Індивідуальна наочність з математики за темою "Типи задач" для учнів 1-2 кл.

Про матеріал
Ці матеріали кожен учень може використовувати на уроці математики і самостійно при виконанні домашнього завдання. Дана наочність допоможе у розв'язанні складених задач. Індивідуальна наочність – це потужний інструмент у руках вчителя. Вона допомагає зробити навчання математики більш ефективним, цікавим та зрозумілим для кожного учня.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА                              1 клас                                    ЗАДАЧІ    1 – 10 а

 

ЗНАХОДЖЕННЯ       СУМИ

 

Було          –    4   з. Прибіг       –     1  з.

Стало        –    ?   з.

 

4+1= 5 (з.) – стало.      

                                      1

ЗНАХОДЖЕННЯ   РІЗНИЦІ

 

Було                –    9  п. Полетіла         –    1  п.

Залишилось   –    ?  п.

 

91= 8(п.) – залишилось. 

                                        2

ЗНАХОДЖЕННЯ       СУМИ

 

Синиці   –    5 п.         

imageГоробці  –   4  п.            ?  п.

 

 

5+4=9(п.)– всього,разом.       

                                          

ЗНАХОДЖЕННЯ       СУМИ

image 

І к. –    5 гр.

ІІк ?гр., стільки ж       ? п.

 

 

 5+5=10(гр.) – всього,  разом. 

                                           

                                             

ПОРІВНЯННЯ   ЧИСЕЛ   

 

Крашанки – 6 к.      

image Писанки   –  4 п.            ? к.   

 

6>4  –  крашанок  >

  4<6  –  писанок     <          

                                          

 

РІЗНИЦЕВЕ  ПОРІВНЯННЯ

 

image Сині  –  6  к.        на ? с. к. >

 Білі   –  4   к.       на ? б. к. <

 

6 4 = 2(к.)–на 2 с. квітки > 6 4 = 2(к.)–на 2 б. квітки <    Б М = ?                              

                                             

ЗБІЛЬШЕННЯ  ЧИСЛА

НА  КІЛЬКА   ОДИНИЦЬ

 

Ів.  – 5 см

image ІІв. ?см, на 2 см > 

 

 5+2=7(см) –  ІІ відрізок.

                                     

                                              5

ЗМЕНШЕННЯ  ЧИСЛА

НА  КІЛЬКА   ОДИНИЦЬ

 

 Ів. – 5 см

image ІІв. ?см, на 2 см <   

 

                                        52=3(см) –  ІІ відрізок.

                                             6

 

ЗНАХОДЖЕННЯ   І-го

НЕВІДОМОГО ДОДАНКА

 

image   

Лійка  –   ? л

 Відро  –   8 л          10 л

І).108=2       ІІ). Х+8=10

                                 Х=10-8

                                 Х=2          

.                                2+8=10    

.                                           7а

ЗНАХОДЖЕННЯ   ІІ-го

НЕВІДОМОГО ДОДАНКА

 

imageЛійка  –  2 л

 Відро  –   ? л           10 л

 

 І).102=8      ІІ). 2+Х=10

                                Х=10-2

                                 Х=8           

.                               2+8=10   

                                     7б

ЗНАХОДЖЕННЯ   І-го

НЕВІДОМОГО ДОДАНКА

 

Було       –  ? л   

Долили   –  8 л  

         

Стало      –  10 л

І).108=2             ІІ). Х+8=10                                  Х=10-8

                                 Х=2          

.                                2+8=10    

                                            7в

ЗНАХОДЖЕННЯ   ІІ-го

НЕВІДОМОГО ДОДАНКА

 

Було       –  2 л   

Долили   –  ? л  

Стало     –  10 л

 

І).102=8               ІІ). 2+Х=10                                    Х=10-2

                                    Х=8        

.                                  2+8=10  

.                                           7г 

ЗНАХОДЖЕННЯ    

ЗМЕНШУВАНОГО

 

Було               –  ?  п. Полетіло        –  5  п.

Залишилось  –  9  п.

 

І).9+5=14                ІІ).Х-5=9 

                                    Х= 9+5

                                     Х=14

                                   14-5=9

                                              8 

ЗНАХОДЖЕННЯ     

ВІД`ЄМНИКА

 

Було              –    14  п. Полетіло       –     ?   п.

Залишилось  –     9   п.

 

І).149=5               ІІ).14Х=9  

                                   Х=14-  

                                   Х=5

                                   14-5=9

                                              9 

ЗНАХОДЖЕННЯ 

ДОБУТКУ

 

І).  1в. – 3к.

      4в. – ?к.

 

3+3+3+3=12(к.)–у 4 вазах        Якщо в  1 вазі   –  3 квітки,      то  в  4 вазах –  по 3квітки  4 рази      

                            

                                        10а

МАТЕМАТИКА                                     2 клас                                             ЗАДАЧІ    10 б   - 23

ЗНАХОДЖЕННЯ  ДОБУТКУ         ЗВЕДЕННЯ ДО 1        ДІЛЕННЯ  на РІВНІ  ЧАСТИНИ             ДІЛЕННЯ  на  ВМІЩЕННЯ  ДІЛЕННЯ  на  ВМІЩЕННЯ ІІ).  4 в.  ПО  .                                              І)  Б. – 12 м.        ІІ).   ? п.  ПО  .                

                            ? к.                                            3т.  –  6г.                                             Б. – 12м.         П. –  ? п.  по  3м.                                                                                  12  м.

. 1т.  –  ?г.  П. –   на 3 п.  ПОРІВНУ 12:3= 4(п.), (рази) –               12:3= 4(п.), (рази)  –                     3  4=12(к.) –  у 4вазах          6:3=2(г.) – на 1тарілці  1П. – ? м. по 3 морквини  по 3 морквини  

                                                                            12:3= 4(м.) –в 1пучку                             

Якщо в  1 вазі   –  3 квітки,                                           

то  в  4 вазах  1 4 7 10  2 5 8 11  3 6 9 12  по  3  квітки     4  рази                                                                       

                                         10б                                   11                                                                 12                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     


ЗБІЛЬШЕННЯ  ЧИСЛА

У  КІЛЬКА   РАЗІВ

 

 Ів.  –  3 см  ІІв. – ?см, у 4 рази >

 3 . 4=12(см) – ІІ відрізок.

                                           14

  

 

ЗНАХОДЖЕННЯ

ДРОБУ    ВІД    ЧИСЛА

 

АВ – 64 мм

 

АС – ? мм,  ¼  ВІД

 ¼ від 64 мм=64 : 4 1=

 =16 (мм) – АС                

 

                                            19                                        13а                                                     13б

 ЗМЕНШЕННЯ  ЧИСЛА ОБЕРНЕНА  ЗАДАЧА  КРАТНЕ  ПОРІВНЯННЯ                                                         ЗНАХОДЖЕННЯ             

У  КІЛЬКА   РАЗІВ                                                      АВ – 2 см        у ? раз <                                         МНОЖНИКА

                                         Р.– 32 ч.,це на 18ч.<        КМ – 10см                         

Іс.  –  12 см                        С . – ? ч.                       10 : 2=5 (раз)–у 5 раз < АВ 1 год –   5л

 ІІс. – ?см, у 3 рази <      32+18=50(ч)  -       10 : 2=5 (раз)–у 5 раз > КМ  ? год 40л

                                         старшокласників              Б М = ? (раз)    40 : 5 = 8(год.) - потрібно

12 : 3=4 (см) ІІ  смужка                                                                                          на 40л                         

15                                                              16 .                                      17                                                18

                                                    

                                                                                     ЗНАХОДЖЕННЯ               ВАРТОСТІ  

imageЗНАХОДЖЕННЯ    ЧИСЛА          Товар        Ціна Кількість Вартість   21 за  ЙОГО     ДРОБОМ      Сік    8  грн         3  шт.         ?  грн                             3   8  =  24 ( грн. )  –  вартість  3  соків                    АС –   16 мм,  це ¼ ЗНАХОДЖЕННЯ          КІЛЬКОСТІ        

 

                                                                                       Товар                     Ціна                 Кількість                                                   Вартість                    22    

АВ –  ? мм 

                                                                                      Зошит                   8  грн                      ?  з.                                                    48  грн                         

16                                                              : 4 = 64 (мм) – АВ      48 : 8 = 6 ( з. ) – кількість зошитів за 48 грн, або по8 грн     

                                          

                                                                                ЗНАХОДЖЕННЯ        ЦІНИ                

                                           20   Товар                     Ціна                 Кількість                                                   Вартість                    23

                                                   Стрічка                  ?  грн                      3  м                                                     27  грн                         

                                                               27 : 3 = 9 ( грн. )  –  ціна  1м  стрічки                                      

pdf
Додав(-ла)
Векерик Галина
Додано
13 листопада
Переглядів
53
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку