"Ігрові методи на уроках зарубіжної літератури".

Про матеріал
Фрагмент уроку "Дидактичні ігри на уроках зарубіжної літератури" "Впізнай бога ". Вчитель описує одного Бога, або виводить на екран текст для учнів класу і зачитує її, учні повинні впізнати бога за цим описом(гру можна проводити як колективно, так і для кожного індивідуально) "Втрачені слова казки". Мета гри: закріпити знання учнями змісту казки «Фарбований шакал», розширити ерудицію школярів, залучити та зацікавити 5-ти класників до пошукової роботи.
Перегляд файлу

Вчитель зарубіжної літератури

Ялова Анжеліка Юріївна

Зарубіжна література – це предмет, спрямований на те, щоб ознайомити учнів із літературою не тільки свого народу, а й народів усього світу, світова література дає змогу читачеві поринути у незвідані далі, прожити життя з головними героями казок, романів,  книг, відшукати заховані скарби чи відправитися у далекий світ Античності, почути «далекі голоси» Данте Аліг’єрі та Франческо Петрарки, піти у подорож із Дон Кіхотом і Санчо Пансою, дізнатися про всі 12  подвигів Геракла та про страждання мужнього Прометея.

  Світ літератури - це світ цікавий, захоплюючий, чарівний, дивний, фантастичний. Це світ добра і дитячих витівок, світ любові і дружби, фантастичних перетворень і цікавих подорожей. 

Співпраця вчителя та учня, робота учня з текстом твору та додатковою літературою  допомагає досягти високих результатів  під час вивчення цього предмету. Читаючи твори зарубіжних письменників, учні ознайомлюються із біографією творця, традиціями певного народу, звичаями та віруваннями людей, які жили до нашого часу. Це так цікаво та захопливо! Щоб урок зарубіжної літератури  був ще цікавішим та ефективнішим, використовую такі дидактичні ігри:

(на прикладі теми  уроку в 6 класі ( «Міфи народів світу»):

Дидактична гра «Впізнай Бога»(Давня Греція, Єгипет, Індія)

Правила гри: Вчитель роздруковує картки із текстом-характеристикою, яка описує одного Бога, або виводить на екран текст для учнів класу і зачитує її, учні повинні впізнати бога за цим описом(гру можна проводити як колективно, так і для кожного індивідуально) :

Картка 1.

Верховна давньогрецька богиня, покровителька жінок, шлюбу та народження, дружина Зевса – це…..Гера;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка 2.

 

Давньоєгипетська богиня вологи та дощу. ЇЇ земне втілення – Лев. (Тефнут)

Після відповіді учнів, вчитель виводить зображення богів на екран, або на дошку, можна запропонувати учням перегляд невеличких відео про цих богів(знайти цікаві матеріали про кожного з них).

Мета гри: закріпити  знання учнів про давньогрецьку міфологію та пантеон богів, краще  засвоїти  матеріал уроку, візуально запам’ятати як виглядають боги та підготуватися до тестових завдань контрольної  чи самостійної роботи.

 

Дидактична гра «Втрачені слова казки» 5 клас.

Індійська народна казка «Фарбований шакал».

Вчитель зачитує дітям історію.

Одного разу на своєму робочому місці я знайшла лист від Совенятка Гаррі.

 Цей цікавий персонаж просить вас, учнів 5 класу, допомогти йому розібратися із цим заплутаним текстом. Він зовсім незрозумілий для нього, бо деякі слова з нього просто «повтікали». А так хочеться прочитати цю історію! Відновіть слова тексту на лініях  і допоможіть Совеняті дізнатися про що в ньому йдеться. (Дітки отримують картки з текстом і за допомогою пошукової роботи  з підручника вписують «втрачені слова», тим самим відновлюючи текст казки «Фарбований шакал»).

 

 

В одній__________країні жив_________на ім’я _______. От якось, знемагаючи від ________, він прибіг до ___________, аби чимось поживитися. Міські _______ помітили його, страшенно завалували, погналися за ним і почали шарпати за боки ___________зубами. Рятуючи своє життя, він, геть покусаний, забіг по дорозі в _________ красильника, де стояв великий_____, повний ___________ фарби. Ховаючись від_________, шакал _____туди  і зробився такий ___________, що собаки не впізнали його і ____________. А шакал подався до _______. Він був не схожий сам на себе, бо ж _______ фарба надала йому зовсім іншої масті.

 

Мета гри: закріпити знання учнями змісту казки «Фарбований шакал», розширити ерудицію школярів, залучити та зацікавити 5-ти класників  до пошукової роботи.

docx
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку