2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

Ігри з ЛЕГО на уроках ЯДС

Про матеріал
Пропоную приклади ігор з використання ЛЕГО на уроках ЯДС до тематичних тижнів "Світ рослин"( 1 кл), " Зміни" ( 2кл), теми " Будова рослин" (3кл)
Перегляд файлу

                       

                              ГРА “Будуємо рослину”

Девіз : Щоб рослину “збудувати”,
             Органи її потрібно знати.

  • Мета :  Діти вчаться працювати в групі, домовлятися, поступатися, поважати один одного, передавати форму об’єкта, творчо мислити , застосовувати набуті знання на практиці.
  • Завдання:

 1. Із цеглинок  ЛЕГО скласти рослину.

 2. Назвати частини - органи, які є в побудованій рослині.

 3. Назвати частини -  органи, яких не вистачає.

 4. “Добудуйте” рослину, щоб у ній були наявні всі органи.

  - Чи кожен орган рослини важливий?

  - Чи зможе ця рослина існувати без кореня? Стебла? Квітки ?Плоду?

  - Які умови росту потрібні для цієї рослини?

    5. Повторити правила бережливого ставлення до природи.

C:\Users\домашний\Documents\IMG-eef2479152bbf353b8081d884617ec0f-V.jpg                               C:\Users\домашний\Documents\IMG-758b15651a79bae58e47fa773dfc05e5-V.jpg          

                                                    C:\Users\домашний\Documents\IMG-0c9e6530f084a44baa72aca7b2a58e09-V.jpg

                        

                                       

                                       

                                         ГРА  ”Осіннє деревце”

Девіз : Без пензлика, без олівця
        розфарбувала осінь деревця.

Мета:  Асоціативно мислити, вирізняти головне,бути уважними комуні кувати один з одним.

       Завдання: Прослідкувати, які зміни відбуваються з деревами восени

 1. Із цеглинок  ЛЕГО “намалювати “дерево ранньої осені.

 2. Із цеглинок ЛЕГО “намалювати” дерево середньої осені.

 3. Із цеглинок ЛЕГО “намалювати” дерево пізньої  осені.

     - Які зміни відбувалися з деревом ?

     - Якого кольору листя на осінньому дереві?

 - Який колір листя найбільше подобається тобі?.  Покажіть цеглинкою.

 - Чи знаєте , чому восени опадає листя з дерев? ( розповідь учителя)

 - А які дерева і взимку залишаються зеленими?

    - З яким настроєм ви виконували завдання. Просигналізуйте цеглинкою

 

    Осінь фарби готувала,
Потім все розфарбувала.
Придивіться, все довкола
Стало різнокольоровим!

C:\Users\домашний\Documents\70433661_526451188131917_4148089378800926720_n (1).jpgC:\Users\домашний\Documents\71115654_526451268131909_2640086035727384576_n (1).jpgC:\Users\домашний\Documents\70445704_526451324798570_921209706909794304_n (1).jpg

                                                               

 

 

 

                                 

                                     ГРА  ”Ми – художники-митці”

      Девіз : Ось у мене у руці
                  ЛЕГО, фарби, олівці,
                   Маркери, альбоми –
                   Я не знаю втоми…

  • Мета :  Діти вчаться уявляти і творчо мислити, створювати об’єкти навколишнього світу, обгрунтовувати свій вибір, домовлятися, описувати уявлене словами, складати зв’язну розповідь .

 

  • Завдання:

 1. Взяти аркуш паперу і розкласти на ньому цеглинки: вгорі голубі, жовті,  а  знизу – зелені, жовті, сині, помаранчевий

 2. Створити картину навколишнього світу, домальовуючи до цеглинок олівцями чи фломастерами об’єкти , щоб намалювати картину.

               C:\Users\домашний\Documents\IMG_20201118_104238.jpg                          C:\Users\домашний\Documents\IMG_20201118_104114.jpg

 

                                

 

                         
                              

ГРА  “Асоціюємо . ЛЕГОбашту будуємо”


            Девіз : Зібралися малята
                         у цікаву гру пограти…
                         Ми будемо уважно грати
                        ЛЕГО- башту будувати

  • Мета :  Вчити учнів співставляти, асоцііювати; розвивати увагу, пам’ять, вміння відстоювати своє рішення, заохотити учнів до активності.
  • Завдання:

 1. Люблю я в різні пори року ходити на прогулянки. Особливо люблю помилуватись квітами.  Відгадайте, які  квіти я побачила під час прогулянок. З яким кольором вони асоціюються. Побудуйте вежу.

 Сонечко в травах зійшло,

 Усміхнулось, розцвіло,

 Потім стало біле-біле

І за вітром полетіло …(кульбаба)

   - З яким кольором у вас асоціюється кульбаба? Поставте першу цеглинку такого кольору, з яким у вас асоціюється кульбаба.

 Запалали в чистім полі,

 Наче галстуки червоні,

 То палає в полі так

 Польовий червоний… ( мак)

 - Якого кольору наступна цеглинка? 

 В чистім полі він зростає:

 На високих ніжках,

 В зелених панчішках,

 Квіточки блакитні,

 Мов оченьки привітні …( льон)

  - Яку цеглинку поставимо?

   

 

 

          Я найперша зацвітаю

  Синім цвітом серед гаю,

 Відгадайте, що за квітка,

 Бо мене не стане влітку …( пролісок)

 - Поставте наступну цеглинку.

   На квітник погляньте , діти,

 Там козак стоїть між квітів

 Помаранчевий пан

 Не козак це, а …( тюльпан)

    - Якого кольору поставимо цеглинку?

    - Розгляньте побудовану вежу і згадайте, якими квіти я милувалась на прогулянках?. Назвіть по- порядку. Вам підкажуть відповідь цеглигки.

   - Цеглинки, якого кольору не вистачає у вежі. З чим у вас асоціюється зелений колір у природі.

     - Давайте складемо правила бережного ставлення до природи.

C:\Users\домашний\Documents\IMG_20201119_093856.jpg      C:\Users\домашний\Documents\IMG_20201119_093928.jpg     C:\Users\домашний\Documents\IMG_20201119_093826.jpg                  

                                                

 

 

 

docx
Додано
22 листопада 2020
Переглядів
140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку