Ігровий прийом: METHOD-GAME ’’PUZZLE’’

Про матеріал
Ігровий прийом: METHOD-GAME ’’PUZZLE’’ Мета застосування прийому: • закріплення та активізація вивченої лексики • удосконалювати вживання питальних речень та відповідей на них усно • удосконалювати вміння працювати в команді • розвивати вміння та навички читання, говоріння, письма та слухання • розвивати швидкість складання запитань та швидкість реагування на них, створюючи відповіді • виховувати розуміння значимості англійської мови в нашому житті, виховувати повагу до співрозмовників
Перегляд файлу

Ігровий прийом:

  Method-game                                  ’’Puzzle’’

Обладнання: пазли, малюнки, олівці, презентація.

Мета застосування прийому:

  • закріплення та активізація вивченої лексики
  • удосконалювати вживання питальних речень та відповідей на них усно
  • удосконалювати вміння працювати в команді
  • розвивати вміння та навички читання, говоріння, письма та слухання
  • розвивати швидкість складання запитань та швидкість реагування на них, створюючи відповіді
  • виховувати розуміння значимості англійської мови в нашому житті, виховувати повагу до співрозмовників.

Скільки хвилин уроку відводиться

  • 7-10 хвилин

Етап уроку, де застосовується прийом:   

  • актуалізація опорних знань
  • узагальнення та закріплення знань учнів з теми

Зміст  прийому:

Учитель пропонує дітям об’єднатися в команди. Кожна з команд отримує пазли. Діти швидко складають їх та ховають під папером. Завдання сусідньої команди, задаючи питання (What colour...?, Is it big?, Is it fat?, How many…?),  намалювати малюнок який зображений на пазлі. На екрані є підказки та структура опису малюнку. Після завершення конкурсу порівнюємо намальований малюнок з тим що був на пазлі.

 

 

 

 

 

 

Учитель: Буденна Є.О.

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
5 грудня
Переглядів
37
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку