Ігрова програма для вихованців гуртків молодшої вікової категорії та учнів початкової школи « ХТО СКАЗАВ «МЯУ!»

Про матеріал
Дана ігрова програма розрахована для вихованців гуртків молодшої вікової категорії та учнів початкової школи! Вона сприяє формуванню ігрової культури у дітей, розвиває світогляд, артистичні здібності та творчий потенціал!
Перегляд файлу

 

                                     

Ігрова програма

для вихованців гуртків молодшої вікової категорії та

учнів початкової школи

« ХТО СКАЗАВ «МЯУ!»

 

 

Мета:

- ознайомити вихованців із значенням тварин (котів) у житті людини, в природі та в казкових творах;

 

 

- формувати ігрову культуру у дітей,

 

- розвивати світогляд, артистичні здібності та творчий потенціал;

 

 - виховувати етичну та екологічну культуру.

 

 

 

 

(Грає музика з мультфільмів).

 

Ведучий 1 Кіт Базіліо. Доброго дня Вам, дорогі друзі! Сьогодні ми запрошуємо вас до  казкової гри. Казкової, бо учасниками гри будуть не просто хлопчаки та дівчатка, а ті, хто любить домашніх тварин та читати про них в казкових творах. А назва ігрової програми «Хто сказав «МЯУ!» допоможе вам зрозуміти, про яких саме домашніх тварин ми поговоримо.

Ведуча 2 Лисиця Аліса . Так все ж зрозуміло! Це – коти та кішечки! Мені подобаються білосніжні коти. Ось послухай вірш:

Вибіг котик за ворота

А на вулиці – зима!

Білий сніг і білий котик –

І кота немов нема!

Лиш на кінчику хвоста

Видно плямку у кота!

Ведучий 1. А мій вірш про шляхетного чорного кота:

Умивався чорний кіт

Зранку, ввечері, в обід.

Намагався, муркотів

Та відмитись не зумів!

Ведуча 2. І я з великим задоволенням запрошую на сцену всіх учасників ігрової програми: і білих, і чорних, і сірих,і рудих!

 

(Лунає весела маршова пісня, під яку входять учасники ігрової програми – 5 команд по 5 часників в кожній , які одягнуті в яскраві костюми, відповідно до назви команди).

 

Ведуча 2. Давайте познайомимося:

І команда – Довгий вус та гострий нюх;

ІІ команда – Коти в чоботях;

           ІІІ команда – Кіт Леопольд та всі – всі - всі;

ІV команда – Кіт Матроскин  та його команда;

V команда – Пан Коцький і вусата команда;

 

Ведучий 1. Дорогі учасники і гості конкурсу, дозвольте познайомити вас з  членами  нашого журі:

 

 

Ведуча 2. Таким чином, учасники готові, журі теж, можна починати конкурсні ігри.

 

Ведучий 1. І. КОНКУРС. «Давай познайомимося». Кожна команда повина  розповісти  про  пухна­стих друзів в одному з обраних  жанрів (пісня, вірш, танок, інсценізація уривку казки тощо).

 

(Виступ команд, слово журі).

 

Ведуча 2. ІІ. КОНКУРС. «Поетичний». Одному учаснику від кожної команди надається віршована загадка про кота, в якій пропущені певні слова. За одну хвилину вставте відповідно до рими потрібні слова:

 

А) Має ..., пишний ... .

І не гарну звичку

Спершу ... він поїсть

Потім - ... личко. (добре, хвіст, миє, вуса).

Б) Має вуса, довгий ...

Молочко, ... їсть

Стерігатись ... слід

Якщо є у ... кіт. (сметану, хаті, хвіст, мишкам).

В) Ходить в хаті ... – нишком,

Утікайте, сірі ... !

Пазурі ... має

Не ..., як спіймає. (мишки, відпустить, тишком, залізні).

Г) В ... хаті є музика:

В нього ... нема,

Та ..., як захоче

Випить блюдце ... . (муркоче, нашій, молока, скрипки).

Д) Коло ... бабусі

... котик у кожусі.

Біля ... гріється

Без водички ... . (сидить, нашої, миється, пічки).

 

 

Ведуча 2. Учасники приготувалися, і я запрошую від кожної команди учасників, які читають вірші – загадки.

(Слово журі).

 

Ведучий 1.  ІІІ. КОНКУРС. «Настрій мого кота». Дорогі друзі! Кон­курс наш незвичайний, казковий. Я певний, що ви ду­же любите своїх котів і кішок, бо це довів нам попе­редній конкурс.Інколи хлопчаки та дівчата хочуть бути схожими на котів:лежати собі весь день - і в школу не треба ходити, всі тебе люб­лять, піклуються про тебе, годують - оце-то життя!!!

 

Ведуча 2. На нашому конкурсі можливо все! І сьогодні Вам дове­деться влізти в «котячу шкіру». Отже, ви перетворюєтеся на котів! Прошу вийти до мене по одному коту від кожної команди.

 

Ведучий 1. Ми знаємо, що коти дуже примхливі, і часто зміню­ють свій настрій. Вам доведеться пантомімою зобразити стан ко­та: 1) сонного; 2) стурбованого; 3) ситого;     4) прохаль­ного; 5) спостерігаючого.

 

(Учасники виконують завдання).

Ведуча 2. З цим завданням ви впоралися відмінно. Слово на­дається журі для підведення підсумків конкурсу «Настрій мого кота».

 

(Слово журі).

 

Ведучий 1. Дорогі друзі! Вас вітають дві привабливі кішечки

 

(Лунає пісня « Чорний кот»).

 

Ведуча 2. IV. КОНКУРС. Спостерігаючи за кішками, ви, мабуть, помітили, що свій настрій кішка виказує не лише своєю поведінкою, але й голосом. Учасники нашого конкурсу повинні голосом зобразити настрій кота: 1) прохання; 2) роздратованість; 3) насолода; 4) кохання; 5) переляк.

 

Ведучий 1. Шановне журі, визначте, хто найкраще володіє ко­тячим голосом.

 

Ведуча 2. V. КОНКУРС. «Напийся молока». Ось ви вже стали справжніми котами, володіє усіма котячими звичками і, навіть, голосом. Настав час перекусити, вірніше, перелизати. Вам час­то доводилося спостерігати, як ваші коти п'ють молоко.

 

Ведучий 1. Ось ви зараз молочка нап'єтесь. Я запрошую по одному учаснику від кожної команди для участі в кон­курсі «Напийся молока». Виграє той, хто перший ли­ше за допомогою язика вип'є молоко з тарілочки.

 

(Учасники виконують завдання, слово журі).

 

Ведучий 1. VI. КОНКУРС. «Найчистіший котик». Коли кішечка поїсть, вона починає вмиватися, адже кішка дуже охайна тварина. Ось і вам, дорогі учасники, належить імітувати вмивання, як кішечка, лише за допомогою рук і язика, демонструючі артистизм. Я запрошую для участі в конкурсі по одному коту від кожної команди.

 

(Виконується завдання).

 

Ведуча 2.  Дорогі друзі! Слово журі для підведення підсумків конкурсу.

 

 

Ведучий 1. VII. КОНКУРС. Дорогі друзі, учасники нашого конкур­су, вам часто доводилося спостерігати, як ваші коти реагують на різні запахи, як вони відчувають запах риби, м'яса. І яке захоплення у них від валер'янки.

Ведучий 2.  Ось і вам зараз  доведеться із зав'язаними очима визначити, що може так пахнути.

 

(Учасникам пропонується 5 тарілок, на яких лежать ковбаса, м'ясо, риба, масло, хліб. Треба по запаху визначити продукт).

 

 

Ведуча 2. VIII. КОНКУРС. «Впіймайте мене». Ось ви стали справжніми кицьками, голос у вас котячий, і їсте ви, як кішки, і вмиватися вмієте, як коти, і нюх котячий. Але чи не забули ви за цей час про свого пухнастого друга мишенятко Джері? Це покаже наступний конкурс «Впіймай мене».

 

Ведучий 1. Запрошуються для участі у цьому конкурсі по одній киці з команди. Ви повинні із зав'язаними очима впіймати свого друга. Хто перший впіймає – того й перемога. Раз – два – три: почали!

 

(Слово журі)

Ведуча 2. IX. КОНКУРС. «Портрет улюбленої кішки». Сьогодні ви довели, що дуже любите і знаєте своїх пухнастих друзів. І дуже хочеться, щоб ви нам щось залишили на пам'ять.Отже, наступний конкурс, в якому беруть участь всі члени команди.

 

Ведучий 1. Умови конкурсу. Командам видається лист паперу, всі учасники шикуються один за одним, кожен малює лише одну частину кота: 1) голову та вуха; 2) тулуб; 3) лапи; 4) хвіст; 5) очі, вуса, ніс.

 

Ведуча 2.  Шановне журі! Хто намалював найкращий портрет? А поки журі вирішує, ми проведемо конкурсну гру «Скоромовки» для глядачів. Ваше завдання:вибрати з запропонованих скоромовок одну та швидко й правильно  промовити її 3 рази поспіль. Хто бажає? ( глядачі виконують конкурсне завдання)

 

  • Котик, кіт – коточок,

          Ковбаси вхопив шматочок,

          Та й сховався у куточок.

 

  •  Кішці – смішки,

                 а мишці – слізки.

 

  • Їж, Муркотику, ковбаску,

               промуркотиш на ніч казку!

 

  • Котик, кіт – коточок,

                котився як клубочок,

                 закотився у куточок.

 

 

Ведучий 1. Молодці!  Дорогі друзі! Для вас – музичний номер!

 

(Лунає пісня кота Леопольда з однойменного мультфільму).

 

Ведуча 2. Наш конкурс закінчується. Залишається лише на­звати переможців сьогоднішньої шоу-програми, які набрали найбільше балів та отримали почесні казкові звання. Отже, слово журі!

 

Журі: Почесне звання:

  1. Найрудіший -
  2. Найсіріший -
  3. Найсонливіший -
  4. Найпухнастіший -
  5. Наймудріший -
  6. Найчорніший -
  7. Найзеленіші очі -
  8. Найдовший хвіст -
  9. Найбарвистіший -
  10. Приз глядацьких симпатій -

 

    Звання «Міс Мяу» присуджується…

Звання «Містер Мяу» присуджується

 

Ведучий 1. Любі друзі! Дякую всім, хто брав участь у сьо­годнішньому конкурсі, хто готував цей конкурс, і, зви­чайно, всім  котикам та кішечкам, які живуть поряд з нами.

Ведуча 2. Всі команди – учасники отримують набори солодощів з цукеркам «Киць – киць», фруктами та соком! Смачного!!!

Учасники – конкурсу: Дякуємо!!!

 

Використана література:

 

  1. Агапова И.Л. Лучшие игры и развлечение со словами. – М.: ИКТЦ «Лада», 2008 год.
  2. Виленко В.Л. Нескучные каникулы: Стихи детям. С.: «Вояж», 1999 год.
  3. Газман О.С. В школу с игрой. – М. : «Просвещение», 1991 год.

 

doc
Додано
12 червня 2020
Переглядів
505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку