Дана презентація може бути супроводом до уроку української мови в четвертому класі з теми "Іменники з абстрактним і конкретним значенням". Вона містить як теоретичний матеріал, так і завдання практичного плану.
Іменник - це частина мови, яка означає предмет і відповідає на питання хто? що? (черговий, патріот, радість, ).
Номер слайду 3
Конкретні іменники називають предмети, явища, які пізнаються органами чуття людини (книга, олівець, нога, вітер, цукор, зоря).
Номер слайду 4
До абстрактних належать іменники, що називають поняття, властивості й ознаки, явища, почуття, одиниці міри та ваги, які не мають конкретного предметного значення ( націоналізм, хоробрість, жовтизна, кохання, гнів, тонна, грам, добро, терпіння)
Номер слайду 5
ДОБРО Дібрати до слова абстрактні іменники
Номер слайду 6
ДОБРО мир допомога дружба посмішка сонце радість
Номер слайду 7
СОНЦЕ Дібрати до слова абстрактні іменники
Номер слайду 8
тепло радість добро дружба затишок настрій СОНЦЕ
Номер слайду 9
Назвати абстрактні іменники Думка, розум, підручник, читання, книжка, зошит, навчання, школа, успіх, учень, старанність.
Номер слайду 10
Самостійна робота Розподілити іменники на 2 групи: 1група-абстрактні, 2 група-конкретні. Небо, успіх, ручка, пензлик, лінійка, натхнення, доброзичливість,циркуль. Конкретні іменники можна об’єднати в одну групу тому, що…
Номер слайду 11
За малюнком назвати іменники з конкретним значенням і придумайти абстрактний іменник.
Номер слайду 12
За малюнком назвати іменники з конкретним значенням і придумайти абстрактний іменник.
Номер слайду 13
За малюнком назвати іменники з конкретним значенням і придумайти абстрактний іменник.
Номер слайду 14
За малюнком назвати іменники з конкретним значенням і придумайти абстрактний іменник.
Номер слайду 15
За малюнком назвати іменники з конкретним значенням і придумайти абстрактний іменник.
Номер слайду 16
Дібрати антонніми-іменники з абстрактним значенням.
Номер слайду 17
Дібрати антонніми-іменники з абстрактним значенням.