ГРА “Будуємо рослину”
Девіз : Щоб рослину “збудувати”,
Органи її потрібно знати.
1. Із цеглинок ЛЕГО скласти рослину.
2. Назвати частини - органи, які є в побудованій рослині.
3. Назвати частини - органи, яких не вистачає.
4. “Добудуйте” рослину, щоб у ній були наявні всі органи.
- Чи кожен орган рослини важливий?
- Чи зможе ця рослина існувати без кореня? Стебла? Квітки ?Плоду?
- Які умови росту потрібні для цієї рослини?
5. Повторити правила бережливого ставлення до природи.
ГРА ”Осіннє деревце”
Девіз : Без пензлика, без олівця
розфарбувала осінь деревця.
Мета: Асоціативно мислити, вирізняти головне,бути уважними комуні кувати один з одним.
Завдання: Прослідкувати, які зміни відбуваються з деревами восени
1. Із цеглинок ЛЕГО “намалювати “дерево ранньої осені.
2. Із цеглинок ЛЕГО “намалювати” дерево середньої осені.
3. Із цеглинок ЛЕГО “намалювати” дерево пізньої осені.
- Які зміни відбувалися з деревом ?
- Якого кольору листя на осінньому дереві?
- Який колір листя найбільше подобається тобі?. Покажіть цеглинкою.
- Чи знаєте , чому восени опадає листя з дерев? ( розповідь учителя)
- А які дерева і взимку залишаються зеленими?
- З яким настроєм ви виконували завдання. Просигналізуйте цеглинкою
Осінь фарби готувала,
Потім все розфарбувала.
Придивіться, все довкола
Стало різнокольоровим!
ГРА ”Ми – художники-митці”
Девіз : Ось у мене у руці
ЛЕГО, фарби, олівці,
Маркери, альбоми –
Я не знаю втоми…
1. Взяти аркуш паперу і розкласти на ньому цеглинки: вгорі голубі, жовті, а знизу – зелені, жовті, сині, помаранчевий
2. Створити картину навколишнього світу, домальовуючи до цеглинок олівцями чи фломастерами об’єкти , щоб намалювати картину.
ГРА “Асоціюємо . ЛЕГОбашту будуємо”
Девіз : Зібралися малята
у цікаву гру пограти…
Ми будемо уважно грати
ЛЕГО- башту будувати
1. Люблю я в різні пори року ходити на прогулянки. Особливо люблю помилуватись квітами. Відгадайте, які квіти я побачила під час прогулянок. З яким кольором вони асоціюються. Побудуйте вежу.
Сонечко в травах зійшло,
Усміхнулось, розцвіло,
Потім стало біле-біле
І за вітром полетіло …(кульбаба)
- З яким кольором у вас асоціюється кульбаба? Поставте першу цеглинку такого кольору, з яким у вас асоціюється кульбаба.
Запалали в чистім полі,
Наче галстуки червоні,
То палає в полі так
Польовий червоний… ( мак)
- Якого кольору наступна цеглинка?
В чистім полі він зростає:
На високих ніжках,
В зелених панчішках,
Квіточки блакитні,
Мов оченьки привітні …( льон)
- Яку цеглинку поставимо?
Я найперша зацвітаю
Синім цвітом серед гаю,
Відгадайте, що за квітка,
Бо мене не стане влітку …( пролісок)
- Поставте наступну цеглинку.
На квітник погляньте , діти,
Там козак стоїть між квітів
Помаранчевий пан
Не козак це, а …( тюльпан)
- Якого кольору поставимо цеглинку?
- Розгляньте побудовану вежу і згадайте, якими квіти я милувалась на прогулянках?. Назвіть по- порядку. Вам підкажуть відповідь цеглигки.
- Цеглинки, якого кольору не вистачає у вежі. З чим у вас асоціюється зелений колір у природі.
- Давайте складемо правила бережного ставлення до природи.