ігрові вправи (соціокультурна компетенція)

Про матеріал
Спілкування – складний процес взаємодії між людьми, що полягає в обміні інформацією, а також у сприйнятті і розумінні партнерами один одного.
Перегляд файлу

Ігрові вправи за темою "Спілкування" (соціокультурна компетенція)

 

Гра «Місточок»
Метою гри є виявлення взаємостосунків в парах.
На підлозі крейдою малюється досить довгий «місточок» шириною в 30 сантиметрів. Всім треба уявити, що що це – місточок в горах, що перекинутий через урвище. Двоє знаходяться по різні боки урвища. Задача: одночасно перейти на протилежний бік урвища. Людина вважається загиблою, якщо зачепить край місточка або зовсім зійде з нього.

Гра «Спостерігач»
Ця гра формує психологічну спостережливість. Всі учні витягують картки з прізвищем одного з учасників. Ніхто не називає прізвище, яке прочитав. За цим учнем йому необхідно буде спостерігати і потім описати його психологічний стан. Потім учасники гри вільно розміщуються по класу, спілкуються, грають в ігри, тощо. Якщо хтось помічає, що за ним спостерігають, необережний спостерігач вибуває з гри. Гра продовжується 10 – 12 хвилин. Потім в парах (спостерігач і об’єкт спостереження) аналізують результати. Після гри запропонуйте бажаючим поділитись враженнями.

Гра «Ланцюжок допомоги»
Діти діляться на дві команди. Вчитель зачитує якусь ситуацію, наприклад:
• в домі пожежа;
• людина потопає;
• плаче маленька дівчинка. Вона загубилась;
• хлопчик загубив ключи;
• людина отримала травму;
• в дівчинки зламалась лялька…
Діти протягом 1-2 хвилин повинні згадати назви тих предметів або дій, які необхідні в даному випадку.
Після цього члени кожної команди шикуються в «ланцюжок допомоги», який складається з тієї кількості дітей, скільки слів внипригадали і по черзі назвали ці слова.
Наприклад, в ситуації «пожежа»: одна дитина назвала слово «пожежник», друга – «шланг», третя – «вогнегасник», .. Перемагає команда, чий ланцюжок довше.

Гра «Без слів»
Діти стоять в два ряда напроти один одного. Перший учень беззвучно вимовляє ім’я кого-небудь з протилежного ряду. Діти з цього ряду повинні вгадати, кого названо. Якщо ніхто не пригадав, то учень тепер уже голосно називає якусь якість цієї людини (веселий, сміливий,..), щоб було зрозуміло,кого мається на увазі.
Гра іде по черзі: 1 ряд – 2 ряд. За відгадку з першого разу команда отримує 2 бали, з другого – 1 бал. Команда, яка набере більше балів, вміє краще розуміти інших.

 

docx
Додано
11 листопада 2021
Переглядів
398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку