Ігрова програма на конкурс для педагогів-організаторів "Кузя"

Про матеріал
Розробка ігрової програми рекомендовано для педагогів-організаторів під час конкурсної програми
Перегляд файлу

Музична гра із залом

 

 

 

Вікова категорія дітей 10-12 років

Петренко Олена Валеріївна,

педагог-організатор КЗШ І-ІІІ ст. №99

 

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 

Гра – це величезне світле вікно,

     крізь яке в духовний світ дитини

вливається живлючий потік уявлень,

понять про навколишній світ.

В.О. Сухомлинський

 

Тема: пізнання рухливих ігор молодшими школярами;

Мета: розвивати у дітей інтерес до рухливих ігор; розвиток образного мислення, уваги, уяви та творчих здібностей, тренування логічного мислення; навчити учнів працювати індивідуально та в групах; виховання у дітей почуття єдності та згуртованості під час вправ. сприяє розвитку кругозору, комунікативних навичок, а також творчих здібностей. Конкурсно-ігрова програма  рекомендована для використання при підготовці заходів педагогам-організаторам, старшим вожатим та вчителям початкових класів.

Діти повинні знати правила поводження під час рухливих ігор.

Діти повинні вміти розрізняти ігри за їх метою та спрямуванням, втілювати деякі з них у сьогоденні.

 

Дійові особи:

  1. Кузя;
  2. Лунтик (на екрані);
  3. 2 помічники.

 

Реквізит:

  1. Мультимедійні засоби;
  2. 2 мотузки;
  3. Квіти (20 шт.);
  4. 20 прищепок;
  5. Пазли з 3-х назв планет
  6. Подарунки для учасників.

 

Звучить музика. На сцену вибігають 2 помічники та Кузя.

Кузя: Привіт друзі! Я –Кузя, а отримав я своє імя тому що надзвичайно люблю веселитись, співати та гратись. А це мої маленькі помічниці, які мені в цьому допомагають. Друзі, а ви полюбляєте гратись??? Ой, як чудово! А ви не бачили часом мого найліпшого товариша – Лунтика? Ні?

Помічниця 1: А може він повернувся до себе на планету? Давайте пошукаємо його.

Кузя: Що ж нас чекає незвичайна подорож. Лунтик живе на незвичайній планеті, що простягається у безкрайоньому космосі.

«Космос» - це зовсім коротеньке слово, але як велике його значення. З давніх пір він притягує до себе людей. Немов заворожені вони звертають свої погляди в небо, намагаючись зрозуміти, що ж таїть в собі ця невідомість. А таємниць і загадок в космосі, ой як багато.

Людям подобається милуватися зоряним небом, а багато хто з вас, хлопці, не раз мріяли побувати на різних планетах, познайомитися з жителями інших галактик. І сьогодні у нас є така можливість отримати  захоплюючу космічно-фантастична подорож на іншу планету. Але перш ніж ми з вами вирушаємо у далеку дорогу, вам потрібно назвати свої екіпажі і придумати гасло або девіз.Зліва буде команда І екіпажу, а справа – команда ІІ екіпажу.

Отже, ви готові відправитися в подорож на іншу планету? (діти відповідають)

Увага! Візьміться за руки, закрийте очі. Починаємо відлік 5...4...3...2...1... Старт!

 

(Звучить фонограма літального апарату)

 

Кузя: Діти, ми наближаємося до першої планеті, яка називається «Квіткова галявина». Все, ми вже приземлилися, відкривайте очі.

Жителі цієї планети вирощують космічні квіти. І перш ніж ми вирушимо далі в дорогу, давайте їм допоможемо зібрати ці космічні рослини (2 помічниці натягують мотузку, там же стоять 2 корзини з квітами та прищіпками. Гравці повинні підбігти і до мотузки причепити квітку. Команда швидше виконала завдання, отримує зірочку, в команді грають по 10 учнів).

Кузя: Ну що, а ми вирушаємо далі. Дивіться друзі! Ми наближаємося до планеті «Зірколіт». На цій планеті живе мудрий чоловічок, до якого ми обов'язково завітаємо в гості. Діти, мудрий чоловічок передав нам листа та приготував для вас завдання, яке  необхідно виконати.

Кожна команда отримує конверт з літерами. З цих букв вам необхідно скласти назва трьох планет. Хто виконає завдання першою той і перемагає в цьому конкурсі. (Назва планет: Сатурн, Уран, Плутон).

Кузя: А ми вирушаємо далі на планету «Танців», де всі мешканці без винятку люблять танцювати. І ви, напевно, вже здогадалися, що вас очікує на цій планеті. Від кожної команди я запрошую на сцену одного хлопчика і одну дівчинку, які вміють класно танцювати.

Для кожної пари буде звучати своя мелодія, під яку ви виконаєте свій  танок, який потрібно повторити. Ви повинні зорієнтуватися і танцювати в такт музики при цьому виконувати ті рухи, які показані на екрані.

(Проходить конкурс танців)

Кузя: Хлопці, ми продовжуємо нашу захоплюючу подорож і перед нами планета «Абушаду». Хто-небудь здогадався, що ж це за така планета? (діти відповідають)

Кузя: Це планета перевернутих слів.

Для кожної команди я буду називати слова, а ви говорите, як вони правильно звучать. Ви повинні за 1 хвилину назвати якомога більше слів.

 

(Звучить музика)

 

Кузя: Прошу всіх відкрити очі, ми успішно фінішували. Команди я бачу Лунтика.

 

 

(на екрані з’являється Лунтик, махає рукою)

 

Кузя: Ох, Лунтику, ну і запальний у нас день. Дуже добре ми потанцювали, пограли. Дякую вам друзі сподобалась наша сьогоднішня пригода???

От і добре!До зустрічі! Бувайте!!!

 

1

 

docx
Додано
12 травня 2019
Переглядів
577
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку