Ігрові форми роботи на уроках математики в початковій школі

Про матеріал
Дидактичні ігри – важливий засіб успішного засвоєння учнями математичних знань, умінь і навичок. Гра – одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, засіб її повноцінного розумового розвитку. Це перший та найпростіший вид діяльності, якою оволодівають діти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ігрові форми роботи на уроках математики в початкових класах НУШ Підготував: вчитель початкових класів Березівської гімназії Кузьменко Людмила Федорівна

Номер слайду 2

Предмет математики настільки серйозний, що корисно не нехтувати нагодою робити його трохи цікавішим. Блез Паскаль

Номер слайду 3

Сучасний урок – це урок, що проводиться не для учнів, а разом з учнями, глибоко продуманий, організований і керований, з урахуванням дитячих можливостей, потреб, інтересів.

Номер слайду 4

У процесі ігрових ситуацій учень навчається: Критично мислити. Використовувати знання як інструмент для розв’язання життєвих проблем. Приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність. Вміти працювати в команді. Вміти запобігати будь – яким конфліктним ситуаціям та виходити з них. Уміти здобувати, аналізувати і застосовувати інформацію для вирішення різних ситуацій.

Номер слайду 5

У дидактичних іграх діти спостерігають, порівнюють, класифікують предмети за певними ознаками, виконують аналіз й синтез, абстрагуються від несуттєвих ознак, роблять узагальнення. Багато ігор вимагають уміння висловлювати свою думку в зв’язній і зрозумілій формі, використовуючи математичну термінологію. 

Номер слайду 6

Завдання вчителя при підготовці і проведенні ігор: Добираючи ігри, продумуючи ігрову ситуацію, необхідно обов’язково поєднувати два елементи – пізнавальний та ігровий. Створюючи ігрову ситуацію відповідно до змісту програми, вчитель повинен чітко спланувати діяльність учнів, спрямовувати її на досягнення поставленої мети

Номер слайду 7

Вимоги до ігрової діяльності учнів на уроках: Готовність учнів до участі в грі. (Кожен учень повинен засвоїти правила гри, чітко усвідомити мету, її кінцевий результат, послідовність дій, мати потрібний запас знань для участі у грі). Забезпечення кожного учня необхідним дидактичним матеріалом. Чітка постановка завдання гри. Пояснення гри – зрозуміле, чітке.

Номер слайду 8

Структура дидактичної гри

Номер слайду 9

Приклади дидактичних ігр

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Математична естафета. На дошці записані вправи в 3 стовпчики (для кожного ряду). За командою вчителя учні по черзі виходять до дошки і записують відповіді. Перемагають учні того ряду, які першими виконали правильно всі завдання

Номер слайду 13

Те, що подобається, дитина робить із задоволенням і натхненням, а значить навчається з РАДІСТЮ !

pptx
Додано
25 листопада 2022
Переглядів
1925
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку