно було три дні, тому брат запасся всім необхідним.

- Візьми мене з собою, я тобі в дорозі пригоджуся —  став просити

молодший брат.

- Ні, дорога небезпечна, а ти ще малий, — відмовився старший брат.

- Мудрі кажуть: «Беззахисний той, у кого позаду немає брата". Візьми його, - попросила мати.

- Чим мені може допомогти маленький хлопчик? - усміхнувся старший

брат.

Встав старший брат на світанку і відправився в дорогу. Не помітив він,

що молодший за ним ув'язався. Так цілий день вони і йшли. Увечері влаштувався старший брат на нічліг, багаття розвів, вечерю зварив у казанку. У молодшого вже давно живіт зводило від голоду. Тільки він хотів з кущів вийти і в усьому зізнатися, як з'явилися двоє розбійників. Зв'язали вони старшого брата, речі його забрали і приготувалися з'їсти його вечерю.

Молодший брат був у розпачі. Тут він згадав, що старший брат навчив його наслідувати голосам звірів і птахів. Набрав молодший брат повітря і заричав тигром. Так заричав, що у розбійників кров в жилах застигла від страху. Кинулися вони бігти і речі покидали.

Вийшов молодший брат з кущів, а старший у страху закричав:

- Біжи, брат, рятуйся. Нехай краще тигр мене розтерзає.

Засміявся молодший брат, розв'язав старшого і розповів про все.

Після вечері старший брат дбайливо уклав молодшого спати, вкрив його

плащем і сказав: "Беззахисний той, у кого ззаду немає брата».

 

  • Які висновки можна зробити, прослухавши цю притчу?

 

 

8. Вправа « Колодязь»

Беруть участь 3 учні. Один будує колодязь із сірників, а двоє інших намагаються йому заважати, але вони не можуть торкатися  учасника або хитати стіл, тобто заважають за допомогою слів.

Час виконання - 1-2 хвилини.

Коментар (висновки): той, хто будував колодязь, – будував своє життя, у нього була своя мета, а ті, хто заважав,- були життєвими перешкодами…

Зроби свої висновки.

 

 

  • Кожній людині необхідно самореалізуватися в колективі. Необхідно намагатися включатися в загальну діяльність, при цьому показувати себе з позитивного боку, проявляти творчість, талант.

 

 

docx
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
1139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку