Портфоліо вчителя початкових класів Васюкової Людмили Олександрівни

Про матеріал
Портфоліо містить інформацію про освіту, стаж роботи, досягнення, дипломи та сертифікати, а також матеріали з самоосвіти на тему "Впровадження інтерактивних технологій в початковій школі". Має цілісне стилістичне оформлення: дизайн ілюстрацій, інформація, шрифт тощо.
Перегляд файлу

image

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

ПІБ: ВАСЮКОВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА

ДАТА НАРОДЖЕННЯ: 21.06.1966

ОСВІТА:

imageimageimage
ВИЩА (ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ

УНІВЕРСИТЕТ І.І. МЕЧНИКОВА,

БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКЕ ПЕДАГОГІЧНЕ УЧИЛИЩЕ)

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: ФІЛОЛОГ,

ВИКЛАДАЧ РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ТА

ЛІТЕРАТУРИ; ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

ПЕДАГОГІЧНИЙ СТАЖ: 36 РОКІВ

image

imageimageimage
ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ - ЦЕ НАВЧАННЯ

ДІАЛОГУ, ПІД ЧАС ЯКОГО

ВІДБУВАЄТЬСЯ ВЗАЄМОДІЯ УЧАСНИКІВ

ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ З МЕТОЮ

ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ, СПІЛЬНОГО

РОЗВ'ЯЗАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ,

РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ

 

 


 

image

image

СТРУКТУРА УРОКУ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ

ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

МОТИВАЦІЯ

СФОКУСУВАТИ УВАГУ УЧНІВ НА ПРОБЛЕМІ ТА ВИКЛИКАТИ ІНТЕРЕС ДО ОБГОВОРЮВАНОЇ ТЕМИ

imageОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА ОЧІКУВАНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

ЗАБЕЗПЕЧИТИ РОЗУМІННЯ УЧНЯМИ ЗМІСТУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІД ЧАС УРОКУ

НАДАННЯ НЕОБХІДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

ДАТИ ІНФОРМАЦІЮ ДЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ ЗА МІНІМАЛЬНИЙ ЧАС

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

ПРАКТИЧНЕ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, ДОСЯГНЕННЯ ПОСТАВЛЕНОЇ МЕТИ УРОКУ

РЕФЛЕКСІЯ

КЛАСИФІКАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ

М. КЛАРКІН КЛАСИФІКУЄ ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЗА ПРИНЦИПОМ АКТИВНОСТІ:

ФІЗИЧНА: ЗМІНА РОБОЧОГО МІСЦЯ,

ВИКОНАННЯ ЗАПИСІВ, МАЛЮВАННЯ ТОЩО;

СОЦІАЛЬНА: ПОСТАНОВКУ ЗАПИТАНЬ, ФОРМУЛЮВАННЯ ВІДПОВІДЕЙ ТОЩО;

imageimageimageПІЗНАВАЛЬНА: ДОПОВНЕННЯ ВІДПОВІДЕЙ, ВИСТУП, САМОСТІЙНИЙ ПОШУК РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ ТОЩО.

О. ПОМЕТУН І Л. ПИРОЖЕНКО ОБ'ЄДНУЮТЬ ФОРМИ

ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ У ЧОТИРИ ГРУПИ, ЗАЛЕЖНО ВІД

МЕТИ УРОКУ ТА ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ

ДІЯЛЬНОСТІ

КООПЕРАТИВНЕ НАВЧАННЯ - РОБОТА В ПАРАХ,

ТРІЙКАХ, КАРУСЕЛЬ, РОБОТА В МАЛИХ ГРУПАХ, АКВАРІУМ ТОЩО;

КОЛЕКТИВНО-ГРУПОВЕ НАВЧАННЯ - МІКРОФОН, НЕЗАКІНЧЕНІ РЕЧЕННЯ, МОЗКОВИЙ ШТУРМ,

"НАВЧАЮЧИ - ВЧУСЯ", "АЖУРНА ПИЛКА" ТА ІНШІ;

СИТУАТИВНЕ МОДЕЛЮВАННЯ - ІМІТАЦІЙНІ ІГРИ, РОЛЬОВА ГРА, ДРАМАТИЗАЦІЯ ТА ІНШІ;

imageОПРАЦЮВАННЯ  ДИСКУСІЙНИХ ПИТАНЬ - МЕТОД "ПРЕС", "ЗАЙМИ ПОЗИЦІЮ", "ДИСКУСІЯ" ТОЩО.

image

imageimageГРУПОВІ ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ

РОБОТА В ПАРАХ. УЧНІ ПРАЦЮЮТЬ В ПАРАХ, ВИКОНУЮЧИ

ЗАВДАННЯ. ПАРНА РОБОТА ПЕРЕДБАЧАЄ ОБМІН ДУМКАМИ

І ДОЗВОЛЯЄ ШВИДКО ВИКОНАТИ ВПРАВИ, ЯКІ В ЗВИЧАЙНИХ

УМОВАХ Є ЧАСОМІСТКИМИ АБО НЕМОЖЛИВИМИ

(ОБГОВОРИТИ ПОДІЮ, ТВІР, ВЗАГАЛІ ІНФОРМАЦІЮ, ВИВЕСТИ

ПІДСУМОК УРОКУ, ПОДІЇ ТОЩО, ВЗЯТИ ІНТЕРВ'Ю ОДИН В

ОДНОГО, ПРОАНКЕТУВАТИ ПАРТНЕРА). ПІСЛЯ ЦЬОГО ОДИН

З ПАРТНЕРІВ ДОПОВІДАЄ ПЕРЕД КЛАСОМ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ

РОБОТА В ТРІЙКАХ. ПО СУТІ, ЦЕ УСКЛАДНЕНА РОБОТА В

ПАРАХ. НАЙКРАЩЕ В ТРІЙКАХ ПРОВОДИТИ ОБГОВОРЕННЯ,

imageimageimageimage

image

ОБМІН ДУМКАМИ, ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ ЧИ НАВПАКИ ВИДІЛЕННЯ НЕСХОЖИХ ДУМОК

КАРУСЕЛЬ. УЧНІ РОЗСАДЖУЮТЬСЯ В ДВА КОЛА: ВНУТРІШНЄ

ТА ЗОВНІШНЄ. ВНУТРІШНЄ КОЛО НЕРУХОМЕ, ЗОВНІШНЄ -

РУХАЄТЬСЯ. МОЖЛИВІ ДВА ВАРІАНТА ВИКОРИСТАННЯ

МЕТОДУ: ДЛЯ ДИСКУСІЇ (ВІДБУВАЮТЬСЯ "ПОПАРНІ

СУПЕРЕЧКИ" ОДНЕ З ОДНИМ, ПРИЧОМУ КОЖЕН УЧАСНИК

ВНУТРІШНЬОГО КОЛА МАЄ ВЛАСНІ, НЕПОВТОРЮВАНІ

ДОКАЗИ) ЧИ ДЛЯ ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ (УЧНІ

ЗОВНІШНЬОГО КОЛА, РУХАЮЧИСЬ, ЗБИРАЮТЬ ДАННІ)

АКВАРІУМ. ОДНА МІКРОГРУПА ПРАЦЮЄ ОКРЕМО В ЦЕНТРІ

КЛАСУ, ПІСЛЯ ОБГОВОРЕННЯ ВИКЛАДАЄ РЕЗУЛЬТАТ, А

РЕШТА ГРУП - НЕ ВТРУЧАЄТЬСЯ ТА СЛУХАЄ. ПІСЛЯ ЦЬОГО

УЧНІ ЗОВНІШНЬОГО КОЛА ОБГОВОРЮЮТЬ ВИСТУП ГРУПИ І

ВЛАСНІ ЗДОБУТКИ

imageМІКРОФОН. УЧНІ ШВИДКО ПО ЧЕРЗІ ВИСЛОВЛЮЮТЬСЯ З ПРИВОДУ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРЕДАЮТЬ ОДИН ОДНОМУ УЯВНИЙ МІКРОФОН.

ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ "МІКРОФОНУ":

ГОВОРИТИ МАЄ ПРАВО ТІЛЬКИ ТОЙ УЧЕНЬ, У КОГО

"СИМВОЛІЧНИЙ" МІКРОФОН;

imageВІДПОВІДІ НЕ КОМЕНТУЮТЬ І НЕ ОЦІНЮЮТЬ; КОЛИ ХТОСЬ ВИСЛОВЛЮЄТЬСЯ, ІНШІ МАЮТЬ ДОТРИМУВАТИСЯ ТИШІ.

МОЗКОВИЙ ШТУРМ. ЗАГАЛЬНОВІДОМА ТЕХНОЛОГІЯ, СУТЬ

ЯКОЇ ПОЛЯГАЄ В ТОМУ, ЩО УЧНІ ПО ЧЕРЗІ ВИСЛОВЛЮЮТЬ

АБСОЛЮТНО ВСІ, НАВІТЬ АЛОГІЧНІ ДУМКИ З ПРИВОДУ

imageimageimage

image
image

ПРОБЛЕМИ. ВИСЛОВЛЕНЕ НЕ КРИТИКУЄТЬСЯ ТА НЕ

ОБГОВОРЮЄТЬСЯ ДО ЗАКІНЧЕННЯ ВИСЛОВЛЮВАНЬ. ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС МОЗКОВОГО ШТУРМУ:

НАМАГАТИСЯ ВИСУНУТИ ЯКОМОГА БІЛЬШЕ ІДЕЙ ЩОДО

ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ;

image ВВІМКНУТИ СВОЮ УЯВУ: НЕ ВІДКИДАТИ ЖОДНОЇ ІДЕЇ

ТІЛЬКИ ТОМУ, ЩО ВОНА СУПЕРЕЧИТЬ ЗАГАЛЬНІЙ ДУМЦІ;

image ВИ МОЖЕТЕ ПОДАВАТИ БУДЬ-ЯКУ КІЛЬКІСТЬ ІДЕЙ АБО

РОЗВИВАТИ ІДЕЇ ІНШИХ УЧАСНИКІВ;

image НЕ МОЖНА КРИТИКУВАТИ ВИСЛОВЛЮВАННЯ ІНШИХ ТА ДАВАТИ ОЦІНКУ ЗАПРОПОНОВАНИМ ІДЕЯМ.

ІМІТАЦІЙНА ГРА. ЦЕ ЗАХОПЛЮЮЧИЙ СЦЕНАРІЙ І ЦІКАВІ

ПЕРЕШКОДИ. НАЙВАЖЛИВІША МЕТА ІМІТАЦІЙНОЇ ГРИ -

image
imageimageПРАВИЛА ДЛЯ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ

МЕТОДІВ

ВИСНОВКИ

СУТЬ ІНТЕРАКТИВНОГО ПРОЦЕСУ ПОЛЯГАЄ В

ТОМУ, ЩО НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС

ОРГАНІЗОВАНИЙ ТАКИМ ЧИНОМ, ЩО ПРАКТИЧНО ВСІ УЧНІ БЕРУТЬ УЧАСТЬ У

ПРОЦЕСІ ПІЗНАННЯ. ВОНИ МАЮТЬ ЗМОГУ РОЗУМІТИ І РЕФЛЕКСУВАТИ З ПРИВОДУ ТОГО, ЩО ЗНАЮТЬ І ДУМАЮТЬ.

image
imageimageІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ - ЦЕ СПЕЦІАЛЬНА

ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ

ДІЯЛЬНОСТІ, ЯКА МАЄ КОНКРЕТНУ,

ПЕРЕДБАЧУВАНУ МЕТУ - СТВОРИТИ

КОМФОРТНІ УМОВИ НАВЧАННЯ, ЗА ЯКИХ КОЖЕН УЧЕНЬ ВІДЧУВАЄ СВОЮ УСПІШНІСТЬ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ СПРОМОЖНІСТЬ.

ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ БАЗУЮТЬСЯ

НА ПІДХОДІ, ЗОСЕРЕДЖЕНОМУ НА УЧНІ, ЩО ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ АКТУАЛІЗУВАТИ ЗНАННЯ, ДОСВІД ВСІХ УЧАСНИКІВ, ОБМІНЯТИСЯ НИМ.

ЦЕЙ ПІДХІД РОБИТЬ НАВЧАННЯ АКТИВНИМ,

image
ВЧИМОСЬ ГРАЮЧИСЬ

image

image
НАГОРОДИ ТА СЕРТИФІКАТИ

pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
10 березня 2021
Переглядів
517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку