__________________________________ Кількість балів _____
Прізвище та ім’я_______________________________________________
Аудіювання
I семестр
Подарунок школі
1. Познач, із чим порівнюється в тексті поганий настрій.
а) з важкими відрами;
б) з тягарем, який заважає рухатися, сміятися, думати;
в) з дивною річчю.
2. Вибери, що в поведінці Володі стурбувало маму.
а) Володя прийшов мовчазний;
б) він не став обідати;
в) тримався за голову.
3. Вибери, хто зіпсував Володі настрій.
а) бабуся;
б) мама;
в) Ігор.
4. Познач, чим Ігор зіпсував настрій Володі.
А) Ігор нагадав йому, що треба принести подарунок школі;
Б) однокласник нагадав Володі, що завтра перше вересня;
в) зробив гарний подарунок школі.
5. Пронумеруй у клітинках послідовність варіантів виходу зі скрути, які пропонувала бабуся.
□ спекти пиріг
□ взяти гроші й щось купити
□ зробити серветку
6. З'єднай стрілочками, що говорили Володі члени сім'ї.
Мама • • пропонувала сама зробити серветку
чи спекти пиріг як подарунок школі від Володі
Бабуся • • докоряла сину, що нічого не придумав зробити
за все літо, присоромила
7. З'єднай стрілочками запитання і відповідь на нього.
Чому бабуся просила ону- • • подарунок треба
ка не хвилюватися? зробити власноруч
Чому Володя не погоджу- • • так сказав йому лікар
вався на пропозиції бабусі?
Чому Володя відмовився • • він же не дівчинка!
щось купити на подарунок?
8. З'єднай стрілочками персонажа та його дії.
• сказала мрійно
Мама • • утрутилась у розмову
Бабуся • • стурбовано запитала
• замислилася