Психолого-педагогічна характеристика учня (індивідуальна форма навчання)

Про матеріал
Психолого-педагогічна характеристика учня, хлопчик, 7 клас, поведінкові відхилення.
Перегляд файлу

ПСИХОЛО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА

____________________________,

2007 року народження,

учня 7-го класу

_____________________________

(індивідуальна форма навчання)

 

Денис – активний,  добрий. Позитивно сприймає оточуючих, але у виборі друзів не розбірливий, на нього легко впливають старші підлітки. У дитини оптимістичне самовідчуття. Поведінка не завжди стабільна і адекватна, оскільки самостійно керувати своєю поведінкою дитина не завжди не може. Коли йому щось не подобається або не зрозуміло – стає дратівливим, капризним, може лихословити. Хлопчик відкритий, комунікабельний, легко підтримує бесіду.  Дослідження і спостереження за процесом адаптації показали, що у дитини переважає ігровий мотив, хоч йому подобаються індивідуальні заняття з учителем, пізнавати і вивчати новий матеріал. Хлопчик запам’ятав букви, хоч сприймання навчального матеріалу йому дається важко. Ставлення до навчання нестійке позитивне: вважає, що вчитися треба, але інтересу до навчання та систематичності в підготовці не виявляє.

 Труднощі в навчанні пов’язані із недостатнім потенціалом розумових здібностей,  складними захворюваннями органів зору та слуху та із недостатньо розвинутим емоційно-вольовим контролем: хлопець не доводить розпочату справу до кінця, шукає легких рішень або уникає її розв'язання.

Слухові і зорові аналізатори незрілі, зорово-просторова орієнтація неповноцінна.

Дослідження загальної моторики показало, що дитина слабо контролює свої довільні рухи. Дрібна моторика розвинена слабо. Завдання на рухову пам'ять і динаміку координації руху Денис виконує не точно.

Просторові і часові уявлення розвинені слабко. Він не може назвати місце розташування предмета із зазначенням сторін (плутає ліво, право), не може виконати завдання по знаходженню предмета за інструкцією, однак у власному тілі орієнтується.

Пам'ять слабо розвинена. Хлопчик може з допомогою дорослого вивчити вірш, скоромовку, переказати розповідь. Логічну послідовність в серії сюжетних картинок самостійно не встановлює. Дослідження мислення й мови показало, що дитина не здатна до виявлення причинно-наслідкових зв'язків, аналізу і синтезу, виявленню загального і відмінностей, угрупованню предметів. Прихований сенс  не розуміє (на картинці).

Рухова активність розбалансована, дитина не може довго  всидіти за партою, а тому потребує переключення уваги і зміни виду діяльності. У сфері мислення переважають прості операції, рівень логічності і абстрактного мислення знижений. Переважає механічна пам’ять, але й та – низька. Запам’ятання – безпосереднє, об’єм короткочасної і довготривалої пам’яті знижений, значно знижена здатність довільного запам’ятання. Словниковий запас – обмежений, уповільнене оволодіння граматичною мовою, дефекти вимови, труднощі у оформленні писемною мовою.

Емоційно-вольова сфера – незріла, емоційні процеси не сформовані. Дитина потребує підтримки і розуміння дорослих.

 

Директор школи                                               _________________________

Практичний психолог                                      _________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Koval Nataliia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
28 вересня 2023
Переглядів
905
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку