Індивідуальна навчальна програма з математики

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма з математики для 7 класу (для дітей з інтелектуальним порушенням). 1 година на тиждень.
Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

 

Навчальний предмет: математика

Вчитель: Кондратенко Юлія Юріївна  

Довгострокова мета:

  •                  вміти читати, записувати й порівнювати числа в межах 10000;
  •                  вміти письмово додавати, віднімати, множити та ділити на одноцифрове число в межах 10000;
  •                  вміти письмово додавати, віднімати, множити та ділити на одноцифрове число прості та складені іменовані числа виражені мірами вартості, довжини, маси;
  •                  виконувати перетворювання й порівняння звичайних дробів;
  •                  вміти письмово додавати та віднімати дроби з однаковими знаменниками, віднімати дріб від 1, цілого числа, знаходити одну та кілька частин від числа;
  •                  розв’язувати прості  та складені арифметичні задачі;
  •                  практично користуватися мірилом 2:1, 10:1, 100:1;
  •                  креслити перпендикулярні, паралельні прямі;
  •                  вміти знаходити периметр трикутника, прямокутника, квадрата;
  •                  вміти користуватися рівнем, виском.

 

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології,

спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

Тема:   Усне і письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000 (повторення)

Розвивати словарний запас з теми.

Вчити усно і письмово додавати та віднімати без переходу та з переходом через розряд в межах 1000, перевіряти додавання відніманням та віднімання додаванням, знаходити невідомий компонент виразу;  вчити застосовувати на практиці знання з теми;  знайомити з прикладами найпростіших задач.

Розвивати вміння аналізувати, планувати навчальний матеріал, контролювати власні дії.

 

Тема: Усна і письмова нумерація в межах 10000

Розвивати словарний запас з теми.

Вчити утворювати, читати і записувати числа, які складаються з круглих тисяч, тисяч і сотень, тисяч, сотень, десятків, тисяч, сотень, десятків і одиниць.

Вчити рахувати в прямому і зворотному порядку одиницями і рівними числовими групами, порівнює розрядні одиниці.

Вчити застосовувати на практиці знання з теми;  знайомити з прикладами найпростіших задач.

Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, знаходити причинно-наслідкові зв’язки.

Розвивати вміння працювати за зразком і вказівками вчителя.

 

 

Тема:  Додавання та віднімання без переходу і з переходом через розряд

Формувати вміння письмово додавати та віднімати без переходу та з переходом через розряд в межах 10000, перевіряти додавання відніманням та віднімання додаванням, знаходити невідомий компонент виразу;  вчити застосовувати на практиці знання з теми;  знайомити з прикладами найпростіших задач.

Розвивати вміння аналізувати, доводити, діяти за аналогією.

Розвивати вміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань.

 

Тема: Множення в межах 1000

Формувати вміння користуватися таблицею множення, розуміти особливі випадки множення.  Застосовувати на практиці знання з теми.

Розвивати вміння аналізувати, порівнювати навчальний матеріал.

Розвивати регулюючи та контролюючи функції мовлення.

 

Тема: Множення в межах 10000

Формувати вміння виконувати множення на  одноцифрове число без переходу через розряд із переходом  через розряд у кількох випадках;  виконувати множення на одноцифрове число без переходу і з переходом через розряд, коли в середині множеного є нулі; виконувати множення на одноцифрове число без переходу і з переходом через розряд коли нулі стоять в кінці множеного. Розвивати вміння виконувати порядок дій. Формувати вміння виконувати множення на одиницю з нулями.

Розвивати вміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань.

Розвивати вміння працювати з коментуванням власних дій.

 

Тема: Ділення на одноцифрове число в межах 1000

Формувати вміння виконувати ділення круглих сотень та трицифрових чисел, перевіряти ділення множенням.

Розвивати вміння самостійно застосовувати правила ділення чисел.

Розвивати вміння діяти за аналогією.

 

 

Тема: Ділення в межах 10000

Формувати вміння виконувати ділення на одноцифрове число, коли всі розряди діленого діляться на дільник без остачі; ділення на одноцифрове число, коли один з розрядів не ділиться без остачі, а в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому; перевіряти ділення.

Формувати вміння виконувати ділення на одноцифрове число, коли в одиниці нижчого розряду потрібно роздроблювати тисячі, сотні, десятки і в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому; ділення на одноцифрове число, коли одиниці тисяч не діляться на дільник, і в частці одержуємо на одну цифру менше, ніж у діленому; ділення на одноцифрове число, коли не всі розряди діляться на дільник, і в частці замість деяких розрядів одержуємо нулі; ділення на одноцифрове число, коли ділене закінчується нулями, а в частці немає нулів та перевіряти ділення дією множення.

Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями.

Розвивати прийоми розумової діяльності.

Розвивати вміння узагальнювати, доводити.

 

Тема: Геометричний матеріал

Знайомити з видами ліній: прямі, криві, ламані, відрізком; напрямками прямих ліній: вертикальні, горизонтальні, похилі.

Вчити будувати відрізки.

Формувати вміння додавати і віднімати відрізки, збільшувати та зменшувати відрізки на заданий відрізок.

Вчити зображувати та знаходити на малюнках взаємно перпендикулярні прямі, паралельні лінії; будувати їх.

Розвивати просторові уявлення. Формувати та розвивати прийоми розумової діяльності.

Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя.

Розвивати моторику, збагачувати словник.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Іменовані числа. Роздроблення та перетворення іменованих чисел

Ознайомити з поняттям прості та складені іменовані числа. Формувати вміння роздроблювати прості іменовані числа, роздроблювати складені іменовані числа.

Формувати вміння перетворювати іменовані числа, коли в результаті виходить просте іменоване число, коли в результаті виходить складене іменоване число.

Розвивати вміння аналізувати, планувати і контролювати власні дії.

Розвивати вміння доводити, діяти за аналогією.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Додавання та віднімання простих та складених іменованих чисел

Формувати вміння додавати прості та складені іменовані числа без перетворення та з послідуючим перетворенням.

Формувати вміння віднімати прості та складені іменовані числа без роздроблення та з роздробленням.

Розвивати вміння аналізувати, планувати і контролювати власні дії.

Розвивати вміння працювати за зразком і вказівками вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Множення та ділення іменованих чисел

Формувати вміння множити прості іменовані і складені  числа без перетворення та з перетворенням.

Формувати вміння ділити прості іменовані числа з роздробленням і перетворенням та ділити складені іменовані числа з роздробленням і перетворенням. Застосовувати на практиці знання з теми.

Формуються та розвиваються вміння самостійно виконувати завдання.

Розвивати вміння доводити розпочату справу до завершення.

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Звичайні дроби

Формувати вміння утворювати, читати і записувати звичайні дроби. Формувати знання про чисельник і знаменник дробу, правильні і неправильні дроби, мішані числа.

Формувати вміння перетворювати ціле число у неправильний дріб, перетворювати мішане число у неправильний дріб.

Формувати вміння порівнювати дроби, мішані числа, скорочувати дроби.

Розвивати вміння узагальнювати, доводити, діяти за аналогією.

Розвивати вміння самостійно виконувати навчальні завдання.

 

 

 

 

 

 

Тема: Додавання та віднімання звичайних дробів

Формувати вміння додавати дроби з однаковими знаменниками, додавати мішані числа.

Формувати знання про назви компонентів і результату дії додавання, про назви компонентів і результату віднімання.

Формувати вміння віднімати дроби з однаковими знаменниками, віднімати дріб від 1, віднімати дріб від цілого числа, віднімати від мішаних чисел дробові числа, віднімати мішані числа.

Розвивати просторові уявлення, просторову орієнтацію.

Розвивати прийоми розумової діяльності.

Розвивати вміння працювати за разком, вказівками вчителя.

Розвивати моторику, збагачувати словник.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Геометричний матеріал.

Вчити шукати, зображувати та знаходити на малюнках види трикутників за сторонами.

Формувати вміння будувати трикутники за заданою довжиною сторін, знаходити периметр трикутника, периметр прямокутника, периметр квадрата.

Вчити шукати, зображувати та знаходити на малюнках види трикутників за величиною кутів.

Формувати вміння знаходити периметр чотирикутника, будувати правильний шестикутник та обчислювати його периметр.

Вчити шукати, зображувати та знаходити на малюнках коло, круг. Центр, радіус, діаметр.

Формувати вміння порівнювати круги шляхом накладання, за довжиною радіусів, діаметрів, залежність величини круга від величини радіуса, діаметра.

Розвивати просторові уявлення, просторову орієнтації.

Розвивати прийоми розумової діяльності.

Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя.

Розвивати моторику, збагачувати словник.

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Повторення вивченого за рік.

Формувати вміння додавати і віднімати в межах 10000 (повторення), множити та ділити в межах 10000 (повторення), додавати і віднімати іменовані числа (повторення), множити та ділити прості і складені іменовані числа,

Додавати і віднімати звичайні дроби, мішані числа.

Розвивати вміння узагальнювати, доводити, діяти за аналогією.

Розвивати вміння самостійно виконувати навчальні завдання.

 

 


 

 

Вміти усно і письмово додавати та віднімати без переходу та з переходом через розряд в межах 1000; виконувати перевірку додавання відніманням, віднімання додаванням; знаходити невідомий доданок; знаходити невідоме зменшуване; знаходити невідомий від’ємник.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вміти утворювати, читати і записувати числа, які складаються з круглих тисяч, тисяч і сотень, тисяч, сотень, десятків, тисяч, сотень, десятків і одиниць; порівнювати розрядні одиниці і числа сусідніх розрядів; визначати кількість розрядних одиниць і загальну кількість одиниць, десятків, сотень, тисяч у числі; рахувати в прямому і зворотному порядку одиницями і рівними числовими групами; знати місце числа в числовому ряді;

 

 

 

 

 

 

 

 

Знати нумерацію в межах 10000; розуміти значення цифр у числі; визначати кількість розрядних одиниць; визначати місце числа в натуральному ряді чисел; порівнювати числа в межах 10000; розв’язувати приклади на додавання та віднімання в межах 10000 без переходу та з переходом через розряд; розв’язувати приклади з невідомими компонентами дії додавання та віднімання.

 

 

 

 

 

 

 

Знати табличне множення; знати особливі випадки множення; вміти користуватися таблицею множення; розв’язувати приклади самостійно; знати назви компонентів множення (множене, множник, добуток).

 

 

 

 

 

Виконувати множення на одноцифрове число без переходу через розряд; виконувати множення на одноцифрове число з переходом через розряд в одному випадку; виконувати множення на одноцифрове число з переходом через розряд у кількох випадках; знати переставну властивість множення; виконувати множення на одноцифрове число без переходу і з  переходом через розряд, коли в середині множеного є нулі; виконувати множення на одноцифрове число, коли нулі стоять в кінці множеного; розв’язувати приклади з дужками, пояснює розв’язання; знати переставну властивість множення; розв’язувати приклади самостійно; виконувати множення на одиницю з нулями.

 

 

 

 

Знати табличне ділення; знати особливі випадки ділення; розв’язувати приклади самостійно; знати назви компонентів ділення (ділене, дільник, частка).

 

 

 

 

 

Вміти користуватися таблицями множення та ділення; виконувати ділення на одноцифрове число; виконувати ділення чисел на одиницю з нулями без остачі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розрізняти види ліній; будувати відрізки; додавати та віднімає відрізки; збільшувати та зменшує відрізки на заданий відрізок; вміти ділити відрізок на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки; знати і креслить вертикальні, горизонтальні та похилі напрями прямих ліній; диференціювати, креслити взаємно перпендикулярні прямі, паралельні прямі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконувати роздроблення простих і складених іменованих чисел; виконувати перетворення іменованих чисел; виконувати  додавання та віднімання іменованих чисел; розв’язувати прості та складені арифметичні задачі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Користуватися таблицями множення та ділення; виконувати множення простих і складених іменованих чисел; виконувати ділення простих і складених іменованих чисел.

Розв’язувати прості та складені арифметичні задачі на визначення швидкості, часу, відстані.

Знати взаємозв’язок між швидкістю, часом і відстанню.

Вміти розв’язувати текстові арифметичні задачі, що вимагають використання залежності між величинами (швидкість, час, відстань).

 

 

 

 

 

 

 

Користуватися таблицями множення та ділення.

Виконувати множення та ділення простих і складених іменованих чисел на одноцифрове чисто.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мати уявлення про звичайний дріб, дробове число; знати означення правильного і неправильного дробу, мішаного числа; читати і записувати звичайні дроби; перетворювати ціле число у неправильний дріб; перетворювати мішане число у неправильний дріб; виділяти ціле число з неправильного дробу; знати основну властивість звичайного дробу; вміти скорочувати дроби та порівнювати звичайні дроби.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читати, записувати, порівнювати числа в межах 10000; виконувати усно і письмово додавання та віднімання в межах 10000; виконувати множення та ділення в межах 10000; виконувати додавання та віднімання іменованих чисел; перетворювати та порівнювати дроби та мішані числа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розрізняти види трикутників за сторонами;

креслити трикутники за допомогою циркуля і лінійки за даними довжинами сторін.

Знаходити периметр трикутника, прямокутника, квадрата.

Визначати елементи трикутника, позначає трикутники буквами латинського алфавіту.

Розпізнавати види трикутників за величиною кутів; креслити трикутники за даними величинами кутів.

Визначати види чотирикутників; обчислювати периметр чотирикутників.

Розрізнювати коло і круг; визначати центр, радіус, діаметр, хорду, дугу; креслити коло за допомогою циркуля.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читати, записувати, порівнювати числа в межах 10000; виконувати усно і письмово додавання та віднімання в межах 10000; виконувати множення та ділення в межах 10000; виконувати додавання та віднімання іменованих чисел; виконувати додавання та віднімання звичайних дробів і мішаних чисел.

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення,  виконання завдань за зразком,  тести, розв’язання вправ за зразком та за допомогою вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення,  виконання завдань за зразком,  тести, розв’язання вправ за зразком та за допомогою вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота в парi, робота за зразком і вказівками вчителя, індивідуальна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота в парi, робота за зразком і вказівками вчителя, індивідуальна робота.

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота в парi, робота за зразком і вказівками вчителя, індивідуальна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Бесіда, пояснення, робота за зразком, робота в парi, робота за вказівками вчителя.

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота за зразком, робота в парi, робота за вказівками вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота за зразком і вказівками вчителя, самостійна робота.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота за зразком, робота в парi, робота за вказівками вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота в парi, робота за зразком і вказівками вчителя, індивідуальна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота в парi, робота за зразком і вказівками вчителя, індивідуальна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота за зразком, робота в парi, робота за вказівками вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота за зразком, робота в парi, робота за вказівками вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота за зразком, робота в парi, робота за вказівками вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота в парi, робота за зразком і вказівками вчителя, індивідуальна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 7 клас, Планування
Інкл
Додано
27 березня 2021
Переглядів
1192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку