Перевірна робота. Контрольне списування
Мета: перевірити орфографічну та пунктуаційну грамотність учнів, швидкість письма, культуру оформлення роботи, поєднання літер, нахилу, розміру, форми; розвивати уважність, спостережливість, самостійність, впевненість у собі; виховувати відповідальність.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Створення «Ситуації успіху».
Вправа «Очікування».
Учасники записують свої очікування на стікерах у формі кетягів калини, проговорюють і наклеюють на зображений кущ калини.
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
Психологічне налаштування на урок.
Сугестивна технологія — це навчання на основі емоційного навіювання та самонавіювання у формах зовнішнього впливу.
Сугестивна технологія забезпечує навчання через психічний спокій та стан розслабленості, внаслідок чого максимально концентрується увага учня. Психічна релаксація, поєднана з концентрацією уваги, призводить до психічного розслаблення, спокою, впевненості в собі.
ІІІ. Робота за темою уроку.
Повторення правил списування
1.Прочитай речення та повтори його.
2.Визнач в реченні орфограми.
3.Пиши , диктуючи собі за складами позначаючи в кожному слові орфограму.
4. Перевір написаний текст.
Калина
Надзвич…йно лю…лять на …країні ч…рвону калину. Її образ тісно пов…язаний з образом самої Укра…ни. Цей чарівний ку… ріс біля кожної оселі. Гронами калини дівчата пр…крашали коси. Нею заквітчували весіл…ний к…р…вай. Калиною лікували хворих. Цей кущ садили навіть поблизу могил.
Отож і зараз калина – одна з на…улюбленіших р…слин українців. Цвіте вона білим цвітом, ч…рвоніє яг…дами по са…ках, лісах, левадах. Са…жають калину поблизу води.
3.Самостійна робота ( Списування тексту з інтелектуальним навантаженням)
ІV. Рефлексія.
-Чи задоволені ви своєю роботою?
-Картки «Так», «Ні». «Не зовсім».
-Чи виповнилися ваші очікування?