Ігрова програма «Джуманджи»
(5-6 класи)
На сцені з'являється дівчина, постійно дивлячись на годинник, у неї в руках пазл.
Вона дивиться на нього і чекає своїх друзів. Поступово з різних сторін виходять ще 2, і вони мають ці пазли теж.
Д 1: Ну, нарешті, принаймні хтось з'явився. Дивіться, що я знайшла в поштовій скриньці. Що це може означати?
Д 2: Я взагалі нічого не розумію. Зараз ти здивуєшся ще більше. Сьогодні, до мене підійшов якийсь маленький хлопчик і дав такий самий пазл. (витягує з рюкзака)
Хлопчик з'являється з-за лаштунків
Д 3: Дівчата, привіт! О, що у вас в руках?
Д 1: Якби ж ми знали.
Д 3: Хотів погратись у планшет, а на його місці ось це…
Д 2: Чекайте. Здається їх можна з’єднати.
Починає крутити та об’єднувати у картинку
Д 1: Але ж тут не вистачає ще однієї частинки. Допоможіть нам, будь-ласка, її знайти.
Всі починають шукати. Знаходять 4 пазл (у залі).
Д 4: Я знайшла. Давайте об’єднаємо усі частинки.
Нрає музика ( James Horner “I’ve Seen Things”)
Д 3: О, що це? Ви чуєте цю музику?
Д 2: Я думаю, що це якось пов’язано з цими пазлами.
ВЕДУЧА: Вітаю. Якщо ви шукаєте пригоди і хочете дізнатись дещо нове, то гра "Джуманджі" для вас. Але якщо ви не впевнені, що зможете дійти до кінця гри, то не починайте її.
Д 1: О, дівчата, я боюся. Що означає не дійти до кінця. Що як ми не зможемо? Я не хочу грати в цю гру.
Д 2: Оленка має рацію, якісь дивні відчуття. І ця музика… Як вискочить якийсь лев або тигр… І що далі? Де тут збереження рівня? Взагалі нічого не зрозуміло.
Д 3: Так, дівчата. Хіба вам не цікаво? Які захопливі пригоди чекають на нас? Це все не випадково! Ці пазли потрапили саме до нас! Ми повинні грати!
Д 4: І я не думаю, що з нами станеться щось погане. Давайте починати? Не бійтеся!
ВЕДУЧА: Невже ви наважились?
Д (всі): Хто ти?
ВЕДУЧА: Я майстер гри «Джуманджі». Моя задача - допомогти Вам подолати ряд випробувань, завдяки яким ви відвідаєте різні куточки нашої планети і познайомитися з його різними мешканцями. Спробуйте показати всю свою кмітливість та спритність. Саме головне - бути дружньою і згуртованою командою. Ну що? Готові розпочати?
Д 3: Так, абсолютно! Які тут правила?
ВЕДУЧА: Для того, щоб почати гру, вам треба завантажити свою команду.
Виходять 2 команди по 5 чоловік.
ВЕДУЧА: Ось ваше перше завдання. Ваші гравці мають в руках стрічки різних кольорів. Білий, чорний і помаранчевий.
ВЕДУЧА: То що? Чому саме ці кольори і для кого ці смуги можуть підійти?
Д 2: Вона сказали смуги. Гравці, чи знаєте про що вони говорять? Гадаю, що мова йде про якихось тварин. Хто має смуги такого кольору?
відповідь: зебра і тигр
ВЕДУЧА: Це правильна відповідь. Зараз ми усі разом порахуємо від 5 до одного, а ви повинні встигнути за цей час зробити уявного тигра і зебру, розтягнувши ці смужки в правильному порядку. Почали!
5,4,3,2,1
ВЕДУЧА: А хто може сказати, чим ці тварини відрізняються один від одного?
(команди відповідають, що тигри - хижаки, а зебри - травоїдні)
Правильно, в природі цим тваринам краще не зустрічатися. Але в нашій грі "Джуманджі" вони зустрілися, і тепер ми перевіримо, хто буде більш спритніший - тигр або зебра.
Почувши слово «Джуманджи» вам треба не тільки помінятися місцями з протилежною командою, а ще й відтворити послідовність смужок.
Гра "Тигр - Зебра"
Результат гри:
ВЕДУЧА: Якщо зебра виграє:
Наша гра дуже непередбачувана. Як ви можете бачити, в нашій грі можливо все! А перемогу одержала зебра, але насправді в житті тигр набагато сильніше. Завдання ви виконали, отже заслуговуєте на Оплески
Якщо тигр виграє:
Як і в житті перемогу одержав тигр, адже він набагато сильніший за зебру. Завдання ви виконали, отже заслуговуєте на Оплески
Якщо тигр і зебра виграють:
Наша гра дуже непередбачувана. Як бачите, наша дружба перемогла. Завдання ви виконали, отже заслуговуєте на Оплески.
ВЕДУЧА: Ось ми і переконались у спритності наших команд. Давайте перевіримо і вашу.
СОКУ-СОКУ
ВЕДУЧА: Пропоную додати ще один колір в нашу гру. Як ви гадаєте - який з них? Скажіть, який найважливіший колір в природі? Здається я почула правильну відповідь. Так, це Зелений. Адже багато тварин просто зникнуть, якщо на землі не буде трави, зеленого листя, дерев, смачних фруктів.
Д стоять із зеленими стрічками і створюють враження ліан. Ще 2 стоять з імпровізованими деревами з фруктами.
ВЕДУЧА: Вздовж екватора тягнуться вологі екваторіальні ліси. Там ростуть пальми, величезні баобази, акації, дуби. Вони дуже високі, як і ваші багатоповерхові будинки. Гілки дерев переплітаються, і стають схожими на дахи. Але є тварини, які не бояться таких перешкод. Вони легко стрибають з гілки на гілку, долаючи свій шлях через ліани, щоб дістати свої улюблені фрукти. Про кого, на вашу думку, ми говоримо? (мавпи)
ВЕДУЧА: По черзі ви маєте подолати ці непрохідні джунглі для того, аби роздобути свої улюблені фрукти. Але кожен має право узяти лише один смаколик та повернутися до своєї команди, аби передати естафету. Свою здобич вам треба складати у командний кошик. Давайте подивимось яка команда впорається з завданням швидше. Підтримаємо наші команди оплесками.
2. Гра "Мавпи в джунглях"
Підсумок гри:
ВЕДУЧА: Гарна робота. Тепе ви розумієте, як важко мавпам дістати свою їжу. Навіть не дивлячись на скільки вони рухливі. Пропонуємо і вам трохи порухатись.
ФЛЕШМОБ
ВЕДУЧА: Чи знаєте ви, яка тварина є самою допитливою?
ВЕДУЧА: Цікаві факти: ця тварина годує своїх дітлахів 24 рази на добу, є далеким родичем ведмідя, а також стане незамінним помічником у господарстві, адже обожнює усе прати та виполоскувати. З великою цікавістю вони нишпорять по шухлядкам та коробкам. Вже здогадались хто це? Звичайно Єнот.
ВЕДУЧА: Команди, на цьому рівні вам треба здогадатись, що знаходиться у цій коробці. БАНАН
1) Що ж у коробці?
2) Це є трав'яниста рослина
3) Росте досить високо
4) можна придбати протягом усього року
5)довжина 3-40 см
6) жовтий, зелений, червоний, а інколи із сріблястим відтінком
Пісня
Д 3: Дівчата, йдіть сюди! Я знайшов наш кубик. Кинемо і подивимося, що станеться.
Д 1: Так. Ми вже один раз кидали. Єнотів, мавп, тигрів та зебр зустріли. Не відомо що далі буде. Не думаю, що це гарна ідея.
Д 2: Я згодна з Оленкою. Ми вже зіграли достатньо. Може подумати про те, як дістатися додому?
Д 3: Дівчата, ну нічого страшного не відбувається. А як ви гадаєте? Кидати нам далі кубик? (діти кричать: Так!) Бачиш, ми не самотні. Кидай!
Д 4: Ой як прохолодно тут. Кого ж ми тут зустрінемо?
ВЕДУЧА: Це є найбільші морські птахи, які не вміють літати, але дуже добре плавають. Як ви відчуваєте, тут дуже холодно, але розміри цих птахів і їх постійний рух допомагають зігрітися. Знаєте хто це? Звичайно пінгвіни. Гнізда вони не будують, вони несуть свої яйця у складках шкіри, таким чином, оберігаючи майбутнє потомство.
ВЕДУЧА: Отже, я пояснюю ваше завдання. Допоки грає музика, наче імператорські пінгвіни, ви будете ходити зі своїм майбутнім пташенятком, яке все ще знаходиться в цьому уявному яйці. Але тримати ви маєте їх не просто руками.(продемонструвати). Як тільки музика зупиниться, ви разом із своїм пташенятком маєте зупинитися на крижинці, на відпочинок. Але ви, напевно, помітили, що крижинок на одну менше, тому одному з пінгвінів доведеться покинути випробування, передавши своє дитинча іншому пінгвіну. Якщо все зрозуміло, будемо починати.
ВЕДУЧА: Увага, музика зупинилася, а один з пінгвінів не встиг зайняти крижинку для відпочинку. Але це не привід засмучуватись. Ці оплески для вас. Скажіть, кому ви доручите догляд за своїм пташенятком? Зрештою, ми не можемо просто викинути яйце.
(дитина дає свої повітряна куля одному з гравців)
ВЕДУЧА: Що ж, ми продовжимо нашу гру. Будьте обережні, тому що ви несете відповідальність за двох майбутніх пінгвінів.
(Гра закінчується, коли залишилось два пінгвіни і одна крижина)
ВЕДУЧА: Наша гра закінчується, тому що залишити одного пінгвіна ми не можемо. Він не зможе вижити, якщо залишиться один. Давайте поаплодуємо цим сміливим, спритним, а головне, дуже відповідальним пінгвінам.
5. Гра "Пінгвіни"
БЕБИ-ШАРК
Д 1: А мені вже зовсім не страшно. Я готова продовжувати. Тепер навіть цікаво.
Д 2: Ви подивіться як тут гарно. Метелики, квіти. Як же довго я не була у лісі.
Д 4: Ой, дивіться. Хто це?
Д 2: Та це ж сова.
ВЕДУЧА: А чи знали ви, що політ сови бузшумний завдяки її особливим пір’ям. Більшість з них є нічними птахами. Вдень вони солоденько сплять. А ще їх голова обертається на 270 градусів. Спробуйте себе у ролі сови. Зараз вам треба обрати того, хто буде відповідальним за усю команду. У кожного з вас на спині і на грудях будуть букви, які треба запам’ятати, бо саме з них ви складатимете правильні відповіді. Яка команда відповість швидше на питання, та й отримає перемогу.
ВЕДУЧА: ( М,А, В,О, С,У,А, Р)
1. Українська, англійська, російська (мова)
2. Мама мила (раму)
3. Волосся у чоловіків на обличчі (вуса)
4. Нічний птах з великими очима (сова)
5. Зранку на траві (роса)
ВЕДУЧА: Шановні гравці! Вітаємо з закінченням гри "Джуманджі"! Ви, дійсно чудово впорались з усіма завданнями. Були уважними, дружніми та відповідальними командами. А тепер на честь закінчення гри «Джуманджі» пропонуємо влаштувати свято. Танцюйте разом з нами!