ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
1. Період виконання з 01.09.2022 до 31.05.2023 н.р
2. Загальні відомості про учня:
прізвище, власне ім’я, по батькові
дата народження
повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень
рік навчання__3
клас навчання __3-А
контактні номери телефонів батьків (інших законних представників) для термінового зв’язку
3. Індивідуальні особливості розвитку учня:
4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):
1) рекомендований рівень підтримки:
перший рівень підтримки;
другий рівень підтримки;
третій рівень підтримки
четвертий рівень підтримки
п’ятий рівень підтримки;
2) адаптація та модифікація освітнього середовища:
Назва адаптації/модифікації |
Так/ні |
Примітка |
Пристосування середовища: |
|
|
Доступність |
так |
(Класної кімнати, кімнати гігієни) |
Освітлення |
ні |
|
рівень шуму |
ні |
|
потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо) |
ні |
|
Психолого-педагогічна адаптація: |
|
|
використання візуального розкладу |
ні |
|
збільшення часу на виконання завдань |
так |
Українська мова, математика |
збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо) |
так |
Українська мова, математика |
руховий режим |
так |
Чергування видів діяльності, фізкультхвилинки, релаксаційні вправи |
використання заохочень |
так |
Словесна підтримка, наліпки, смайлики |
використання засобів для концентрації уваги |
так |
Українська мова, математика |
Інше |
|
|
Адаптація навчального матеріалу: |
так |
Українська мова, математика |
картки-підказки, картки-інструкції |
|
|
Засоби альтернативної комунікації |
ні |
|
Інше алгоритми виконання математичних завдань |
|
|
Модифікація: |
|
|
скорочення змісту навчального предмета |
так |
Фізичне виховання |
зниження вимог для виконання завдань |
так |
Фізичне виховання |
інше |
|
|
3) потреба у використанні:
жестовоїмови та/або залученні перекладача жестової мови;
шрифту Брайля;
4) потреба в додаткових заняттях з:
так
ні
5) потреба в консультації з:
фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;
фахівцями спеціальних закладів освіти;
іншими фахівцями ____________________________________________________
6) наявність індивідуального навчального плану:
так
ні.
У разі потреби в індивідуальному навчальному плані зазначити навчальні предмети (інтегровані курси), які потребують адаптації чи модифікації, та відповідального за розроблення індивідуального навчального плану педагогічного працівника:
Навчальний предмет (інтегрований курс) |
Адаптація чи модифікація |
Відповідальний педагогічний працівник |
Українська мова |
адаптована |
|
Фізичне виховання |
модифікована |
|
Математика |
адаптована |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):
Найменування заняття (послуги) |
Фахівець, який проводить заняття (надає послугу) |
Місце проведення |
Розклад занять |
Корекція розвитку |
Практичний психолог |
Кабінет психолога Ресурсна кімната |
П’ятниця 14.10-14.35 |
Розвиток мовлення |
Вчитель-дефектолог
|
Ресурсна кімната |
Четвер 14.00-14.25 |
ЛФК
|
Фахівець з фізичної реабілітації
|
Спортивний зал
|
Понеділок14.10-14.35 Середа 14.10-14.35 П ятниця 13.40-14.05
|
6. Навчання:
за розкладом класу;
за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які:ЛФК 3 години. Корекція розвиткy 1 година . Розвиток мовлення 1 години
.
7. Забезпечення асистента учня (учениці):
1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):
так
ні
2) асистентом учня (учениці) є:
батьки:
інші законні представники_____________________________________________
уповноважена батьками особа _________________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я,
__________________________________________________________________________________________
по батькові (за наявності) та контактні дані)
соціальний робітник
___________________________________________________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та контакті дані)
8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:
1) потреба у підручниках:
підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;
адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;
підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.
2) допоміжні засоби для навчання:
так
ні.
Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця):1.2 портативний компютер (ноyтбyк)1.28 масажер для стоп типy «Інфрапед»1.22 дитячий еспандер для активізації мязів.1.15 мяч ортопедичний для лікyвальної та спортивної гімнастики.
9. Потреба в розумному пристосуванні:
так, зазначити яка: (спеціальне облаштування гігієнічної кімнати),yсyнення порогів, зміна місця класy з другого на перший поверх або використання підйомника.
ні.
10. Особливості проведення оцінювання:
⁕ адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;
⁕ використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);
⁕ використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;
⁕ адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опитуваньОР Г для осіб, які цього потребують, тощо);
інше (зазначити що)
11. Потреба у продовженні строків навчання:
так
ні.
12. Додаткові напрями роботи:
За сферами розвитку |
Ціль |
Очікувані результати, яких планується досягнути |
Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку) |
Розвиток інтелектуальної сфери |
До кінця навчального року учень утримуватиме та концентруватиме в межах одного завдання 15-20хв без відволікань на сторонні подразники; вмітиме аналізувати умови задачі, явища навколишньої дійсності, порівнюватиме, узагальнюватиме опрацьований матеріал, розвиватиме словесно- логічне мислення
|
Вміє утримувати та концентрувати в межах одного завдання 15-20 хв без відволікань на сторонні подразники;вміє аналізувати умови задачі, явища навколишньої дійсності, порівнює, узагальнює опрацьований матеріал, розвинув словесно- логічне мислення
|
|
Розвиток сенсорної, моторної |
До кінця навчального року учень вмітиме робити аплікації з природного матеріалу для розвитку загальної та дрібної моторики, підвищуватиме темп роботи |
Вміє учень зробити аплікації з дрібних деталей (природного матеріалу: насіння, різні крупи, шишки, жолуді) учень вміє підвищувати темп роботи |
|
Розвиток мовленнєвої сфери |
До кінця навчального року вмітиме висловлювати свою думку, розповідатиме про пережиті події, використовуючи прості речення, вдосконалюватиме звукову культуру мовлення (поставити, автоматизувати і ввести в розмови мовлення звук (л). Диференція звуків (л)(в)) |
. Вміє висловлювати свою думку, розповідати пережиті події, використовуючи прості речення, вміє правильно вимовляти звук (л) у словах та свідомо застосовувати у спілкуванні |
|
Розвиток фізичних здібностей |
До кінця навчального року формувати правильне дихання в стані спокою та під час виконання фізичних вправ. Розвиток точності рухів. Вивчення вправ для самостійного стояння (10-15 хв.) спираючись на опору |
Учень виконує за командою вчителя носолегеневий рефлекс (вдих через ніс, повільний видих через рот). Вміє вправлятися в одночасному виконанні різних рухів: лежачи піднімати різнойменні руку та ногу; одночасному русі різних кінцівок. Вміє виконати з допомогою вчителя вправи для самостійного стояння(10-15 хв.) спираючись на опору |
|
Розвиток емоційно-вольової сфери |
|
|
|
Розвиток соціальної сфери |
|
|
|
Подолання навчальних труднощів |
До кінця навчального рокy учень складатиме текст на задану тему(«Пори року» з 5-7 речень), складатиме план до тексту; до кінця 1 семестр за допомогою окремих слів та словосполучень складатиме 3 речення |
Учень вміє складати текст на задану тему(«Пори року» з 5-7 речень), складати план до тексту; до кінця 1 семестр вміє складати 3 прості речення за допомогою слів та словосполучень |
|
|
До кінця 1 семестр учень вмітиме робити короткий запис і схеми до задач; до кінця навчального року виконуватиме задачі на 2 дії самостійно; вмітиме переказувати прочитаний текст (100 слів) без навідних питань
|
Учень вміє робити короткий запис і схеми до задач; учень вміє виконувати задачі на 2 дії самостійно; учень вміє переказувати прочитаний текст(100слів) без навідних питань |
|
13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) |
Посада |
Підпис |
|
Заступник директора з НВР |
|
|
Практичний психолог Практичний психолог |
|
|
Учитель-дефектолог |
|
|
Класний керівник Вчитель англійської мови
Асистент вчителя Фахівець з фізичної реабілітації Сестра медична
Фахівець ІРЦ
|
|
|
Мама |
|
Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня:
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків
(іншого законного представника) учня)
підпис ___________________________ дата _15.09.2022р.