Ігрова програма «English quest» складена для учнів, які вивчають англійську мову третій – четвертий рік. Завдання гри передбачають застосування учнями знань лексики, отриманих на уроках іноземної мови. Рекомендовано для використання у позакласній роботі з предмета та у мовних таборах.
Зоя Сміла, вчитель англійської мови Пристромської ЗОШ І – ІІІ ступенів Переяслав – Хмельницького району Київської області
Ігрова програма «English quest» складена для учнів, які вивчають англійську мову третій – четвертий рік. Завдання гри передбачають застосування учнями знань лексики, отриманих на уроках іноземної мови. Рекомендовано для використання у позакласній роботі з предмета та у мовних таборах.
«English quest» ( ігрова програма для учнів 3 – 4 класів)
Мета: удосконалення знань, вмінь та навичок, отриманих на заняттях англійської мови, розширення світогляду та ерудиції учнів; розвиток їх творчих здібностей, самостійності, естетичних смаків; формування вміння концентрувати увагу, логічно мислити і правильно викладати думку, заохочувати учнів до роботи в команді; виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: кольорові олівці, папір, ножиці, клей, скотч, роздатковий матеріал, тести, плакат.
Хід гри
Ведучий1. Hello dear children and gests. We are spending the English quest today. 3 teams are taking part in this quest. Each team has its own name.
Ведучий 2. Now you can hear some information about the rules of our game.
Ведучий1. At first I am asking everyone to look at the field of our quest. On the playing field, you can see tables with numbers. They have the task of our quest. Each team must do these tasks in order to reach the finishing line. All teams are on the equal footing. Tasks for all the teams are the same, but they perform them in a different sequence. To do the assignment the contestants need to use their knowledge of English as well as erudition, observation and ingenuity.
Now each team is making a representation of its name, after that it will receive a starting number. All the teams are starting at the same time with their team leaders.
Ведучий 2. Прошу всіх подивитися на ігрове поле нашого квесту. На ігровому полі ви бачите столи з номерами. На них знаходяться завдання нашого квесту. Кожна команда повинна виконати ці завдання для того, щоб дійти до фінішу. Всі команди знаходяться в рівних умовах. Завдання для всіх команд однакові, але виконують вони їх в різній послідовності. Для виконання завдання вам потрібно буде використовувати свої знання з англійської мови а також: ерудованість, спостережливість та винахідливість.
Кожна команда робить представлення своєї назви, після чого отримає стартовий номерок, тобто номерок стільчика з якого починати рух. Всі команди стартують одночасно по команді ведучого.
Ведучий 1. Тепер про самі завдання
Кожна команда повинна підійти до столу і виконати завдання. Виконавши завдання ви отримаєте літеру, зі зворотнього боку якої буде написано номер стільчика з наступним завданням.
Так команди рухаються поки не отримають номерок де на звороті буде написано «Фініш».
Ведучий 2. Після цього команда рухається на свої місця, де повинні будуть скласти ключові слова із літер отриманих під час гри (2 слова) перекласти їх, намалювати, вирізати і приклеїти на плакат “Funny country”.
На виконання кожного завдання команда отримує максимум 5 хвилин, якщо команда не може виконати завдання, то вона може обміняти одного учасника команди на відповідь (учасник команди залишається в штрафній зоні, а команда рухається далі без нього).
Переможе та команда, яка найшвидше виконає всі завдання, намалює малюнки і прикріпить на плакат «Весела країна».
Переможці отримають грамоти і призи.
The task of the quest (Завдання квесту)
1.Відгадай пору року і намалюй
a) autumn *
b) winter
c) spring
d) summer
2) This is the season when vegetables grow,
I come to the garden and make water flow.
a) autumn
b) winter
c) spring
d) summer *
1) I come with cold and snow, But you like me and know.
a) autumn
b) winter *
c) spring
d) summer
a) зробити паперовий літачок
b) зробити квітку*
c) зробити паперовий кораблик
d) зробити дерево
3. Склади веселку по кольорам:
Y, H, I, B, T, A, R, D. (birthday)
Hello, Hi! Hurray! Hello, Hi!*
2) Склади вірш «My family» і розкажи.
a) sister, brother and Mother, Father with hand one another hand.
b) Father with Mother hand in one another hand sister, brother
c) Father, Mother with sister, brother Hand in hand one another.
d) Mother, Father, sister, brother, Hand in hand with one another.*
3) Склади вірш «Point to» і розкажи.
6. Правильно склади англійський алфавіт ABC і заспівай пісеньку ABC:
7. Поєднай слово з фігуркою:
square, oval, triangle, circle, rectangle, star,
8. Відгадай і склади:
1) It is a wild animal. It is a small animal. It is a green. It has four legs. It lives in water. It can jump and swim. It likes insects. What animal is it?
2) It is a domestic animal. It is a small animal. It is orange or white or grey or black. It has four legs, a long tail, and small ears. It lives in a house. It can run, jump, climb a tree and mew. It likes fish, mouse and milk . What animal is it?
a) Dog
b) Goose
c) Cat *
d) Wolf
3) It is a wild animal. It is a big or small animal. It is brown, or black, or grey. It has four legs, and a long and thin tail. It lives in a wood in a tree. It can climb a tree. It likes bananas. What animal is it?
a) Dog
b) Cat
c) Duck
d) Monkey*
9. Скласти правильно пісню і проспівати:
1) «Rainbow»
a) Rainbow rainbow, high and bright. Rainbow rainbow, made of light. From the clouds down to the ground, I see colors all around. Red, orange, yellow, green, blue, Indigo and violet too. *
b) Red, orange, yellow, green, blue, Indigo and violet too. Rainbow rainbow, high and bright. Rainbow rainbow, made of light. From the clouds down to the ground, I see colors all around.
c) From the clouds down to the ground, I see colors all around. Red, orange, yellow, green, blue, Indigo and violet too.
d) Rainbow rainbow, high and bright. From the clouds down to the ground, I see colors all around. Red, orange, yellow, green, blue, Indigo and violet too.
2) «Happy birthday to you»
a)Happy birthday to you! Happy birthday to you! Happy birthday dear friend! Happy birthday to you!*
b) Happy birthday dear Fiend ! Happy birthday to you! Happy birthday to you! Happy birthday to you!
c) Happy birthday to you student! Happy birthday dear friend! Happy birthday to you! Happy birthday to you! Happy birthday to you!
d) Happy birthday to you friend! Happy birthday dear student! Happy birthday to you! Happy birthday to you! Happy birthday to you!
3) «We wish you a Mary Christmas»
a) We wish you a Merry Christmas. We wish you a Merry Christmas. We wish you a Merry Christmas. And a happy New Year *
b) Merry Christmas We wish you. We wish you a Merry Christmas
We wish you a Merry Christmas. And a happy New Year.
c) And a happy New Year. We wish you a Merry Christmas. We wish you a Merry Christmas. We wish you a Merry Christmas
d) Wish you a Merry Christmas. We wish you a Merry Christmas And a happy New Year
Бібліографічний опис