Сценарій
виховного заходу для учнів та вихованців літнього пришкільного табору
«Давайте жити дружно!»
Мета: формувати розуміння поняття «дружба», уміння знаходити друзів, виховувати чесність, щирість у відносинах, розвивати у дітей загальнолюдські чесноти, сприяти розвитку колективної творчої діяльності засобами гри.
( Звучить музика та пісні з мультфільмів)
Ведучий 1: Кожного року 9 червня відзначається Міжнародний День друзів!!!
Ведучий 2: Справжній друг завжди захистить від образ, не шкодує для друга нічого, що має. І тому девіз нашого свята – крилатий вислів: «Найшов друга - найшов скарб».
Ведучий 1: Якщо друг у тебе є, життя радісним стає.
Разом можна все зробити, тож без друга не прожити.
Ведучий 2: Дружать хлопчики й дівчатка,
В лісі дружать всі звірятка.
Пташенята у гнізді,
Дружать риби у воді.
(Пісня про дружбу)
Ведучий 1: Сьогодні наше свято присвячуємо дружбі. Я пропоную вам назвати ім’я свого найкращого друга. І так, 1-2-3, почали!
(Діти одночасно виконують завдання).
Ведучий 2: Увага! Увага!
Спішіть – поспішайте!
Ведучий 1: І діти, й дорослі
Глядіть не минайте!
Ведучий 2: На свято спішіть – гуртом, поодинці
Чекають на вас – призи та гостинці.
Ведучий 1: Бо свято у нас веселе й завзяте
Є що подивитись, та й в ігри погратись.
Ведучий 2: Мерщій – бо на свято усі поспішайте!
Ведучий 1: Радійте, співайте, танцюйте та грайте!
Танок
Ведучий 2:Діти, ми сьогодні на свято запросили казкового героя. Як ви думаєте, хто це?
(Діти дають відповіді, називаючи різних казкових героїв)
Ведучий 1: А давайте ми вам допоможемо: відгадайте загадку і скажіть, хто сьогодні у нас в гостях.
Ведучий 2: Хто з хвостиком і з вушками,
Ще й лапочки з подушками?
А як ступа, ніхто не чує,
Тихенько, крадучись полює.
Ведучий 1: Має вуса, довгий хвіст,
Молоко, сметану їсть.
Стерегтися мишкам слід,
Якщо є у хаті ... .
Діти: К І Т!
Ведучий 2: Так, діти, ви відгадали правильно. До нас завітав найдобріший казковий кіт, девіз якого «Давайте жити дружно!» - Кіт Леопольд.
Леопольд: Я завжди чекаю літо з нетерпінням, адже влітку можна досхочу їсти морозиво, кавуни, суниці. А давайте проведемо гру «Ням – ням – ням». Я буду називати різні види їжі, а ви, якщо подобається ця їжа, кажете «Ням – ням – ням», якщо не подобається – «Фу – фу – фу».
Є у нас бублички хрусткі
Є у нас шкарпетки старі
Є у нас пиріжки солоні
Є у нас валянки в бульйоні
Є у нас шишки соснові
Є у нас стільчики нові
Є у нас смачні баранки
Є у нас гриби – поганки
Є у нас дірочки в кишені
Є у нас цукерок повн і жмені.
Ведучий 1: Шановний Леопольд! Ми дуже раді, що ти завітав до нас на свято.
Ведучий 2: А чому ти сам прийшов. А де ж твої друзі – мишенята?
Леопольд: А вони пообіцяли прийти не з пустими руками, а принести на свято подарунок. Діти, а давайте їх запросимо на свято усі разом.
Повторюйте за мною:
1 – 2 – 3, 1 – 2 – 3
Мишенята! Йдіть сюди!
(Діти повторюють три рази.
Виходять двоє мишенят під музику, тягнуть великий пакунок).
Мишеня 1: Привіт, дітвора!
Я – мишенятко Круть!
Мишеня 2: Хеллоу, хлопці та дівчата!
А я – мишенятко Верть!
Мишенята (разом): Ми принесли святковий подарунок.
(З пакунка дістають новорічну ялинку, танцюють навколо неї).
Леопольд: Ой – ой – ой! Сьогодні ж не свято Нового року, а День друзів. А можливо, у вас є інший подарунок?
Мишенята (разом): Звичайно, є.
(Дістають сірники. Граються ними).
Леопольд: Стоп! Мишенята, ви хіба не знаєте, що сірники не лише подарунком назвати не можна, а і взагалі це не іграшка!Дружити з вогнем не можна, а інколи –небезпечно!!!
(Забирає у мишенят сірники).
Запам’ятайте любі діти:
Не можна сірники палити,
Бо пустощі з вогнем завжди
Привести можуть до біди
Вивчить правила пожежні
З вогнем будьте обережні!
Коли полум’я та дим
Телефонуйте 101!
(Піднімає табличку з номером пожежної служби. Два останні рядки вірша діти голосно повторюють за Леопольдом)
Мишеня 1: А ми думали, як замерзнуть діти влітку, то розкладуть багаття, погріються біля вогнища...
Леопольд: Влітку діти не замерзнуть. Влітку аж занадто жарко.
Мишеня 2: Ага! Тоді у нас точно є подарунок для дітей: вологий, прохолодний, веселий дощик.
(Достають лійки з водою та «зволожують» дітей)
Леопольд: Ой, мишенята – мишенята! Краще б ви вивчили вірші та подарували їх дітям.
Мишенята: Ми вивчили! Ми знаємо! Я – перший розповідаю вірші! Ні, я – перший!
Леопольд: Не сваріться! Давайте жити, дружно! Розповідаємо по черзі!
Мишеня 1: Котик - Бурко розлив молоко,
Баба його ложкою,
А він дрига ніжкою!
Мишеня 2: А тепер я!
Кіт – муркіт чуха живіт.
Ніс – цибулька, хвостик – гулька!
Леопольд: Ні, мишенята! Так діла не буде.Такими віршами ви ображаєте мене-кота.А справжні друзі ніколи не насміхаються один над одним. Якщо ви хочете залишитися на святі, то поводьте себе чемно,потоваришуйте з дітками та підготуйте ігри для них.
Мишенята: Вибач нас, Леопольд! Ми дуже хочемо залишитися на святі. Ми все зробимо, як ти скажеш.Ми хочемо стати справжніми друзями тобі та всім дітям,присутнім на ігровому майданчику.
Леопольд: Ну ,добре! А цей танок для всіх дітей,які знають правила вірних друзів. Будьте щирими ,чуйними,добрими, чесними,терпеливими та ввічливими.Навчиться прощати, радіти успіхам друга та зберігати його таємниці.
(Танок )
Ведучий 1: Літо – це час, коли можна зайнятися улюбленими справами: погратися з друзями в м’яча, покататися на велосипеді, скейті, роликах.
Ведучий 2: Настав час для веселих ігор. Я запрошую Кота Леопольда провести цікаві ігри для дітей, а мишенята Круть та Верть будуть йому допомогати.
(Ігрова програма в додатку)
Ведучий 2: Ми в різні ігри з вами грали
Розважали, як могли.
Ведучий 1: Танцювали і співали
Час не марно провели.
Ведучий 2: Треба діткам всього світу
В мирі й злагоді прожити.
Ведучий 1: Співчувати, довіряти,
Не сваритись, а дружити!
Ведучий 2: Для всіх дітей сьогоднішнього свята – цей запальний танок « Дружба нас єднає»! (Танок)
Додаток
ІГРОВА ПРОГРАМА
Гра «Смачний обід»
Запрошуються дівчатка, які шикуються в одну лінію. Завдання: по черзі перенести овочі з кошика до каструлі, тобто зварити смачний борщ. Перший учасник команди кладе один овоч на велику ложку та передає її другому учаснику, другий – третьому і так далі. А останній учасник кладе овоч до миски та передає ложку назад до першого учасника. Ви повинні це зробити, поки ми рахуємо до 20. ( РАЗ –ДВА – ТРИ …)
Гра «Морські рятувальники»
Запрошуються хлопчаки, які будуть рятувати морських тварин від шторму. В коробці розміщені іграшки тварин, які потрібно переправити до іншої коробки, тобто врятувати. Перший учасник команди кладе одну тваринку на лопатку, та передає лопатку другому учаснику, другий – третьому і так далі. А останній учасник кладе тваринку в коробку та передає лопатку назад першому учаснику. Гра продовжується, аж поки всі морські тваринки врятуються від шторму. Ви повинні це зробити, поки ми рахуємо до 20. ( РАЗ –ДВА – ТРИ …)
ГРА «Тунель із м’ячем»
Запрошуються діти, які об’єднуються в дві команди . Кожна має м’яч. Діти ставлять ноги на ширину плечей, утворюючи «тунель». Перша дитина передає м’яч над головою другій, друга – третій і так далі. Остання повертає м’яч до першої низом – «тунелем». Коли м’яч повернеться до першої дитини, вона підіймає його над головою та вигукує з усією командою «Ура!». Яка команда це зробить швидше – та й перемогла.
ГРА «Херсонські кавуни»
Запрошуються діти, які об’єднуються в дві команди . Гра схожа на попередню, однак мячі замінемо на «кавуни» . Діти ставлять ноги на ширину плечей. Перша дитина передає м’яч над головою другій, друга – третій і так далі. Остання повертає м’яч до першої низом. Коли м’яч повернеться до першої дитини, вона підіймає його над головою та вигукує з усією командою «Кавуни». Яка команда це зробить швидше – та й перемогла.
ГРА «Прикрась ялинку»
Запрошуються учасники, які об’єднуються в дві команди . Оберіть серед себе найвищого учасника, який і буде лісовою ялинкою. Прикрасьте його або її незвичними новорічними іграшками (яблуками). А тепер хай ялинки поміняються командами. Ваше завдання – зняти яблука з ялинки на швидкість. Ви повинні це зробити, поки ми рахуємо до 20. ( РАЗ –ДВА – ТРИ …)
Гра «Я люблю сік»
Запрошуються діти, які утворюють коло. Один учасник отримує пляшку з соком, а всім дітям в руки дається по одній кеглі (на оду менше, ніж кількість гравців). Під музику всі предмети передаються по колу. Коли музика зупинилася – вибуває та дитина, в якої в руках немає ні чого. Гра подовжується, аж поки не залишиться один гравець з пляшкою соку в руках. ( Учаснику, який вибуває, даруть сувенір; при вибуванні учасника ведучий забирає одну кеглю).
Список літератури: