Довгострокова мета: формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування музичними цінностями та способами музичної діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду й емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва, а також формування елементарної музичної освіченості і культури як важливої і невід'ємної частини їхньої духовності у процесі сприймання та інтерпретації кращих зразків української та світової музичної культури.
Індивідуальна навчальна програма
з музичного мистецтва учня 3-Б класу
(інклюзивне навчання)
Довгострокова мета: формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування музичними цінностями та способами музичної діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду й емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва, а також формування елементарної музичної освіченості і культури як важливої і невід’ємної частини їхньої духовності у процесі сприймання та інтерпретації кращих зразків української та світової музичної культури.
№ |
Термін виконання |
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Дата і про- грес |
1. |
вересень |
«Як складається пісенька» сл. В. Орел, муз. О.Орел ( 1 куплет).
|
Картки-підказки
Таблички ст.10
Хорове Виконання.
Спостережен-ня.
Слухання із спогляданням.
Малюнки-підказки.
Схема співочих голосів ст. 23. |
|
2. |
жовтень |
(1 куплет пісні).
|
Спостережен-ня.
Хорове виконання.
Проплескати ритм.
Спостережен-ня.
Картки-підказки
Робота з таблицею. |
|
3. |
листопад |
(1 куплет)
|
Називає музичний твір, який прозвучав. Хорове виконання.
Малюнки-підказки.
Хорове виконання.
Спостережен-ня.
Картки-підказки.
Малюнки-підказки. |
|
4. |
грудень |
|
Картки-підказки.
Хорове виконання.
Спостережен-ня.
Картки-підказки.
Індивідуальне виконання . |
|
Індивідуальна навчальна програма
з музичного мистецтва учня 3 класу.
2 семестр.
Довгострокова мета: формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування музичними цінностями та способами музичної діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду й емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва, а також формування елементарної музичної освіченості і культури як важливої і невід’ємної частини їхньої духовності у процесі сприймання та інтерпретації кращих зразків української та світової музичної культури.
№ |
Термін виконання |
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Дата і про- грес |
1. |
січень |
Л. Кніпера, сл. Коваленкова. Дотримується правил ансамблевого співу і поведінки в процесі виконання пісні.
|
Картки-підказки
Хорове Виконання.
Ритмічна вправа. Слухання із спогляданням.
Малюнки-підказки.
|
|
2. |
лютий |
(1 куплет пісні).
|
Слухання і спостережен-ня. Спостереження
Індивідуальне опитування.
Хорове виконання.
Проплескати ритм.
Хоровий спів.
Спостережен-ня.
Схеми-підказки (ст.101)
Рух під музику.
Хоровий спів.
Індивідуальна відповідь. |
|
3. |
березень |
“Гей, розвивайся, дуб зелененький” українська народна пісня (1 куплет)
|
Індивідуальне опитування. Спостереження
Картки-підказки.
Хоровий спів.
Спостереження
Картки для визначення характеру. Картки-малюнки. |
|
4. |
квітень |
|
Картки-підказки.
Хорове виконання.
Спостережен-ня.
Картки-підказки. Ст.137.
|
|
5. |
травень |
|
Малюнки. Ст.143
Індивідуальна робота - малюнок.
Хорове виконання.
Індивідуальна робота. |
|
Умовні позначення:
О – учень оволодів уміннями, досяг поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес:
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає.