Конспект уроку з математики 1 клас "Властивості величини"

Про матеріал
формувати уявлення про довжину, масу, місткість як адитивні величини, вчити знаходити величину цілого шляхом додавання величин його частин; формувати вміння складати короткий запис задачі, розв’язувати прості задачі; закріплювати навички вимірювання ламаної та відрізків; повторити правила знаходження арифметичних дій
Перегляд файлу

ТЕМА: Властивості величин. Вимірювання довжини відрізків. Задача на різницеве порівняння.

МЕТА:

Навчальна: формувати уявлення про довжину, масу, місткість як адитивні величини, вчити знаходити величину цілого шляхом додавання величин його частин; формувати вміння складати короткий запис задачі, розв’язувати прості задачі; закріплювати навички вимірювання ламаної та  відрізків; повторити правила знаходження арифметичних дій.

 

Розвивальна: розвивати в учнів образне мислення шляхом виконання завдань геометричного змісту.

 

Виховна: виховувати інтерес до вивчення математики, потяг до наукової творчості.

 

ОБЛАДНАННЯ: підручник «Математика» 1 клас С.О.Скворцова, зошит з друкованою основою «Математика» 2 частина 1 клас С.О. Скворцова, інтерактивні вправи («Очікування» «Прості задачі»), відео для фізкультхвилинки «Пес Патрон».

ТИП УРОК: комбінований

Хід уроку

 

І.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Доброго здоров’я, діти, доброго дня!

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.

Хай сміється мирне небо і дивує світ,

А земля нехай дарує вам барвистий цвіт.

Бо здоров’я, любі діти, в світі – головне,

А здоровий і веселий – щастя не мине!

 

Вправа:

https://wordwall.net/uk/resource/36778770/%d0%be%d1%87%d1%96%d0%ba%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

 

1.Бліц-опитування

 

Назвіть «сусідів» числа: 6,5,9,0,3.

Як одержати наступне число? попереднє число?

Сформулюйте переставний закон додавання.

Назвіть компоненти при дії додавання; віднімання.

Як знайти невідомий доданок? Як знайти невідоме зменшуване? Як знайти невідомий від’ємник?

В яких одиницях вимірюється довжина предмета; маса; місткість?

 

2. Інтерактивна вправа «Прості задачі»

 

https://learningapps.org/27898588

 

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ ТА ЗАВДАНЬ УРОКУ

Дітки, на попередніх уроках ми з вами вивчали такі величини, як довжина, маса, міткість. Ми з вами продовжимо мандрувати країною знань математики, і зупинимось на острові під назвою «Властивості величин», а також по дорозі розв’язувати задачі.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Робота з підручником

Завдання 1, сторінка 109 (усно)

Вчитель: Молодці. Так, величина цілого дорівнює сумі його частин.

Завдання 2, сторінка 109 (усно)

Вчитель: Все вірно.  Величина цілого дорівнює сумі його частин.

 

V.ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Вчитель: Ми вже так багато шляху подолали. Залишилось небагато. Але бачу, що трішечки втомились, тож прийшла пора сісти, і відпочити.

https://www.youtube.com/watch?v=foFUavVgKg4

VІ. ЗАКРІПАЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Робота із друкованим зошитом

Завдання 1, ст. 39

Відшукай частини смужки і зафарбуй їх відповідними кольорами. Визнач довжину цілої смужки.

Завдання 5 сторінка 109 (підручник)

Вчитель: Давайте пригадаємо, з чого складається задача? ( з умови, запитання, розв’язку, і відповіді)

Вірно, учні. Тому давайте коротко запишемо умову. Скільки кілограм картоплі купив господар? (5) Скільки кілограм моркви купив господар? (на 1 кг більше) Що питається в задачі? (На скільки більше кг картоплі, ніж моркви, купив господар?)Задача на різницеве порівняння. Записуємо короткий запис задачі.

К. – 5кг                          на скільки більше?

М. – на 1 кг більше 

5     1    ?

5  -  1 = 4

Відповідь: картоплі більше на 4 кг.

 

Гра «Наведи та допиши»

Завдання 4 ст. 39 (зошит)

VII. ПІДСУМОК УРОКУ

Добіг наш урок до кінця. Зараз ми проведемо з вами гру «Мікрофон».

Чи справдились ваші очікування до уроку?

Що вам найбільше запам’яталось?

Що було важким, що складним?

Які труднощі виникли при розв’язуванні задачі 5?

C:\Users\цифра\Pictures\photo1682969744.jpeg

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 листопада
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку