1 червня о 18:00Вебінар: Медіаграмотність як структурний компонент у траєкторії професійного самовизначення учнів

Іменник розробка уроку в 4кЛасі

Про матеріал
Розробка уроку з укр. мови в 4 кл. Відмінювання іменників , зміна за родами
Перегляд файлу

Тема:  Рід іменників. Віднесення іменника до одного з родів. Змінювання іменників за числами.

Конкретизовані навчальні цілі (очікувані результати): учні повторили й поглибили знання про іменник, як частину мови; використовують здобуті мовні знання і мовленнєві вміння у процесі виконання завдань; визначають рід і число іменників, відносять їх до одного з родів,  змінюють іменники за числами будують звукові моделі слів; виконують творчі завдання; розвивають мовлення; висловлюють оцінні судження щодо якості усної відповіді, письмової роботи власної та однокласників.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

1. Вправа « Оцінка себе»



2. Інтерактивна вправа «Ланцюжок запитань та відповідей»

Яку тему ми вивчаємо?

Яку саме частину мови ми вивчаємо?

Що таке іменник?

До яких іменників ми ставимо питання хто?

До яких іменників ми ставимо питання що?

Яким членом речення може виступати  іменник?

Що ви знаєте про власні та загальні іменники?

3. Каліграфічна хвилинка
 

1) Визначення значення слова «ведмідь»

Ведмідь – великий хижий ссавець з незграбним масивним тільм, укритий густою шерстю.

2) Аналіз орфограми у слові вЕдмідь

3)Побудова речення  зі словом ведмідь

4) Робота над фразеологізмами – влучними висловами

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ 

— Сьогодні на уроці ми пригадаємо, як визначити рід і число іменників

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ 

1. Робота над правилом

 

Фізкультхвилинка 

2. Робота в парах


3. Робота за вправою 97 (с. 50) 

1) Первинне читання вірша

Учні виразно читають вірш Д. Павличка та добирають до нього заголовок. 

2) Слово про автора

3) Визначення числа іменників 

Учитель повільно читає вірш, а учні виписують у дві колонки іменники: у першу записують іменники, які автор уживає в однині, а в другу — ті, що стоять у множині. 

4) Звуковий аналіз слів 

— Прочитайте із вірша слова зі знаком м’якшення. 

— Побудуйте їх звукові моделі

4. Інтерактивна гра «Хамелеон» 

— Відгадайте загадки. 

— Визначте число іменників-відгадок. Змініть його на протилежний.

- Зубів не має, а кусає. (Кропива) 

- Є шапка, але немає голови; є нога, але без черевика.  (Гриб)

- Довгі вуха має, швидко в лісі стрибає. (Заєць) 

- Хоч має вухо, а не чує. (Голка)

- Як подивишся на нього, 

Бачиш в нім себе самого 

Отаким, яким буваєш. 

Що це, друже? Відгадаєш? (Дзеркало) 

V. ПІДСУМОК УРОКУ 

Вправа « Оцінка товариша»

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 

Вивчити вірш-правило

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 листопада 2020
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку