Ігровий проект "Мужність та краса" для учнів 7-х класів

Про матеріал
Розробили учителі Хмельницької середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 14 методичного об’єднання учителів математики, інформатики, технології: Полюк Л. В, Савчук Л.Є, Гусак Г.В, Пасека В.М, Гетьман П.К Сьогодні ми зібралися для того, щоб продемонструвати свої знання, уміння, навички з технологій, математики, інформатики, оцінити їх, побачити успіхи. Праця — це безперервний процес, джерело на¬шого добробуту, життя, гарного настрою, доброї слави між людьми. Запрошуємо Вас на шоу «Мужність та краса»: хто розумніший, хто моторніший, хто кмітливіший, а хто просто хитрішій – хлопці чи дівчата? В архіві є розробка заходу і презентація
Перегляд файлу

C:\Users\Polyuk\Downloads\02.jpgХмельницька середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 14

 

 

 

 

 

Ігровий проект

«Мужність та краса»

Для учнів 7-их класів

 

 

 

 

Розробили учителі

C:\Users\Polyuk\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\01.jpgХмельницької середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 14 

методичного об’єднання учителів математики, інформатики, технології:

Полюк Л. В, Савчук Л.Є, Гусак Г.В, Пасека В.М, Гетьман П.К

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Хмельницький

2021.

ІГРОВИЙ  ПРОЕКТ  «Мужність та краса"

Мета: формувати ключові  компетентності.

Спілкування державною мовою: грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; поповнювати свій словниковий запас ділитися власними ідеями, думками, коментувати та оцінювати власну діяльність і діяльність інших;

Математична компетентність: усвідомлення значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві, розвитку технологічного, економічного потенціалу держави, успішного вивчення інших дисциплін; застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для виконання технологічних завдань у різних сферах діяльності, розуміти, використовувати і будувати прості математичні моделі для вирішення технологічних проблем.

Інформаційно-цифрова компетентність:діяти за алгоритмом та складати алгоритми; усвідомлення важливості ІКТ для ефективного розв’язування задач.

Ініціативність і підприємливість:генерувати нові ідеї, вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення.

Уміння вчитися впродовж життя:допитливість, прагнення пізнавати нове, експериментувати, відвага і терплячість.

Соціальна та громадянська компетентності:висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи; працювати самостійно та в команді з іншими на результат, досягати компромісу.

Обладнання:  картки для конкурсів,  матеріали та інструменти для практичного туру, вислови видатних людей,  проектор, мультимедійна презентація.

Хід  заходу

І . ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

Вчитель.  Сьогодні ми зібралися для того, щоб продемонструвати свої знання, уміння, навички з технологій, математики, інформатики, оцінити їх, поба­чити успіхи. Праця — це безпе­рервний процес, джерело на­шого добробуту, життя, гарного настрою, доброї слави між людьми. Запрошуємо Вас на шоу «Мужність та краса»: хто розумніший, хто моторніший, хто кмітливіший, а хто просто хитрішій – хлопці чи дівчата?

Шановні учасники, хочу побажати вам бути дружні­ми, уважними, активними. Тож, команди, чи готові ви до змагань?...

ІІ. КОНКУРСНА ЧАСТИНА.

Вчитель.На шляху до перемоги у кожної команди є 8 раундів та фінальне завдання. Кожне завдання оцінюється балами: у якої команди більше, та і переможе.

РАУНД 1  «ЗРОБИ ПРАВИЛЬНИЙ ВИБІР!»

Правила конкурсу:На екрані з’являться два фото, одне з них є  правильною відповіддю. Вам необхідно вибрати той варіант, який вам здається правильним . Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.

Изображение 1 002Завдання 1. «Цікаве креслення»

Гарному оформленню креслення сприяє  знання свого інструменту, пристосувань та креслярського шрифта. 

Изображение 1 002А) Знайдіть зображення олівця правильно підготовленого до роботи.- перший.

Б) Як користуватися циркулем? Виберіть малюнок - перший малюнок.

Завдання 2.«Оптичні  іллюзії»

Порівняй величини геометричних фігур

А) Порівняйте довжини  відрізків

Ілюзія Мюллера-Лайера (1889)Ілюзія полягає в тому, що одна із стрілок візуально здається довшою за іншу, хоча в обох випадках лінії стрілок абсолютно однакової довжини.Ілюзія Мюллера-Лайера (1889)Ілюзія полягає в тому, що одна із стрілок візуально здається довшою за іншу, хоча в обох випадках лінії стрілок абсолютно однакової довжини.

 

 

 

Для порівняння ми використовуємо більше, менше, дорівнює(рівні)

Б) Порівняйте величини помаранчевих кругів круги(рівні)

Два помаранчеві кола мають абсолютно однакові розміри, проте, ліве коло видається меншим.Два помаранчеві кола мають абсолютно однакові розміри, проте, ліве коло видається меншим.

 

 

 

 

 

В) Скільки кубів на малюнку?

 

 

 

 

 

 

Правильними відповідями можуть бути 6, 7 і 10. Все залежить від ракурсу, в якому напрямку ви дивитеся.

Завдання 3. Знайдіть на кожному рисунку четвертий зайвий предмет

Изображение 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь:

  1.     Морква – овоч, (яблуко, груша, слива - фрукти);
  2.     Перо – приладдя для письма (бритва, ніж, ножниці – ріжучі інструменти);
  3.     Книга – друковане видання (портфель, гаманець, чемодан – ємності);
  4.     Гвинт – деталь кріплення (ножівка, сокира, буравчик – столярний інструмент);
  5.     Навушники- пристрій виведення (інші – пристрої введення);
  6.     Конус (три циліндри);
  7.     Багатогранник(круглі тіла);
  8.     Процесор- пристрій опрацювання (інші - пристрої зберігання).

РАУНД 2 «ВІРЮ - НЕ ВІРЮ»

Ведуча: Наступний  конкурс «Вірю - не вірю». Кожній команді по черзі ми читатимемо  твердження, а члени команди повинні вирішити - правдиве воно чи ні. Команда, яка дасть більше правильних відповідей і переможе в цьому конкурсі.Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.

Запитання для хлопців

  1.     Чи вірите ви, що Дольче і Габбана- італійський будинок моди +
  2.     Чи вірите ви, що мохіто – коктель на основі рому та м’яти+
  3.     Чи вірите ви, що лосіни вироблялися із шкіри лося  +
  4.     Чи вірите ви, що маффін-це вид кекса +
  5.     Чи вірите ви, що засновник і глава фірми Microsoft Біл Гейтс не здобув вищої освіти?  +
  6.     Чи вірите ви, що мова програмування Ада була названа на честь дочки відомого англійського поета Байрона. + (Ада Лайвлейс – перша жінка програміст)
  7.     Чи вірите ви, що найчастіше комп’ютери ламаються від шкідливих вірусів -
  8.     Чи вірите ви, що нещодавно випустили спеціальний жіночий ноутбук: після натискання кнопки – екран стає дзеркальцем, біля клавіш - місце для тіней та пудри +
  9.     Чи вірите ви, що твердження, істинність якого потрібно довести теорема+
  10. Чи вірите ви, що найменше просте число 1 – (2)
  11. Чи вірите ви, що медіана ділить кути трикутника навпіл – (бісектриса)
  12. Чи вірите ви, що у прямокутника всі сторони рівні – (квадрата)

Ведучий. А зараз відповідають дівчата.

Запитання для команди дівчат

  1.     Чи вірите ви, що баварська сосиска готується виключно із телятини та сала і має білий колір+
  2.     Чи вірите ви, що Феррарі-італійська компаніяспортивних авто.+
  3.     Чи вірите ви, що манти – це вид взуття у якутів–( страва)
  4.     Чи вірите ви, що ім’я Кузьми Скрябіна – Андрій +
  5.     Чи вірите ви, що в Великобританії є міста Вінчестер, Адаптер?-
  6.     Чи вірите ви, щов 1994 році комп’ютер переміг в шахи відомого шахматиста Гаррі Каспарова +
  7.     Чи вірите ви, що конструктором одного з перших персональних комп’ютерів фірми Apple в США був американець українського походження + (Стів Возняк)
  8.     Чи вірите ви, що в перших моделях комп’ютера не було жорсткого диску +
  9.     Чи вірите ви, що найпростіша геометрична фігура точка +
  10. Чи вірите ви, що рівність, що міститьзмінну називається вираз– (рівняння)
  11. Чи вірите ви, що у рівносторонньому трикутнику медіана більша за висоту – (рівні)
  12. Чи вірите ви, що сума протилежних чисел дорівнює 0  +

Ведуча: Надаємо слово нашому  журі. Хто переміг?

РАУНД 3 «ВГАДАЙ ПІСНЮ»

Правила гри: Зараз вам буде потрібно вгадати пісню. Один учасник команди виходить, отримує навушники й прослуховує пісню, за допомогою жестів та міміки показує назву пісні. Не можна говорити, необхідно тільки жестами показувати назву пісні або слова,  які є у цій пісні, щоб ваша команда могла визначити її. Кожна правильна відповідь оцінюється 4 балами.

Хлопці – «Розпрягайте хлопці коней»

Дівчата – «Несе Галя воду»

РАУНД  4 «ОБМІН РОЛЯМИ»

Ведучий: А у нас наступний конкурс. «Обмін ролями»

Правила конкурсу:Хлопці – кожному хлопцю потрібно зліпити вареник.(один гарний вареник – 1 бал)

Дівчата – кожній дівчині забити по цвяху, щоб не зігнувся. ( 1 цвях – 1 бал)

РАУНД 5 «ХТО ЦЕ?»

Вчитель.  Зараз кожна команда отримає аркуші з малюнками жіночих та чоловічих персонажів, які завдяки своїй наполегливій праці стали відомими та досягли значних результатів на життєвому шляху. Ваше завдання: за 1 хвилину дівчатам -  попідписувати імена чоловічих героїв, а хлопцям - жіночих. По команді починаємо змагання. Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.


Хлопчикам:

Леся Українка (поетеса),

Ольга Фреймут (телеведуча),

Маша, 

фіксік Сімка,

Попелюшка,

Софія Ковалевська

Леся Нікітюк

Дівчаткам:

Тарас Шевченко (поет, …),

Андрій Кузьменко (співак),

Андре Тан (модельєр),

Котигорошко,

Біл Гейтс

Стів Джобс

Піфагор


РАУНД 6 «ЩО Є ЩО?»

Переходимо на наступного раунду. А зараз учасники покажуть свої знання в «жіночій» та «чоловічій» сфері. Команди отримують завдання. За 90 секунд вони повинні визначити, що означає та чи інша процедура, встановити відповідність між малюнком  і його назвою, а також поставити у відповідність одиницям вимірювання довжини їх величини. Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.

Хлопці:

Манікюр                   Косметичний обробіток нігтів і пальців на руках. 

Педикюр                   Спеціальний догляд за пальцями ніг

Макіяж                      Моделювання, підправлення  форми і кольору обличчя. 

Мелірування             Знебарвлення окремих пасом волосся

1 верста    1,067 км

Дюйм    2,54 см

1 аршин    71,12 см

1 ярд     91,44 см

Звукова плата

Відеоплата

Оперативна память

Процесор

Ну, а тепер завдання дівчатам,встановити відповідність

Дівчата:

Редагування – внесення змін у вміст тексту

Форматування – внесення змін у зовнішній вигляд тексту.

Макетування –підготовка документа до друку.

Друкування – виведення тексту на папір

Дюйм    2,54 см

1 ярд     91,44 см

1 лікоть    44,83 см

1 миля    1,745 км

Саморіз

Болт

Цвях

Гвинт

РАУНД 7 «ЗІРКИ В РЯД»

Ведучий. Зараз ми переходимо до конкурсу  «Зірки в ряд». Вам потрібно правильно вишикувати міри в зростаючій послідовності(3 послідовності).  На першому місці – те, яке найменше, далі більше  і ще більше. Кожна правильна відповідь оцінюється по 4 бали.

Біт, байт, кілобайт, мегабайт, гігабайт, терабайт, петабайт

Секунда , хвилина, година, доба, місяць, рік, століття

Міліметр, сантиметр, дециметр, метр, кілометр, верста, миля

РАУНД 8 «ХТО Я?»

Ведучий. Зараз ми переходимо до конкурсу  «Хто я?».

Головна задача вгадати, що це за об’єкт. Учасник буде ставити запитання, на які можна відповідати тільки «так» або «ні».Дорогі учасники, ваша поведінка має бути виваженою, не підказувати. На те, щоб визначити «хто я», вам дається  2 хв.

Правильна відповідь оцінюється 4 балами.

ФІНАЛ

Вчитель. Ми переходимо фінального конкурсу, де команда показує свій  інтелект. Ми будемо ставити запитання і за 60 с команда має дати якомога більше правильних відповідей. Зараз ви продемонструєте як ваші знання  допоможуть вам у змаганні. Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом. Отже,ваша хвилина пішла.

Хлопці

  1. Чим в’яжуть ажурні серветки: руками, голкою, ножицями, гачком?
  2. Перелік страв, які подають, називається : зміст, меню, список?
  3. Комплекс дій, який закінчується створенням продукту та презентацією: аплікація, проект, вишивка, контрольна робота?
  4. До якого типу машин належить швейна машина: енергетична, транспортуюча, технологічна, обчислювальна?
  5. Тип кольорового принтера для домашнього користування за оптимальну ціну: матричний, струменевий, лазерний?
  6. Для введення великих літер використовують клавішу: Shift, Backspase, Ctrl?
  7. Який  з пристроїв не є пристроєм виведення даних: плотер, принтер, монітор, мікрофон?
  1. Для видалення символа зліва від курсора використовують клавішу: Shift, Backspase, Ctrl, Delete?
  2. У батька 5 дочок і кожна дочка має брата. Скільки дітей у батька: шестеро, десятеро, семеро?
  3. У якому трикутнику сума двох кутів дорівнює третьому: рівносторонньому, прямокутному, рівнобедреному?
  4. Чому дорівнює 1% метра: 1м, 1 дм, 1 см?
  5. Що означає слово «геометрія»: наука про властивості фігур, наука про найпростіші фігури, «гео» - земля, «метро» - міряти?

Дівчата

  1.     Яка деревина найтвердіша: дуб,береза, акація, граб ?
  2.     Інструмент для випилювання: лобзик, ножівка, стамеска, олівець?
  3.     Характерний рисунок деревини – це: орнамент, текстура, шпон?
  4.     Зображення предмета, виконане від руки, з додержанням пропорцій, називається: ескіз, шаблон, складальне креслення?
  5.     Який з пристроїв не є пристроєм введення даних: сканер, клавіатура, джойстик, принтер?
  6.     Для видалення символа справа від курсора використовують клавішу: Shift, Backspase, Ctrl, Delete?
  7.     Тип кольорового принтера, який має найкращу якість: матричний, струменевий, лазерний?
  8.     Для введення послідовності великих літер використовують клавішу: Backspase, Ctrl, CapsLock?
  9.     Одне яйце варять протягом 4 хв. За скільки хвилин можна зварити 5 яєць: 20 хв, 10 хв, 4 хв?
  10. У трикутнику обрізали три кути. Скільки кутів стало: 3, 5 , 6 кутів?
  11. Наука, яка вивчає числа та дії над ними називається: алгебра, геометрія, арифметика?
  12. Чому дорівнює 1% кілограма: 1 грам, 10 грам, 1 кг?

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

Прийшов час підвести підсумок гри: скільки балів заробила кожна з команд: …. Отже, перемогла команда …

Але я хочу сказати, що сьогодні перемогла наука. Ми побачили, що знання нам потрібні завжди і всюди – чи то ми хлопці, чи дівчата. Знання потрібні кожній людині, незважаючи на її стать, адже гендерна рівність – запорука розвинутого суспільства.

Видатний український філософ Г.Сковорода зробив свого часу висновок: «Наступний, весело освітлений день – плід вчорашнього,так само як добра старість – нагорода гарної юності».

Людина приходить у світ для того, щоб постійно вдосконалювати, насамперед – себе, свій духовний світ, свої знання, уміння, навички, здібності. Саме тому протягом, майже, всього життя людина наполегливо навчається.

Вчитель.Бажаю всім досягнути найвищих результатів у навчанні!


ДОДАТКИ

РАУНД 4  «ХТО ЦЕ?»

Результат пошуку зображень за запитом леся нікітюк

Результат пошуку зображень за запитом ольга фреймутРезультат пошуку зображень за запитом леся українкаОписание: Результат пошуку зображень за запитом сімкаОписание: Результат пошуку зображень за запитом сімкаОписание: Результат пошуку зображень за запитом машаОписание: Результат пошуку зображень за запитом машаОписание: Результат пошуку зображень за запитом софія ковалевськаОписание: Результат пошуку зображень за запитом софія ковалевськаОписание: Результат пошуку зображень за запитом софія ковалевськаОписание: Результат пошуку зображень за запитом софія ковалевськаОписание: Результат пошуку зображень за запитом софія ковалевська

Результат пошуку зображень за запитом попелюшкаРезультат пошуку зображень за запитом машаРезультат пошуку зображень за запитом сімкаРезультат пошуку зображень за запитом софія ковалевська

Результат пошуку зображень за запитом андрій кузьменко\Описание: Результат пошуку зображень за запитом софія ковалевськаОписание: Результат пошуку зображень за запитом біл гейтс РАУНД 4 «ХТО ЦЕ?»

 

Результат пошуку зображень за запитом стив джобсРезультат пошуку зображень за запитом котигорошкоРезультат пошуку зображень за запитом піфагорРезультат пошуку зображень за запитом біл гейтсРезультат пошуку зображень за запитом андре танРезультат пошуку зображень за запитом тарас шевченко

РАУНД 6 «ЩО Є ЩО?»

 

Манікюр            

Педикюр           

Макіяж                

Мелірування

Знебарвлення окремих пасом волосся

Косметичний обробіток нігтів і пальців на руках. 

Моделювання, підправлення  форми і кольору обличчя. 

Спеціальний догляд за пальцями ніг

 

1 верста    

Дюйм    

1 аршин    

1 ярд     

2,54 см  71,12 см  1,067 км  91,44 см 

Звукова плата

Відеоплата

Оперативна пам’ять

Процесор


РАУНД 6 «ЩО Є ЩО?»

 

Редагування   

Форматування –

Макетування –

Друкування –

виведення тексту на папір

підготовка документа до друку

внесення змін у зовнішній вигляд тексту

внесення змін у текст

 

1 дюйм    

1 ярд     

1 лікоть    

1 миля    

2,54 см   1,745 км  91,44 см  44,83 см

 

Саморіз

Болт

Цвях

Гвинт

 

 

 

 

 

Вірю

 

Не вірю


Розпрягайте, хлопці, коней

Розпрягайте, хлопці, коні
Та лягайте спочивать,
А я піду в сад зелений,
В сад криниченьку копать.

Копав, копав криниченьку
У вишневому саду...
Чи не вийде дівчинонька
Рано-вранці по воду?

Вийшла, вийшла дівчинонька
В сад вишневий воду брать,
А за нею козаченько
Веде коня напувать.

Просив, просив відеречка,
Вона йому не дала,
Дарив, дарив з руки перстень,*
Вона його не взяла.

"Знаю, знаю, дівчинонько,
Чим я тебе розгнівив:
Що я вчора ізвечора
Із другою говорив.

Вона ростом невеличка,
Ще й літами молода,
Руса коса до пояса,
В косі стрічка голуба".

 

 

 

 

 

 

Несе Галя воду

Несе Галя воду, коромисло гнеться.

За нею Іванко, як барвінок в'ється.

За нею Іванко, як барвінок в'ється.

 

Галю, ж, моя, Галю, дай води напиться.

Ти ж така хороша, дай хоч подивиться.

Ти ж така хороша, дай хоч подивиться.

 

Вода у ставочку, піди, та й напийся.

Я ж буду в садочку, прийди подивися.

Я ж буду в садочку, прийди подивися.

 

Прийшов у садочок, зозуля кувала.

А ти ж мене, Галю, та й не шанувала.

А ти ж мене, Галю, та й не шанувала.

 

Стелися, барвінку, буду поливати.

Вернися, Іванку, буду шанувати.

Вернися, Іванку, буду шанувати.

 

Скільки не стелився, ти не поливала.

Скільки не вертався, ти не шанувала.

Скільки не вертався, ти не шанувала.

 

Скільки не вертався, ти не шанувала.

Скільки не вертався, ти не шанувала.


РАУНД 1  «ЗРОБИ  ПРАВЛЬНИЙ  ВИБІР!»

Завдання 3. Знайди зайве

 

 

РАУНД 7 «ЗІРКИ В РЯД»

байт петабайт мегабайт кілобайт терабайт гігабайт  біт

місяць година століття хвилина доба секунда рік

кілометр сантиметр миля дециметр верста  міліметр метр  РАУНД 7 «ЗІРКИ В РЯД»

байт петабайт мегабайт кілобайт терабайт гігабайт  біт

місяць година століття хвилина доба секунда рік

кілометр сантиметр миля дециметр верста  міліметр метр


 

J:\тиждень 2020 фото\IMG_20200305_103624.jpgJ:\тиждень 2020 фото\IMG_20200305_105348.jpgJ:\тиждень 2020 фото\IMG_20200305_105329.jpgJ:\тиждень 2020 фото\IMG_20200305_103617.jpgJ:\тиждень 2020 фото\IMG_20200305_102902.jpgJ:\тиждень 2020 фото\IMG_20200305_102705.jpg

J:\тиждень 2020 фото\IMG_20200305_103635.jpgJ:\тиждень 2020 фото\IMG_20200305_112404.jpgJ:\тиждень 2020 фото\IMG_20200305_112231.jpgJ:\тиждень 2020 фото\IMG_20200305_112153.jpg

Світлина від Хмельницька середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 14.

Світлина від Хмельницька середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 14.

docx
Пов’язані теми
Технології, Сценарії
Додано
9 лютого 2021
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку