Індивідуальна навчальна програма для дітей з інтелектуальними порушеннями які навчаються за інклюзивною формою 2020-2021 навчальний рік 1 семестр
«Затверджую»
Директор С. М. Глагольєва
Індивідуальна навчальна програма
ПІ учня_______________________,
учня 3 класу Шевченківського НВК,
який навчається за інклюзивною формою
2020-201 навчальний рік
1 семестр
Поліпшення навчальних досягнень з предметів суспільно-гуманітарного і природничо-математичного циклів
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Дата і прогрес |
З української мови: |
||
Звуки і букви. Розрізнення голосних і приголосних звуків і букв. Написання голосних і приголосних букв. Виділення речення з усного мовлення і тексту. |
Бесіда |
Вересень |
Уявлення про мову як засіб людського спілкування. |
Навчальний діалог |
Вересень |
Слова ввічливості |
Обговорення |
Жовтень |
Алфавіт. Голосні та приголосні звуки, позначення їх буквами |
Списування |
Жовтень |
Склад. Перенос слів. Наголос. |
Тренувальний диктант |
Листопад |
Тверді та м*які приголосні. Позначення м*якості приголосних буквою і, я, ю, ь |
Списування |
Листопад |
Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Сполучення приголосних жд, дз; букв йо, ьо |
Навчальний діалог |
Грудень |
Слова, що означають назви предметів (іменники). |
Тестові завдання |
Грудень |
З читання: |
||
Опрацювати твори на тему «В рідній школі рідне слово».Поділ речень з 2-4 слів на слова. Читання по складах вивчених слів, букварних текстів. Читання окремих добре знайомих слів цілим словом. |
Читання творів Співбесіда |
Вересень
|
Опрацювати твори на тему «Казка вчить, як на світі жить». Розвиток виразності читання. Відповідати на прості запитання за змістом вивченого тексту. Уважно слухати казки, називати героїв казок. |
Читання творів Співбесіда |
жовтень – листопад
|
Опрацювати твори на тему «Нема без кореня рослини, а нас людей без Батьківщини». Вчити правильному, виразному читанню вголос твори різних жанрів. Переказувати прочитаний твір близько до змісту тексту |
Читання творів Співбесіда |
Грудень - січень
|
З математики: |
||
Нумерація в межах 20. Пряма і зворотна лічба. Порівняння чисел в межах 20. Знаки , , |
Робота за індивідуальною карткою |
Вересень.
|
Додавання в межах 10 (таблиця додавання). Назва компонентів |
Самостійні роботи |
Вересень |
Віднімання в межах 10 (таблиця віднімання). Назва компонентів. |
Робота за індивідуальною карткою |
Вересень
|
Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. |
Робота за індивідуальною карткою |
Жовтень
|
Креслення відрізка більшого, меншого даного, рівного даному. |
Самостійні роботи |
Жовтень |
Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд. Додавання та віднімання (16+1, 1+16, 17-1, 10+6, 6+10). |
Зразки робіт |
Жовтень |
Додавання дво- та одноцифрового чисел, коли сума двох чисел менша від 20 (14+3, 3+14). |
Самостійні роботи |
Листопад |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового (19-5; 19-6). |
Робота за індивідуальною карткою |
Листопад |
Віднімання двоцифрових чисел. (17-12); від 20 двоцифрових чисел (20-13). |
Самостійні роботи |
Грудень |
Додавання та віднімання в межах 20 з переходом через розряд. Додавання до 10 чисел 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1) |
Зразки робіт |
Грудень |
З Я досліджую світ: |
||
Назва осінніх місяців. Характерні ознаки осінніх місяців. Зміни у неживій та живій природі. |
Співбесіда |
Вересень |
Частини доби, їх послідовність |
Співбесіда |
Жовтень |
Вода. Властивості води. Температура води. Кругообіг води у природі. Стани води |
Тестування |
Жовтень |
Значення води для життя рослин, тварин, людини. Використання води людиною. Охорона водних ресурсів. |
Співбесіда |
Листопад |
Повітря. Відповідність температури повітря від сезонних змін, від сонця. Рух повітря – вітер. |
Тестування |
Грудень |
Пісок, каміння, глина. Ґрунти |
Співбесіда |
Грудень |
З трудового навчання : |
||
Вироби з природного матеріалу (із шкаралупи горіхів, жолудів, каштанів, насіння та ін.).З'єднання матеріалів за допомогою пластиліну, клею, паличок. |
Зразки робіт |
Вересень |
Інструменти роботи та обробки паперу.. Тематична аплікація: аплікація тварин, меблів, овочів, фруктів та ін. Поняття про частини аплікації, деталі та їх кількість, розмір. |
Зразкт робіт |
Жовтень-листопад |
Робота з папером і картоном. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі Виготовлення листівок у техніці витинанки. |
Зразкт робіт |
Грудень |
2. Довгострокова мета:
Заохочення і розвиток умінь з декоративно-ужиткового мистецтва
Познайомити з матеріалами, інструментами та приладдям для швейних робіт. Папір. Тканина. Нитки. Ґудзики. |
Зразки робіт |
Вересень
|
Навчити виготовлювати вироби з паперу і картону. |
Зразки робіт |
Жовтень |
Формувати вміння виконувати оздоблювальні стібки ручним способом. |
Зразки робіт |
Листопад |
Навчити: випрасувати тканину, розпрасувати, запрасувати, при прасувати. |
Зразки робіт Співбесіда |
Грудень |