Іменник як частина мови. Іменники, що означають назви істот та неістот.

Про матеріал
Презентація до уроку української мови за підручником Мар’яни Захарійчук Очікувані результати: дотримується загальних правил письма; розпізнає в тексті і самостійно добирає іменники, ставить до них питання; розпізнає іменники, які називають опредмечені дії, ознаки; розрізняє іменники – назви істот і неістот, правильно ставить до них питання. Ключові компетентності: здоров’язберігаюча, загальнонавчальна, творчо – розвиваюча, комунікативна, предметна, креативна. Тип уроку: засвоєння нових знань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Давайте привітаємось,Давайте посміхнемося,Давайте в очі глянемо,І нам тепліше стане.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Асоціативний кущ. ЗИМА«Асоціативний кущ»

Номер слайду 4

Каліграфічна хвилинка. Зз зз зи мазима

Номер слайду 5

Роз’єднай слова. ПОНЯТТЯПРОІМЕННИКЯКЧАСТИНУМОВИГра «Впіймай іменник»

Номер слайду 6

ПОНЯТТЯ ПРО ІМЕННИК ЯК ЧАСТИНУ МОВИ

Номер слайду 7

Іменник – це частина мови. Він всі предмети називає, На хто? та що? відповідає. Хто? - матуся, жук, дівча. Що? - машина, клас, рівчак. Всім іменник дав ім’я.

Номер слайду 8

Робота з підручникомс.58 вправа 140 Розгляньте малюнки. Згрупуйте слова–назви намальованих предметів у дві групи: істоти й неістоти. До якої частини мови вони належать? На яке питання відповідають іменники кожної групи?

Номер слайду 9

Робота з правилом на с.58 Порівняй свій висновок із правилом.Іменник — це самостійна частина мови, яка називає предмет. Іменники, що є назвами істот (людей та тварин) відповідають на питання хто? Іменники, що є назвами неістот, відповідають на питання що? Наприклад: (хто?) бабуся; (що?) прапор.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Робота з підручником вправа 141 Прочитайте вірш. Спишіть, безвідривно поєднуючи елементи букв і букви між собою в словах останнього речення.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Гра «Утвори слово»Від імені назв неістот, утворіть іменники- назви істот. Приклад : Казка – казкар. Школа - Праця -Читання -Мандрівка –

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Робота з підручником с. 59 вправа 142 Прочитайте текст. Про що розповідається в тексті? Про кого йдеться в тексті? Поділіть текст на дві частини: у першій використовуйте речення, у яких розповідається про дуб; у другій — речення, у яких ідеться про пташок.

Номер слайду 16

Спишіть першу частину тексту

Номер слайду 17

Робота з таблицеюІменникІменник цеозначає відповідає на запитання

Номер слайду 18

Самооцінювання

Номер слайду 19

Домашнє завдання. Підручник с.59 вправа 143

pptx
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
827
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку