Індивідуальна навчальна програма з музичного мистецтва учня 3 класу (інклюзивне навчання)

Про матеріал

Довгострокова мета: формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування музичними цінностями та способами музичної діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду й емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва, а також формування елементарної музичної освіченості і культури як важливої і невід'ємної частини їхньої духовності у процесі сприймання та інтерпретації кращих зразків української та світової музичної культури.

Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма

з музичного мистецтва учня 3-Б класу

                                              (інклюзивне навчання)

 

 

Довгострокова мета: формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування музичними цінностями та способами музичної діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду й емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва, а також формування елементарної музичної освіченості і культури як важливої і невід’ємної частини їхньої духовності у процесі сприймання та інтерпретації кращих зразків української та світової музичної культури.

Термін виконання

Короткострокові завдання

Методи оцінювання

Дата і про-

грес

1.

вересень

  • З допомогою вчителя сприймає і розпізнає основні властивості музики (мелодія, ритм, темп, динаміка).
  • Називає трьох китів музики.

 

  • З допомогою вчителя разом із класом виконує  пісню

«Як складається пісенька» сл. В. Орел, муз. О.Орел ( 1 куплет).

  • Дотримується правил ансамбле-вого співу і поведінки в процесі вивчення пісні.
  • За допомогою малюнків розпізнає на слух пісні Ф. Шуберта «У путь», «Форель».
  • З допомогою вчителя називає хто бере участь у створенні  пісні .

 

  • Слухаючи українську народну пісню в обробці М.Леонтовича «Діду мій , дударику» визначає голоси, які звучали..

 Картки-підказки                                                        

 

 

Таблички ст.10

 

Хорове

Виконання.

 

 

Спостережен-ня.

 

Слухання із спогляданням.

 

Малюнки-підказки.

 

Схема співочих голосів ст. 23.

 

2.

жовтень

  • Виявляє зацікавленість до процесу слухання музичних творів.
  • З допомогою вчителя називає музичні твори, що звучали в класі та їх авторів.
  • З допомогою вчителя виконує пісню «Пісенька горобчика» сл.. П.Синявського, муз. З. Компанійця.

(1 куплет пісні).

  • З допомогою вчителя створює простий ритмічний супровід до пісні.
  • Дотримується правил ансамбле-вого співу і поведінки в процесі вивчення  та виконання пісні.
  • З допомогою вчителя сприймає і розпізнає основні властивості музики (мелодія, ритм, темп, динаміка) під час слухання музичного твору Едварда Гріга «Ранок»
  • З допомогою вчителя показує лініями рух мелодії музичного твору «Ранок» Е.Гріга.

Спостережен-ня.

 

 

 

Хорове виконання.

 

 

Проплескати ритм.

 

 

Спостережен-ня.

 

Картки-підказки    

 

 

 

 

 

  Робота з таблицею.                                                 

 

3.

листопад

  • З допомогою вчителя називає музичні твори, що звучали в класі («Ще не вмерла України» сл.. П. Чубинського, муз. М. Вербицького)
  • Виконує перший куплет Державного гімну України та називає його авторів.
  • З допомогою вчителя називає види народних пісень.
  • З допомогою вчителя виконує пісню «Барви рідної землі» сл.. О.Вратарьова, муз. О.Злотника.

(1 куплет)

  • Дотримується правил ансамбле-вого співу і поведінки в процесі вивчення пісні і виконання пісні.
  • З допомогою вчителя сприймає і визначає характер «Колискової» Віктора Косенка.
  • Визначає самостійно інструмент, на якому виконувалася «Колискова» Віктора Косенка.

Називає музичний твір, який прозвучав.

Хорове виконання.

 

Малюнки-підказки.

 

Хорове виконання.

 

 

Спостережен-ня.

 

Картки-підказки.

 

Малюнки-підказки.

 

4.

грудень

  • З допомогою вчителя визначає характер  музичних творів, що прозвучали в класі. (Варіації на тему української народної пісні «Їхав козак за Дунай» М. Різоля»).
  • З допомогою вчителя виконує українську народну пісню «Грицю, Грицю, до роботи».
  • Дотримується правил ансамбле-вого співу і поведінки в процесі вивчення пісні і виконання пісні.
  • З допомогою вчителя сприймає і розпізнає основні властивості музики (мелодія, ритм, темп, динаміка).
  • Бере участь у конкурсі на краще виконання колядки і щедрівки.

 

Картки-підказки.

 

 

 

Хорове виконання. 

 

Спостережен-ня. 

 

  Картки-підказки.

 

 

 

Індивідуальне виконання .                                                                                                         

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма

з музичного мистецтва учня 3 класу.

2 семестр.

 

Довгострокова мета: формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування музичними цінностями та способами музичної діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду й емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва, а також формування елементарної музичної освіченості і культури як важливої і невід’ємної частини їхньої духовності у процесі сприймання та інтерпретації кращих зразків української та світової музичної культури.

Термін виконання

Короткострокові завдання

Методи оцінювання

Дата і про-

грес

1.

січень

  • З допомогою вчителя сприймає і розпізнає слабку і наголошену долю в музиці.
  • З допомогою вчителя разом із класом виконує  пісню «Чому ведмідь взимку спить” муз.

Л. Кніпера, сл. Коваленкова. Дотримується правил ансамблевого співу і поведінки в процесі виконання пісні.

  • Проплескує ритм пісні«Чому ведмідь взимку спить”.

 

  • Називає відомі танці України і народів світу.

 

  • Слухаючи “Гопак” із опери М. Мусоргського, визначає, як крокує музика: на дві чи три долі. Визначає схему тактування.

 Картки-підказки                                                        

 

Хорове

Виконання.

 

 

 

 

 

Ритмічна вправа.

Слухання із спогляданням.

 

 

Малюнки-підказки.

 

 

 

 

 

 

 

2.

лютий

  • Визначає характер музики “Полька” чеська народна пісня.

 

  • Виявляє зацікавленість до процесу слухання музичних творів.
  • З допомогою вчителя називає музичні твори, що звучали в класі та їх авторів.
  • З допомогою вчителя виконує пісню “Полька” чеська народна пісня.

(1 куплет пісні).

  • З допомогою вчителя створює простий ритмічний супровід до пісні.
  • Дотримується правил ансамблевого співу і поведінки в процесі вивчення  та виконання пісні.
  • З допомогою вчителя сприймає і розпізнає танець Вальс серед інших бальних танців.
  • Визначає музичну форму музичного твору “Танець маленьких лебедів” П. Чайковського за допомогою схем.

 

  • Розучуючи пісню вміє показати рухом гру на музичних інструментах:волинці, дудці, ріжку.
  • Виконує українську народну пісню “Подоляночка”.
  • Пригадує танці народів світу і України.

Слухання і спостережен-ня.

Спостереження

 

Індивідуальне опитування.

 

 

Хорове виконання.

 

Проплескати ритм.

 

Хоровий спів.

 

 

Спостережен-ня.

 

Схеми-підказки  (ст.101)  

 

Рух під музику.

 

Хоровий спів.

 

 

Індивідуальна відповідь.                                                   

 

3.

березень

  • З допомогою вчителя називає музичні твори, що звучали в класі.
  • Придумує назви до різних типів маршу.
  • Виконує перший куплет “Пісні про барабанщика”муз. Р.Рустамова, слова В.Товаркова. З допомогою  вчителя називає види маршу.
  • З допомогою вчителя виконує пісню

“Гей, розвивайся, дуб зелененький” українська народна пісня (1 куплет)

  • Дотримується правил ансамблевого співу і поведінки в процесі вивчення пісні і виконання пісні.
  • З допомогою вчителя сприймає і визначає характер «Запорозького маршу» Євгена Адамцевича.
  • Визначає самостійно інструмент, на якому виконувався “Запорозький марш”

Індивідуальне опитування.

Спостереження

 

Картки-підказки.

 

 

 

Хоровий спів.

 

Спостереження

 

 

 

Картки для визначення характеру.

Картки-малюнки.

 

4.

квітень

  • З допомогою вчителя визначає характер  музичних творів, що прозвучали в класі. (“Весільний марш” Ф. Мендельсона, “Футбольний марш”  М. Блантера).
  • З допомогою вчителя виконує  пісню «Семеро гномів» музика і слова А. Житкевича.
  • Дотримується правил ансамблевого співу і поведінки в процесі вивчення  і виконання пісні.
  • Розгадує загадки про музичні інструменти. Визначає, який інструмент виконує  мелодію, а який ритм.

Картки-підказки.

 

 

 

Хорове виконання. 

 

Спостережен-ня. 

 

  Картки-підказки.

Ст.137.

 

 

                                                                                                      

 

5.

травень

  • Розпізнає музичні твори за малюнками.
  • Створює малюнок до прослуханого музичного твору з балету “Горбоконик”  Р.Щедріна (“Золоті рибки”)
  • Виконує разом з дітьми пісню “Дружать діти всіх країн” муз. Д.Львова-Компанійця, сл. В. Вікторова.
  • Креслить схему пісні (заспів, приспів).

 

Малюнки. Ст.143

 

Індивідуальна робота - малюнок.

 

Хорове виконання.

 

Індивідуальна робота.

 

 

 

Умовні позначення:

 

О – учень оволодів уміннями, досяг поставленої мети;

 

СП – спостерігається суттєвий прогрес:

 

НП – спостерігається незначний прогрес;

 

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Білаш Оксана Йосифівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Планування
Інкл
Додано
23 березня 2021
Переглядів
1530
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку