Індивідуальна програма розвитку

Про матеріал
Хлопчик, 8 клас, ЗПР 1. Індивідуальні особливості розвитку учня: 2. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне): 3. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги: 4. Навчання: 5. Забезпечення асистента учня (учениці): 6. Забезпечення допоміжними засобами навчання: 7. Потреба у продовженні строків навчання: Ні 8. Додаткові напрями роботи: 9. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:
Перегляд файлу

 

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

 

1.      Період виконання: 01.09.2023-30.05.2024

2.      Загальні відомості про учня:

Прізвище, власне ім’я, по батькові

Дата народження __________________

Повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень: __________________________________________________________________________

Рік навчання 8

Клас навчання: 8

Контактні номери телефонів батьків (інших законних представників) для термінового зв’язку: ________________

 

3.      Індивідуальні особливості розвитку учня:

Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції)

Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти

Потреби

Учень має поведінкові відхилення, користується нецензурною лексикою, іноді відмовляється виконувати вказівки вчителі, часто провокує конфлікти з братом

В колективі дотримується нейтральних відносин

Емоційний стан позитивний, бадьорий; реакції емоційно забарвлені, адекватні до ситуації. Позитивно ставиться до оточення; на ініціативу відповідає, але сам не виявляє її. Виявляє інтерес до окремих завдань, але поступово зацікавленість згасає. Швидко втрачає інтерес до завдань, що ускладнюються. Емоційно- вольова сфера формується.

Має слабку концентрацію уваги, потребує повторення завдань, додаткового роз’яснення

Освітню програму за І семестр опанував на низькому рівні.

Читає монотонно, цілими словами, дає відповіді на запитання за змістом тексту та фрагментарно сприймає сюжетну лінію Встановлює елементарні причинно- наслідкові зв’язки в реченні з допомогою виокремлює головну і другорядну інформацію.

Допускає помилки на вивченні правила правопису. Намагається самостійно виділяти мовні одиниці, проте знання неточні неповні

Ініціює і підтримує діалог, репліки носять побутовий характер

Спілкується державною мовою, але мова насичена діалектами, жаргонізмами, молодіжним сленгом, виникають труднощі у визначенні лексичного значення слів.

Будує бідний за змістом текст на два і більше речення, у висловлюваннях наявні недоліки: порушена структура мовлення (відсутні зачин, кінцівка), малий лексичний запас учня. Є орфографічні і пунктуаційні помилки

Наявні навчальні труднощі:

          потребує постійної допомоги різної міри складності в опануванні нових знань та уявлень;

          інтерес до навчання нестійкий (потребує заохочення та мотивації);

          знижена працездатність;

          без допомоги не завжди розуміє суть вправи, завдання та гри;

          низький рівень знань відповідно до програмових вимог.

Наявні соціадаптаційні труднощі:

Потребує допомоги  в регуляції міжособистісних відносин, соціальній адаптації, навчанні регулювати та проявляти свою агресію та емоції, розвитку відчуття відповідальності

 Працювати над:

   Збагаченням словникового запасу

   Корекцією психоемоційного стану

   Всебічним розвитком дитини

   Розширенням обсягу знань відповідно до шкільної програми розвивати:

   Увагу

   Пам’ять

   Навчальну мотивацію

   Зв’язне мовлення

   Дрібну моторику

   Просторове орієнтування формувати:

   Стійкі позитивні і правильні соціальні навички

   Навичку читання

   Навичку письма

   Обчислювальні навички

вчити:

табличку множення

 

4.      Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):

  1.   рекомендований рівень підтримки: третій рівень підтримки;
  2.   адаптація та модифікація освітнього середовища:

 

Назва адаптації/модифікації

Так/ні

Примітка

Пристосування середовища

 

 

доступність

Так

За потребою

освітлення

Так

За потребою

рівень шуму

Так

За потребою

потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо)

Так    

Ресурсна кімната

Психолого-педагогічна адаптація

 

 

використання візуального розкладу

Ні

 

збільшення часу на виконання завдань

Так

За потребою

збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо)

Так

За потребою

руховий режим

Так

Чергування видів діяльності, фізкультхвилинки, релаксаційні вправи

використання заохочень

Так

Словесне заохочення, наліпки

використання засобів для концентрації уваги

Ні

 

Адаптація навчального матеріалу

картки-підказки, картки-інструкції

Так  

За потребою

засоби альтернативної комунікації

Ні

 

Модифікація

скорочення змісту навчального предмета

 

Ні

 

зниження вимог для виконання завдань

Ні

 

інше

Ні

 

 

 

  1.   потреба у використанні:

жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;

шрифту Брайля;

 

  1. потреба в додаткових заняттях: Ні

 

  1.   потреба в консультації з:

фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;

фахівцями спеціальних закладів освіти;

іншими фахівцями

 

  1.   наявність індивідуального навчального плану: Так

У разі потреби в індивідуальному навчальному плані зазначити навчальні предмети (інтегровані курси), які потребують адаптації чи модифікації, та відповідального за розроблення індивідуального навчального плану педагогічного працівника:

 

Навчальний предмет (інтегрований курс)

Адаптація чи модифікація

Відповідальний педагогічний  працівник

Іноземна мова (англійська)

Адаптація

 

Українська мова і література

Адаптація

 

Алгебра

Адаптація

 

Геометрія

Адаптація

 

Фізика

Адаптація

 

Хімія

Адаптація

 

 

5.  Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):

 

Найменування заняття (послуги)

Фахівець, який проводить заняття (надає послугу)

Місце проведення

 

Розклад занять

Практичний психолог 2 години

 

 

 

Дефектолог 2 години

 

 

 

 

6.  Навчання:

за розкладом класу;

 

7.  Забезпечення асистента учня (учениці):

  1.   потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання): Ні
  2.   асистентом учня (учениці) є:

батьки:

інші законні представники:

уповноважена батьками особа:

соціальний робітник:

8.  Забезпечення допоміжними засобами навчання:

  1.   потреба у підручниках:

підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;

адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;

підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.

  1.   допоміжні засоби для навчання: Картки, муляжі, таблиці

 

9.  Потреба в розумному пристосуванні:

Кабінет психолога, куточок усамітнення

 

10.   Особливості проведення оцінювання:

адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;

використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);

використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;

адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опитувань для осіб, які цього потребують, тощо);

інше

 

11.   Потреба у продовженні строків навчання: Ні

 

12.   Додаткові напрями роботи:

 

 

 

За сферами розвитку

 

 

 

 

Ціль

 

 

Очікувані результати, яких планується досягнути

Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку)

 

 

 

 

Розвиток інтелектуальної сфери

Оволодіння новими знаннями та вміннями.

Розширювати світогляд дитини та сприяти її всебічному розвитку.

Розширення та поглиблення загальних життєвих уявлень; навчальних вмінь та навичок.

Розширення уявлення про навколишній світ. Підвищення рівня сформованості всіх видів навчальної діяльності учня

 

Розвиток сенсорної, моторної

Продовжувати розвиток дрібної та загальної моторики

Підвищення рівня розвитку дрібної та загальної моторики

 

 

 

 

 

Розвиток мовленнєвої сфери

Розвивати зв’язне мовлення, формувати складову будову слова. Розвивати темпо- ритмічний бік мовлення, Розвивати мовно-слухову пам’ять, увагу, сприйняття. Розширювати запас слів у межах вікового періоду.

Формувати навички переказу та розповіді тексту.

Підвищення усіх якісних показників мовлення.

Розширення словникового запасу. Сформувати навичку переказу тексту Покращення соціальних функцій мовленнєвої діяльності.

 

 

 

Розвиток фізичних здібностей

Формування здорового способу життя та подальша соціалізація. Розвиток точності в русі, спритності рівноваги, гнучкості, працездатності.

Підвищення рівня зазначених фізичних показників та навичок.

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток емоційно- вольової сфери

Коригування психоемоційного стану та психоемоційного навантаження.

Підвищувати впевненість в собі, формувати позитивну самооцінку.

Розвивати вольові якості в продуктивній та вольовій діяльності дитини.

Коригування психоемоційного стану та психоемоційного навантаження.

Підвищувати впевненість в собі, формувати позитивну самооцінку.

Розвивати вольові якості в продуктивній та вольовій діяльності дитини.

Підвищення рівня зазначених емоційно – вольових показників.

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток соціальної

сфери

Відпрацьовувати вміння аналізувати свої особистісні особливості та якості інших людей.

Продовжувати розвивати комунікативні та психічні навички, формувати бажання спілкуватися з однолітками. Продовжувати вчити орієнтуватися в ситуації спілкування.

Застосовувати мовні і немовні засоби з метою комунікації, спілкування в конкретних соціально-побутових ситуаціях.

Підвищення рівня навичок соціальної взаємодії з однолітками та дорослими.

Зменшення труднощів у комунікації та спілкуванні з оточуючими людьми.

 

 

 

 

 

Подолання навчальних труднощів

Розвивати вміння переходити від механічного запам’ятовування пізнавальних процесів до смислового.

Розвиток психічних процесів, стимулювання мовленнєвої активності, концентрації на виконанні завдань та саморегуляції поведінкових навичок.

Розвиток швидкості сприйняття і переробки інформації.

Підвищення рівня сформованості всіх видів навчальної діяльності учня.

 

Інші

 

 

 

 

13.   Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:

 

Прізвище, власне імя, по батькові

Посада

Підпис

 

Фахівець-консультант ІРЦ

 

 

Заступник з навчально-виховної роботи

 

 

Асистент вчителя

 

 

Класний керівник, Практичний психолог

 

 

Вчитель української мови та літератури

 

 

Соціальний педагог

 

 

Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня:

___________________________________________

 

підпис                  дата 28.09.2023

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
28 вересня 2023
Переглядів
2707
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку