Індивідуальна навчальна програма
з математики
для учениці 6 класу
Савченко Діани
Складено до підручника: Тарасенкова Н.А. Математика: підруч. для 6 класу загальноосвіт. навч. закл. / Н.А.Тарасенкова, І.М.Богатирьова, О.М.Коломієць, З.О.Сердюк. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2014. – 304 с.
згідно з навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерством освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 «Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів»
Укладачі програми (2012 р.): М.І.Бурда, Ю І.Мальований, Є.П.Нелін,
Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М.С.Якір
У розвантаженні програми (2015 рік) брали участь: М.І.Бурда, А.В.Паньков, М.С.Якір, Д.А.Номіровський
Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М.І.Бурда,
Б.В.Кудренко, О.Я.Біляніна, А.І.Азаренкова, О.І.Буковська, Т.С.Кіндюх,
О.Є.Лисенко, А.В.Миляник, Н.В.Панова, А.В.Паньков
Виконання програм та навчальних планів
|
Фактична кількість годин |
Кількість годин за програмою |
Тиждень |
4 |
4 |
І семестр |
|
64 |
ІІ семестр |
|
76 |
Рік |
|
140 |
Кількість обов’язкових робіт:
Назва |
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
|
4 |
3 |
7 |
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя |
Розділ 1. Подільність натуральних чисел |
|||
наводити приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10; розрізняти: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа; формулювати означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10; розв’язувати вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста |
Повторення вивченого у 5 класі. Корекція знань з теми «Десяткові дроби та дії з ними» |
|
|
Повторення вивченого у 5 класі. Корекція знань з теми «Десяткові дроби та дії з ними» |
|
|
|
Повторення вивченого у 5 класі. Корекція знань з теми «Відсотки. Середнє арифметичне» |
|
|
|
Повторення вивченого у 5 класі. Корекція знань з теми «Відсотки. Середнє арифметичне» |
|
|
|
Дільники і кратні натурального числа |
|
|
|
Прості та складені числа |
|
|
|
Ознаки подільності на 2, 10 і 5 |
|
|
|
Ознаки подільності на 9 і 3 |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Розкладання чисел на множники |
|
|
|
Розкладання чисел на множники |
|
|
|
Найбільший спільний дільник |
|
|
|
Найбільший спільний дільник |
|
|
|
Найменше спільне кратне |
|
|
|
Найменше спільне кратне |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота №1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Розділ 2. Звичайні дроби та дії з ними |
|||
наводити приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел; розрізняти: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби; читати і записувати: нескінченні періодичні дроби; розуміти правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом; формулювати основну властивість дробу; розв’язувати вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
Основна властивість дробу |
|
|
Скорочення дробу |
|
|
|
Скорочення дробу |
|
|
|
Зведення дробів до спільного знаменника |
|
|
|
Зведення дробів до спільного знаменника |
|
|
|
Порівняння дробів |
|
|
|
Порівняння дробів. |
|
|
|
Додавання дробів |
|
|
|
Додавання дробів |
|
|
|
Віднімання дробів |
|
|
|
Віднімання дробів |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота №2 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Множення дробів |
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
|
|
|
Ділення дробів |
|
|
|
Знаходження числа за його дробом |
|
|
|
Знаходження числа за його дробом |
|
|
|
Перетворення звичайного дробу в десятковий |
|
|
|
Перетворення звичайного дробу в десятковий |
|
|
|
Десяткові наближення |
|
|
|
Десяткові наближення |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота №3 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Розділ 3. Відношення і пропорції |
|||
наводити приклади пропорційних величин; розрізняти: коло і круг; пряму та обернену пропорційність; види діаграм; розуміти, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб; коло, круг, круговий сектор; діаграма; формулювати: означення пропорції; основну властивість пропорції; зображувати та знаходити на малюнках: коло і круг; круговий сектор; стовпчасті та кругові діаграми; розв’язувати вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів; знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм; розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ |
Відношення |
|
|
Властивості відношення |
|
|
|
Пропорція |
|
|
|
Пропорція |
|
|
|
Властивості пропорції |
|
|
|
Властивості пропорції. |
|
|
|
Пряма пропорційна залежність |
|
|
|
Пряма пропорційна залежність |
|
|
|
Обернена пропорційна залежність |
|
|
|
Обернена пропорційна залежність |
|
|
|
Поділ числа у даному відношенні |
|
|
|
Поділ числа у даному відношенні |
|
|
|
Масштаб |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота №4 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
ІІ семестр |
|||
Коло |
|
|
|
Круг |
|
|
|
Коло. Круг |
|
|
|
Круговий сектор |
|
|
|
Круговий сектор |
|
|
|
Діаграми |
|
|
|
Кругові діаграми |
|
|
|
Стовпчасті діаграми |
|
|
|
Відсоткові розрахунки |
|
|
|
Відсоткові розрахунки |
|
|
|
Відсоткове відношення двох чисел |
|
|
|
Відсоткове відношення двох чисел |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота №5 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Розділ 4. Раціональні числа і дії з ними |
|||
наводити приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел;
розуміти, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; координатна пряма; координатна площина; подібні доданки;
будувати: координатну пряму; координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; графіки залежностей між величинами по точках;
розв’язувати вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел; додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розкриття дужок, зведення подібних доданків; знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо);
розв’язувати: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь |
Додатні та від’ємні числа. Число нуль |
|
|
Додатні та від’ємні числа. Число нуль |
|
|
|
Координатна пряма |
|
|
|
Координатна пряма |
|
|
|
Розміщення додатних і від’ємних чисел на координатній прямій |
|
|
|
Модуль числа |
|
|
|
Модуль числа |
|
|
|
Протилежні числа |
|
|
|
Цілі числа. Раціональні числа |
|
|
|
Цілі числа. Раціональні числа |
|
|
|
Порівняння раціональних чисел з різними знаками |
|
|
|
Порівняння раціональних чисел з однаковими знаками |
|
|
|
Порівняння раціональних чисел з однаковими знаками |
|
|
|
Додавання раціональних чисел з однаковими знаками |
|
|
|
Додавання раціональних чисел з однаковими знаками |
|
|
|
Додавання раціональних чисел з різними знаками |
|
|
|
Додавання раціональних чисел з різними знаками |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел з однаковими знаками |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел з однаковими знаками |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел з різними знаками |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел з різними знаками |
|
|
|
Множення раціональних чисел з однаковими знаками |
|
|
|
Множення раціональних чисел з різними знаками |
|
|
|
Множення раціональних чисел з різними знаками |
|
|
|
Ділення раціональних чисел з однаковими знаками |
|
|
|
Ділення раціональних чисел з різними знаками |
|
|
|
Ділення раціональних чисел з різними знаками |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота №6 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Вирази та їх спрощення |
|
|
|
Вирази та їх спрощення |
|
|
|
Розкриття дужок у виразах |
|
|
|
Розкриття дужок у виразах |
|
|
|
Розкриття дужок у виразах |
|
|
|
Рівняння |
|
|
|
Основні властивості рівнянь |
|
|
|
Основні властивості рівнянь |
|
|
|
Застосування рівнянь до розв’язування задач |
|
|
|
Застосування рівнянь до розв’язування задач |
|
|
|
Розв’язування задач складанням рівнянь |
|
|
|
Вирази. Рівняння. |
|
|
|
Перпендикулярні та паралельні прямі |
|
|
|
Перпендикулярні та паралельні прямі |
|
|
|
Координатна площина |
|
|
|
Координатна площина |
|
|
|
Координати точок координатної площини |
|
|
|
Координати точок координатної площини |
|
|
|
Графіки залежностей між величинами |
|
|
|
Графіки залежностей між величинами |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота №7 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|