Розробка заняття гуртка «Паперокручення»

Про матеріал
Розміщений матеріал стане неабиякою знахідкою керівникам гуртків орігамі та паперокручення, оскільки він направлений на виготовлення корисних речей з паперу в побуті!
Перегляд файлу

                                                                      

Розробка заняття  гуртка «Паперокручення»

Тема: Виготовлення  корисних речей з паперу в побуті та їх дизайн. (Розділ «Дизайнерське паперокручення. Дизайн побуту» навчальної програми гуртка «Паперокручення» (автори КругликЛ.Ю., Бєлоглазова Н.В., Дейдиш Л.А.)

 

Мета: ознайомити з виготовленням «корисних» речей  в форматі паперокручення, розвивати навички дизайну при виготовленні паперових поробок , виховувати відчуття колірної гармонії, розвивати особисті якості вихованців.

Обладнання: схеми складання моделей побутового вживання (склянка, підставки під фото та ручки, коробочки для шкільного приладдя та кольорових олівців); демонстраційний матеріал, кольоровий папір, ножиці, олівці, наклейки, кольорові стрічки.

Тип заняття: засвоєння нових знань, умінь та навичок.

Форма заняття: фронтальне.

 

ХІД  ЗАНЯТТЯ.

І. Вступна частина:

- перевірка присутніх на занятті;

- інструктажі з правил техніки безпеки;

- повідомлення теми заняття.

             - пальчикова гра «Добрий  день»

«Добрий день, добрий день, -

Пальчики сказали, -

Ми сьогодні всіх дітей

Дружньо привітали!»

                   (Пальчики зігнуті у кулачки).

1 рядок – по черзі розпрямляємо обидва кулачки;

2 рядок – пальчики обох рук направлені одна на одну;

3 рядок – на кожен склад притуляємо відповідні пальчики на обох руках;

4 рядок – піднімаємо руки вверх і махаємо пальчиками).

ІІ. Основна частина.

1. Ознайомлення з новою темою:

Папір винайшли китайці – цей факт давно відомий всім. Його використовували не лише для написання, а й складання фігур та предметів, які мають практичне та корисне застосування: паперові гаманці, склянки, підставки під фото та ручки, кольорові олівці, коробки для шкільного приладдя (демонструються відповідні малюнки). Багато паперових «корисних» речей в житті китайців ми можемо примінити  і в нашому повсякденному житті .

А допоможе нам в цьому казковий герой. Відгадайте: хто він?

Чоловічок   цей   маленький

Ключ   шукає   золотий.

Гострий,   довгий,   дерев’яний

Всюди   ніс   встромляє   свій.

Любить   дуже   батько   сина,

Забіяку ... !

Діти: БУРАТІНО.

(На магнітній дошці малюнок, де Буратіно, п’є лимонад з пляшки).

2. Весела перерва: вікторина «Хто цей дерев’яний хлопчина?»

  1. Яка шапочка у Буратіно? (Смугаста)
  2. Скільки було монет у Буратіно? (П’ять)
  3. З чого була зроблена курточка у Буратіно? (З паперу)
  4. Що їв Буратіно у харчевні? (3 скибочки хліба)
  5. В яку країну вели Буратіно Кіт і Лисиця? (В країну дурнів)
  6. За скільки грошей продав Буратіно азбуку? (За 4 сольдо)
  7. Що подарувала Тортілла Буратіно? (Золотий ключик)
  8. Подивіться на малюнок і скажіть, що Буратіно робить не вірно? (Не можно пити воду з пляшки; потрібна склянка або чашка).

3.Інструктаж з техніки безпеки

Керівник гуртка нагадує дітям правила роботи з гострими предметами.

4. Практична частина.

  • повторення складання базових форм «Двері» та «Блинчик»;

 

  • демонстрація прийомів виготовлення:

              а) склянки

б) підставки під фото;

              в) підставки під ручки;

              г) коробки для шкільного приладдя;

              д) коробки для кольорових олівців.

  • дизайн поробок за допомогою олівців, фломастерів, наклейок, кольорових стрічок.

5. Вправа на релаксацію м’язового тонусу  рук «Кулачки».

(Діти сидять на стільцях та міцно стискають кулачки, руки лежать на колінах.  Повторяють за педагогом).

Руки  на  колінах

Стисну  в  кулачки

Міцно  із  напругою

Тримаю  раз,  два,  три.

Потім  вільно  відпускаю –

Так  ось  я  відпочиваю.

Як  приємно  без  напруги.

Хай  лежать  спокійно  руки.       (Діти розслабляються)

   ІІІ. Заключна частина.

  1. Презентація поробок.
  2. Відгадування загадок (з демонстрацією відповідних поробок. Якщо відповідь – назва рідини – демонструють склянку; якщо шкільного приладдя – то підставку).

а) Я беру в свою правицю

Із пеналу помічницю.

Крапка ... рисочка... карлючка –

Разом пишем я і ... (Ручка)

 

б) Рідке, а не вода, біле, як сніг,

Годує старих і малих. (Молоко)

в) Люблю пити, Що? Вгадай

     Запашний з лимоном ... (Чай)

 

 

г) Всяк школяр його шанує,

    бо він пише і малює.

    Хто ж цей спритний молодець?

    Це, звичайно, ... (Олівець)

 

д)  Відома людям рідина,

     Усяк її вживає.

     Буває хмаркою вона

     Сніжинкою буває.

     Бува; як скло, вона тверда.

     Ви здогадались? Це - ... (Вода)

 

3.Пальчикова гра «Золотий  ключик»

Маленька   хата   у  лісочку,

Чарівні   двері   на  замочку.

Ключик   швидко   ми  знайдемо,

Двері   в   хатці   відіпремо.

Буратіно   входить   в   дім -

Дружно   всі   ідуть   за   ним.

1 рядок – з’єднуємо пальці правої і лівої рук, утворюючі хатинку;

2 рядок – з’єднуємо пальці в замок;

3 – 4  рядки – виконуємо кругові рухи великими пальцями обох рук один навколо   іншого, не роз’єднуючи замок;

5 рядок – за допомогою 2 рук утворюємо «Ніс» Буратіно;

6 рядок – вказівним та середнім пальцем обох рук «ідемо» швидко по парті (столі) вперед.

IV. Підсумок заняття

Оформлені роботи по закін­ченні заняття виставляються й аналізуються. Підсумувати заняття допоможе обговорення при­слів’я:  «В чужому будинку не будь приміт­ний, а будь привітний».

                                   СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ:

 

  1. Афонькін С.Ю. Афонькіна О.Ю. Все про орігамі. Ігри та фокуси з папером. – С. – П .: СВКЕО «Крістал», 2009.
  2. Години спілкування на етичні теми.Упорядник Л.Шелестова. – К.: Шк.світ, 2013.
  3. Наші улюблені свята в школі. Випуск 5. – Х.: «Основа», 2009.
  4. Паронова В.І. 1400 загадок для дітей. – Т.: «Навчальна книга», 2010.
  5. Шик Л.А. Пальчикові ігри для дошкільників. – Х.: «Основа», 2011.

                                                                                               

 

 

1

 

doc
Додано
12 червня 2020
Переглядів
734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку