Урок з математики " Діаграми"

Про матеріал
План- конспект уроку з математики в 6 класі , мета якого - формувати в учнів формувати уявлення про поняття діаграми і спосіб відтворення співвідношення величин; вміння «читати» та будувати діаграми, що відповідають умові задачі.Урок з використанням інтерактивних методів навчання.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект  уроку з  математики

з  використанням  ІКТ

у 6 класі

 

ДІАГРАМИ

 

 

 

 

 

                                           

 

 

 

 

 

 

 

Мета. Продовжити  формування  уявлення  про  поняття  діаграми  і  спосіб     

           відтворення   співвідношення величин;    «читати» та  будувати

            діаграми, що  відповідають  умові  задачі; розвивати  пам'ять , логічне

            мислення, вміння  пояснювати  дії; виховувати  наполегливість, увагу, 

            зосередженість.

Обладнання. Набір  креслярського  приладдя,  презентація, мультимедійний 

          проектор, комп’ютер, екран, , роздавальний  матеріал.

                            

.

ПЕРЕБІГ  УРОКУ

1. Організаційний  етап.

   Людина  все  пропускає  через  своє  усвідомлення  і  душу.  За   даними  сучасних  психологів,  школяр  читаючи,  може  запам’ятати  - 10%  інформації, слухаючи – 26%,розглядаючи – 30%, слухаючи  і  розглядаючи – 50%, обговорюючи – 70%, особистий  досвід – 80%. Людина  краще  запам’ятовує  те,  що  може  зобразити  наочно. Наочне  зображення  величин  дає  можливість   порівнювати їх,  аналізувати  і  запам’ятовувати  ті  значення,  які  нас  цікавлять. Для  подання  різних   числових  даних  використовують  діаграми.

  Але  перш  ніж  ми  приступимо  до  роботи  зверніть  увагу  на  екран( слайд 2)

   Перевірка  готовності  до  уроку. Налаштування  на  роботу.

   Методика  «Кольоропису» - визначення  психоемоційного  стану  за  кольорами.

  2. Актуалізація  опорних  знань.

   -   Що  називається  діаграмою? (слайд   3  ).

  -    Які  види  діаграм  вам  відомі? ( слайд  4  ).

   -    Коли  використовуються   кругові, а  коли  стовпчасті?

  -     Як  ще  можна  назвати  кругову  діаграму?

  -    Що  характерно  для  стовпчастих  діаграм? ( слайд  5  ).

   -    Що  характерно  для  кругових  діаграм? (слайд  6 ).

 

3. Узагальнення  та  систематизація знань.

     Прочитати  діаграми  -   усно (слайд 7-9 ).

     Письмово дати  відповідь на запропоновані  запитання , користуючись діаграмою ( учні поділені на 2 варіанти,завдання на окремих листках).

 

 

 

C:\Users\a\Pictures\img854.jpg

 

 

Питання  до діаграми:

У  яку  пору  найкраще  продаються  парасольки?

Якої  пори  парасольки  продаються  найгірше?

У яку  пору  року  не продаються  рукавиці?

Який  товар  продається  приблизно  однаково  у  всі  пори  року?

Що  краще  продається  навесні?

У  скільки  разів  рукавиці  взимку  продаються  краще, ніж  рукавички?

Якої  пори  року  рукавиці  продаються  найкраще?

C:\Users\a\Pictures\img852.jpg       

         Протягом  тижня  ви  займались  підготовкою  до  уроку.   Проводили  опитування : дівчата -  улюблена  пора  року, хлопці – уподобання  щодо  кінофільмів. За  цими  даними  учні  будують  стовпчасту  та  кругову  діаграми.

     Набагато  швидше  побудувати  діаграми,  використовуючи  ПК.

   Користуючись  даною  таблицею ( слайд  10 -11 ), побудувати  стовпчасту  діаграму.  Слайд (12- 13)  побудувати  кругову діаграму.

4.  Підсумок  уроку.

  Учні  здають  зошити  з виконаною  роботою  на  перевірку.

   Закінчення  вправи  «Кольоропис»(слайд 14).

5.  Домашнє  завдання. №914, №916,повт. №99(1) с.18.

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
27 листопада 2022
Переглядів
313
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку