Музична гра із залом
Вікова категорія дітей 10-12 років
Петренко Олена Валеріївна,
педагог-організатор КЗШ І-ІІІ ст. №99
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Гра – це величезне світле вікно,
крізь яке в духовний світ дитини
вливається живлючий потік уявлень,
понять про навколишній світ.
В.О. Сухомлинський
Тема: пізнання рухливих ігор молодшими школярами;
Мета: розвивати у дітей інтерес до рухливих ігор; розвиток образного мислення, уваги, уяви та творчих здібностей, тренування логічного мислення; навчити учнів працювати індивідуально та в групах; виховання у дітей почуття єдності та згуртованості під час вправ. сприяє розвитку кругозору, комунікативних навичок, а також творчих здібностей. Конкурсно-ігрова програма рекомендована для використання при підготовці заходів педагогам-організаторам, старшим вожатим та вчителям початкових класів.
Діти повинні знати правила поводження під час рухливих ігор.
Діти повинні вміти розрізняти ігри за їх метою та спрямуванням, втілювати деякі з них у сьогоденні.
Дійові особи:
Реквізит:
Звучить музика. На сцену вибігають 2 помічники та Кузя.
Кузя: Привіт друзі! Я –Кузя, а отримав я своє ім’я тому що надзвичайно люблю веселитись, співати та гратись. А це мої маленькі помічниці, які мені в цьому допомагають. Друзі, а ви полюбляєте гратись??? Ой, як чудово! А ви не бачили часом мого найліпшого товариша – Лунтика? Ні?
Помічниця 1: А може він повернувся до себе на планету? Давайте пошукаємо його.
Кузя: Що ж нас чекає незвичайна подорож. Лунтик живе на незвичайній планеті, що простягається у безкрайоньому космосі.
«Космос» - це зовсім коротеньке слово, але як велике його значення. З давніх пір він притягує до себе людей. Немов заворожені вони звертають свої погляди в небо, намагаючись зрозуміти, що ж таїть в собі ця невідомість. А таємниць і загадок в космосі, ой як багато.
Людям подобається милуватися зоряним небом, а багато хто з вас, хлопці, не раз мріяли побувати на різних планетах, познайомитися з жителями інших галактик. І сьогодні у нас є така можливість отримати захоплюючу космічно-фантастична подорож на іншу планету. Але перш ніж ми з вами вирушаємо у далеку дорогу, вам потрібно назвати свої екіпажі і придумати гасло або девіз.Зліва буде команда І екіпажу, а справа – команда ІІ екіпажу.
Отже, ви готові відправитися в подорож на іншу планету? (діти відповідають)
Увага! Візьміться за руки, закрийте очі. Починаємо відлік 5...4...3...2...1... Старт!
(Звучить фонограма літального апарату)
Кузя: Діти, ми наближаємося до першої планеті, яка називається «Квіткова галявина». Все, ми вже приземлилися, відкривайте очі.
Жителі цієї планети вирощують космічні квіти. І перш ніж ми вирушимо далі в дорогу, давайте їм допоможемо зібрати ці космічні рослини (2 помічниці натягують мотузку, там же стоять 2 корзини з квітами та прищіпками. Гравці повинні підбігти і до мотузки причепити квітку. Команда швидше виконала завдання, отримує зірочку, в команді грають по 10 учнів).
Кузя: Ну що, а ми вирушаємо далі. Дивіться друзі! Ми наближаємося до планеті «Зірколіт». На цій планеті живе мудрий чоловічок, до якого ми обов'язково завітаємо в гості. Діти, мудрий чоловічок передав нам листа та приготував для вас завдання, яке необхідно виконати.
Кожна команда отримує конверт з літерами. З цих букв вам необхідно скласти назва трьох планет. Хто виконає завдання першою той і перемагає в цьому конкурсі. (Назва планет: Сатурн, Уран, Плутон).
Кузя: А ми вирушаємо далі на планету «Танців», де всі мешканці без винятку люблять танцювати. І ви, напевно, вже здогадалися, що вас очікує на цій планеті. Від кожної команди я запрошую на сцену одного хлопчика і одну дівчинку, які вміють класно танцювати.
Для кожної пари буде звучати своя мелодія, під яку ви виконаєте свій танок, який потрібно повторити. Ви повинні зорієнтуватися і танцювати в такт музики при цьому виконувати ті рухи, які показані на екрані.
(Проходить конкурс танців)
Кузя: Хлопці, ми продовжуємо нашу захоплюючу подорож і перед нами планета «Абушаду». Хто-небудь здогадався, що ж це за така планета? (діти відповідають)
Кузя: Це планета перевернутих слів.
Для кожної команди я буду називати слова, а ви говорите, як вони правильно звучать. Ви повинні за 1 хвилину назвати якомога більше слів.
(Звучить музика)
Кузя: Прошу всіх відкрити очі, ми успішно фінішували. Команди я бачу Лунтика.
(на екрані з’являється Лунтик, махає рукою)
Кузя: Ох, Лунтику, ну і запальний у нас день. Дуже добре ми потанцювали, пограли. Дякую вам друзі сподобалась наша сьогоднішня пригода???
От і добре!До зустрічі! Бувайте!!!
1