Дана робота містить конспект уроку з англійської мови за підручником А.Несвіт, 2014 рік видання. Цей урок допомогає виховувати дружні стосунки в класі, інтерес до предмету, культури інших народів, любов до батьківщини.
3 клас
Тема: Новий рік та Різдво
Мета: - ввести нову групу слів по темі „Новий рік та Різдво”, повторити лексику по темі „Свята” активізувати тематичну лексику в читанні, мовленні , аудіюванні;
- розвивати пам’ять, перекладацькі здібності, самостійне логічне мислення, мовленнєві уміння, комунікативність;
- виховувати дружні стосунки в класі, інтерес до предмету, культури інших народів, любов до батьківщини.
Обладнання: підручник, тематичні малюнки, презентації, пісні.
Тип: урок застосування ЗУН
Структура уроку
І. Організаційний момент. Привітання. Початок уроку:
- Good morning, pupils! I am glad to see you. How are you? Take your seats. Let’s start our lesson.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
- Look around, children. What unusual can you see in the classroom?
- A New Year Tree, greeting postcards, posts.
- You are right. That’s because we have a special theme today, New Year and Christmas. We shall speak about these holidays in Ukraine and Great Britain.
ІІІ. Введення в іншомовну атмосферу:
1. Мовна розминка. Do you know song about winter and holidays? Let’s sing together Jingle bells. (аудіо-відео уривок).
2. Фонетична зарядка: we should train some sounds to progress in pronunciation. Today we train th and ng. I have guests who will help us. Meet them!
Заходять Дід Мороз та Снігурка, які розповідають вірш : Listen, repeat and learn (p. 80, ex. 1)
New things to learn…
Учні разом повторюють вірш, звертаючи увагу на вимову
ІV. Практика з читання. Впр. 2, с.80:
А). виконання перед текстових вправ:
toys, copy-books, balls
parents, dolls, friends
Б). читання тексту:
I see you are ready to read the text. I have the task for you while reading. I’ll make a mistake and you’ll try to find it. Be attentive! (читання тексту і пошук помилки);
В). виконання післятекстових вправ:
1). Let’s check if you have understood the text well. Agree or disagree. Впр.3, с. 81 ( тестова перевірка рівня сприйняття текста);
2). Перевірка в парах, порівняти з відповідями на дошці
V. Фізкультхвилинка: - Winter has a special weather for us. We often watch the weather forecast to know what to put on. Time to sing about the weather. Учні співають про погоду і виконують рухливі вправи.
VІ. Практика з мовлення та аудіювання:
А). Переглянути презентацію «Рудольф»: Children, I’d like you to know about Santa’s reindeers.
Б). Мовлення:
- Hello.
- Hi!
- What’s your name?
- My name’s Rudolph.
- Can you fly?
- Yes, I can. I love it!
- What’s your job?
- I help Santa.
- What can you tell about Santa?
- He is kind. He loves children.
1).- And here is our special guest. Meet Santa! (Santa’s speech).
В). Аудіювання пісні про Рудольфа: - Now let’s listen and learn a song about Rudolph:
1.переглянути необхідну для сприйняття лексику;
2. прослухати пісню, заповнюючи пропуски в тексті, відповідними словами;
3. заспівати пісню.
VІ. Узагальнення матеріалу уроку:
1). перевірка рівня сприйняття почутого та прочитаного:
- Work in groups. Lets check if you have remembered the differences between holidays in two countries. You have flesh cards to show. (робота з «сигнальними картками» - прапорцями:
Christmas is on December, 25 ( GB)
Christmas is on January, 7 (U)
Father Frost gives presents. (U)
Santa brings presents. ( GB)
People decorate their homes. ( GB)/ (U)
2). Усні висловлювання учнів по темі уроку:
Tell us some words about Ukrainian and English traditions to celebrate Christmas and the New Year’s Day, please/
Х. Підсумки уроку. Did you like the lesson? Why? Was it useful?
Х. Виставлення оцінок за урок: You were great! Your marks are…
ХI. Пояснення домашнього завдання: вчити лексику, пісні, написати лист Санті.
ХIІ. Завершення уроку: The lesson is over. You may go. Goodbye.