Ігрова програма «Навколо світу»

Про матеріал
Мета: виявити пізнавальні можливості та творчі здібності дітей; засобами ігрової програми актуалізувати знання про традиції різних країн; сприяти створенню творчої позитивної атмосфери, відповідного настрою під час спілкування та участі у програмі. Ігрова програма «Навколо світу» розрахована на дітей молодшого шкільного віку, але адаптуючи гру, її можна проводити для різної вікової аудиторії. Обладнання: мультимедійне обладнання, колонки, мікрофони, декорації, медальки. Реквізит для конкурсів: китайські палички, рис, тарілки, різний одяг, картонні коробки, паперові кульки.
Перегляд файлу

Ігрова програма «Навколо світу»

Мета: виявити пізнавальні можливості та творчі здібності дітей; засобами ігрової програми актуалізувати знання про традиції різних країн; сприяти створенню творчої позитивної атмосфери, відповідного настрою під час спілкування та участі у програмі.

Ігрова програма «Навколо світу» розрахована на дітей молодшого шкільного віку, але адаптуючи гру, її можна проводити для різної вікової аудиторії.

Обладнання: мультимедійне обладнання, колонки, мікрофони, декорації, медальки.

Реквізит для конкурсів: китайські палички, рис, тарілки, різний одяг, картонні коробки, паперові кульки.

 

Хід заходу

Вступна частина

1.Фанфари

Вихід стюардес

2.Весеий фон

Ведучий 1: Доброго дня! Сьогодні наш літак здійснить навколосвітню  подорож всього за 1 годину. Вас чекатимуть різні країни і багато нових пригод. Але у нас незвичайний літак. Ми летимо не на паливі, а на ваших посмішках і гарному настрої.

Ведучий 2: Це у нас є? (відповідь)Тоді ми починаємо підійматися в повітря. Приготуйте долоні і злітаємо. (Аплодують з наростанням швидкості) Спочатку потихеньку ... Сильніше... відриваємося від землі ... І полетіли!

Основна частина

3. «Від гвинта!»

4. Східна мелодія

Ведучий 1: Політ пройшов нормально, ми приземлилися на Близькому Сході. Схід – це там, де живе казка, там де  гомінливі базари, на один з яких ми якраз і перенеслися. До речі, нас вже зустрічає спеціаліст базарних справ, кращий продавець Сходу - Самір!

Ведучий 2: Зараз Самір обере два учасники, які  будуть фахівцями з продажу на нашому базарі. Він відведе їх за сцену  і закриє вуха. А ми з вами давайте  уявимо, що всі в залі продавці базару. Вам потрібно буде кричати якомога голосніше назву свого товару,  одночасно. А саме: справа - пахлава, зліва  - персики, по центру – шаурма.

Самір: Наші фахівці повертаються. Зараз на нашому базарі всі продавці будуть продавати свій товар, а ваше завдання – назвати усі продукти, які продаються.

5.Звук шуму на базарі

Конкурс «Вгадай!»

Підведення підсумків

Ведучий 2: Наші фахівці впоралися, і ми готові відправлятися в наступну східну країну – в Китай. Приготувалися! Злітаємо!

6. «Від гвинта!»

7. Китайська мелодія на фоні

Ведучий 1: Шановні пасажири, ми приземлилися в Піднебесній. Нас вже зустрічає найкращий кухар  «лапшичник» Цзю ми Дзун. Зустрічайте!

Ведучий 2: Сьогодні 8 учасників, які утворять 2 команди,  пройдуть стажування в кращому ресторані Китаю та навчаться користуватися паличками.

Конкурс «Палички і рис»

Цзю ми Дзун: Ви берете 1 паличку, а ви другу. Кожна команда має  донести приготований мною чарівний рис  до китайської стіни і передати наступній парі. І так по черзі. Переможе та команда, гравці якої  першими навчаться їсти паличками і носити в них рис. Команди готові? Екіпаж нашого літака готовий? Тоді підтримуємо наші команди. Почали!

8. Веселий фон.

Підведення підсумків конкурсу

Ведучий 1: Ну що ж, юні «лапшичники» пройшли стажування. Дякую за участь, займайте місця в літаку. А ми полетіли далі! Наступною країною, яка розкриє для нас свої кордони, буде Америка!

9. «Від гвинта!»

10. Ковбойська мелодія

Ведучий 2: Друзі,  в Америці нам пощастило, адже ми не тільки побачимо, а ще й відчуємо себе справжніми ковбоями. Ви готові? А допомагати нам в цьому буде наш ковбой  Джек. Зустрічайте оплесками!

Джек: Hello! Для  початку ми маємо вивчити декілька команд!

Якщо ми зустрічаємо муху, тоді робимо ось так: «взік».

3 мухи: взік-взік-взік.

Величезне болото: чап-чап-чап.

Величезні камені: а-а-а-а.

Перешкоду: у-у-ух.

Улюбленим вчителям: LOVE (серце руками).

Стріляє мітко: паф-паф .

А кінь ковбоя каже : іго-го-го.

 Чи готові виконувати команди і відчути себе ковбоями? І так фантазуємо! 

Кожну дію демонструє Джек та повторюють діти.

Ведучий 1: Ковбой встає, потягується, одягає ковбойський капелюх, ковбойський плащ, ковбойські чоботи і йде гладити свого коня, а це - сусід зліва, а потім годує коня цукром, а це сусід справа. А, що конячка говорить? (вигукують) Ковбой в дорозі,  він переходить болото (вигукують), на його шляху зустрічаються величезні камені(вигукують)  , знову величезне болото (вигукують),  і знову величезні камені. І раптово, ковбой помічає дикого кабана і стріляє (вигукують).   Ми довго гуляли і конячка втомилася - робимо їй масаж - сусід праворуч, і годуємо сусіда зліва. Ковбой довго їхав і приїхав до нашої школи, де його зустрічають улюблені вчителі, яким ми даруємо любов.

Підведення підсумків.

 Ведучий 2: Ну що ж, друзі ви відчули себе справжніми ковбоями? Круто, Америка залишається позаду, і ми готові летіти далі!

11.  «Від гвинта!»

12. Французька мелодія

Ведучий 1: Ми приземлилися в країні кохання, круасанів та високої моди. Як гадаєте, де? В столиці Франції - в Парижі!  Франція славиться своїми булками, парфумами і, звичайно, будинками моди.

Ведучий 2: Зараз наша сцена перетворюється в елітний будинок моди, а ті, хто зараз на неї вийдуть, на першокласних кутюр’є. Тому  я запрошую до участі 8 учасників. 4 учасники стануть – кутюр’є, та 4 – моделі. 

Ведучий 1:Зустрічаємо! Завдання кутюр’є: протягом трьох хвилин підібрати вдалий та яскравий лук для моделей. Оцінювати вас буде власниця будинку моди Анет. Зустрічаємо шаленими оплесками!  Анет буде дивитися на креативність, гармонійне поєднання речей та на історію образу.

13. Веселий фон під конкурс

Конкурс «Збери образ»

14. Фон під дефіле

Підведення підсумків конкурсу

Ведучий 2: Друзі, вам сподобалася Франція? Я теж в захваті, але нам потрібно летіти далі. Підіймаємося зі своїх місць і полетіли!

15. «Від гвинта!»

16. Єгипетський фон

Ведучий 1: Ми прилетіли в сонячний  Єгипет. Це  країна верблюдів, пустель і спекотного сонця. Але найбільшою особливістю цієї країни вважають саме піраміди. І нам дуже пощастило, адже саме сьогодні, і саме ми, спробуємо побудувати свої піраміди.

Ведучий 2: Піраміди будувалися багато років, тому і не зрозуміло ким. А у вас є прекрасна можливість відчути себе справжніми будівельниками відомих пірамід. Потрібно 8 учасників, які утворять 4 команди. Ваше завдання: зібрати наші імпровізовані цеглинки і побудувати справжню піраміду (Трикутничок) .

17. Веселий фон під конкурс

Конкурс «Побудуй піраміду»

Підведення підсумків конкурсу

Ведучий 1: Я вважаю , в нас вийшло не гірше ніж у тих, хто будував піраміди 1000 років тому. А ми готові вже летіти далі!

18. «Від гвинта!»

19. Звук завірюхи.

Ведучий 2: І ми прилетіли в холодну та сувору Фінляндію! У Фінляндії сніг лежить 300 днів на рік, тому найулюбленішою дитячою забавою дітвори – є гра у сніжки. О-о-о, а я чую, що до нас вже поспішає спеціаліст «сніжкових військ» - Філіп. Зустрічайте!

Ведучий 1: Філіп буде слідкувати за тим, щоб гра в сніжки проходила на вищому рівні. Зараз до нас виходять  12 учасників, які утворюють 2 команди. В кожного з вас є свій бік поля, за який ви не виходите. Сніжків – рівна кількість.

Ведучий 2: Ваше завдання: перекинути якомога більшу кількість сніжків на сторону протилежної команди. Переможе та команда, на стороні якої буде менша кількість сніжків. За один раз ви можете кинути тільки один сніжок!

20. Веселий фон

Конкурс «Сніжки»

Підведення підсумків конкурсу

Ведучий 1: У грі є переможці. Це значить, що ми можемо летіти далі.

21. «Від гвинта!»

Ведучий 2: Ми відвідали багато країн. А чи цікаво вам, як танцюють в різних країнах світу?

Ведучий 1: Ну, коли так, давайте потанцюємо! Для конкурсу потрібно 12 учасників, які утворюють 4 команди. Ваше завдання: креативно, весело, синхронно танцювати. А оцінювати ваші танці будуть глядачі своїми оплесками. Після кожної пісні сцену будуть покидати учасники, переможе той, хто залишиться до кінця!

Конкурс «Танці народів світу»

22. Нарізка танців народів світу

Визначення переможців конкурсу.

Заключна частина

Ведучий 2: Нашому літаку, щоб  повернутися в Україну, потрібно трохи підзарядитися, тому встаємо зі своїх місць, підходимо до сцени і летимо!

23. Анімаційна пісня «А ти лети»

Ведучий1: Ось ми і на території України.

Ведучий 2: Подорож вийшла захоплюючою.

Ведучий 1: Вам сподобалось?

Ведучий 2: З таким настроєм ми можемо перенестися на справжні українські вечорниці.

Ведучий 1: Бо що-що, а танцювати українці вміють та люблять.

24. Початок української дискотеки

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Шуть М.М. Майстерність проведення гри. / М.М. Шуть - Київ: Видавничий дім «Шкільний світ», 2007.
  2. Шуть М.М. Школа ігромайстерності / М.М. Шуть – Київ: Видавничий дім «Шкільний світ», 2006.
  3. http://udcpo.com.ua/PDF/METOD/adresa_dyt_gra.pdf

 

 

 

 

 

 

ЧЕРВОНОПОЛЯНСЬКА ФІЛІЯ

КОСТЯНТИНІВСЬКОГО ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ

 ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

Ігрова програма

 «НАВКОЛО СВІТУ»

 

Автор: Гагарінова Юлія Вікторівна

вчитель початкових класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с. Червона Поляна, 2021 рік

docx
Додано
18 лютого 2022
Переглядів
462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку