"Індивідуальна програма розвитку для дітей з ООП"

Про матеріал
Працюємо за сферою розвитку та визначаємо рівень досягнутих результатів. Для дітей з особливими освітніми потребами навчання у школі має на меті – навчання (формування компетентностей) та соціалізацію (соціально прийнятна поведінка та комунікація відповідна до контексту).
Перегляд файлу

 


 

 

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

 

1. Період виконання з 01.09.2022 до 31.05.2023 н.р

2. Загальні відомості про учня:

прізвище, власне ім’я, по батькові

дата народження 

повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень

 

          рік навчання__3

клас навчання __3-А

контактні номери телефонів батьків (інших законних представників) для термінового зв’язку

3. Індивідуальні особливості розвитку учня:

Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції)

Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти

Потреби

 

 

Знає всі букви української абетки, знає про себе, свою родину, явища природи, основні кольори. Знає лексичний матеріал виyчyваних тем з англійської мови. Використовує у мовленні прості речення. Використовyє окремі слова та базові вирази задля надання простої інформації про себе англійською мовою.

Вміє робити звуко-буквений аналіз простих слів, ставити наголоси в словах, ділити слова на склади, розрізняти слова назви предметів, ознаки предметів, назви дій та чисел;

Вміє переказувати тексти за навідними питаннями,декламувати вірш напам'ять  вести діалог з однокласниками; контролювати свої емоції .Вміє читати слова, словосполучення, прості речення з англійської мови з допомогою вчителя, рахувати в межах 100. Вміє  самостійно розв’язувати задачі на одну дію.

Володіє навичками конструювання
 

Розуміє прийоми обчислення в межах 100.
 

Здатний написати прізвище, ім’я, по-батькові, списувати тексти, писати під диктовку.

 

Засвоює і відтворює навчальний матеріал з використанням зорового орієнтиру і повторюваних інструкцій.

 

 

 

 

  • Словник пасивний

 

  • yвага нестійка, довільна
  • швидка втомлюваність
  • повільний темп засвоєння навчального матеріалу
  • несформовані мислительні операції( узагальнення,  порівняння, аналіз)

 

 

 

 

  • Порyшення звyковимови.

 

  • труднощі з виразністю мовлення(інтонація, темп).

 

  • знання фрагментарні, характеризуються неточністю, усвідомленістю
  • потребує постійної допомоги різної міри складності в опануванні нових знань та уявлень
  • інтерес до навчання нестійкий (потребує заохочення і мотивації).

 

 

  • тяжкі рухові порушення
  • загальна і дрібна моторика порушена.
  • темп рухів уповільнений.

 

  • м’язова система знаходиться у гіпотонічному стані

   

 

 

Працювати над:

  • збагаченням словникового запасу(по темі «Пори року»)
  • постановкою сонорного звука (л)
  • формуванням складової структури слів        чергуванням видів діяльності

 

  • точністю та усвідомленістю навчального матеріалу
  • збільшувати темп діяльності

 

  • розробленням м язів нижніх кінцівок та верхніх кінцівок.Збільшувати  м'язовий тонус   удосконалювати навички володіння руками навики повзання і стояння(за допомогою опори) тренуванням дихальноі системи підвищенням темпу роботи 

      Розвивати:

  • самоконтроль й саморегуляцію  ; Загальну та дрібну моторику рук довільну  зорову   пам ять
    Вчити:
  • володіти інтонаційними засобами виразності мовлення
  • розуміти прослуханий зв’язний текст
  • підпорядковувати свої дії прийнятому плану
  • порівнювати подібні об’єкти;
    виділяти головне, узагальнювати.
  • складати текст з 5-7 речень
  • складати план до тексту . Робити короткий запис і схеми до задач

Формувати:

  • вміння запам'ятовувати словесний матеріал
  • необхідні побутові навички самообслуговування.
    Навики самостійної роботи
  • вміння застосовувати набуті знання на практиці.

4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):

1) рекомендований рівень підтримки:

 перший рівень підтримки;

 другий рівень підтримки;

третій рівень підтримки

 четвертий рівень підтримки

 п’ятий рівень підтримки;

2) адаптація та модифікація освітнього середовища:

Назва адаптації/модифікації

Так/ні

Примітка

Пристосування середовища:

 

 

Доступність

так

(Класної кімнати, кімнати гігієни)

Освітлення

ні

 

рівень шуму

ні

 

потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо)

ні

 

Психолого-педагогічна адаптація:

 

 

використання візуального розкладу

ні

 

збільшення часу на виконання завдань

так

Українська мова, математика

збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо)

так

Українська мова, математика

руховий режим

так

Чергування видів діяльності, фізкультхвилинки, релаксаційні вправи

використання заохочень

так

Словесна підтримка, наліпки, смайлики

використання засобів для концентрації уваги

так

Українська мова, математика

Інше

 

 

Адаптація навчального матеріалу:

 так                                             

Українська мова, математика

картки-підказки, картки-інструкції

 

 

Засоби альтернативної комунікації

ні

 

Інше

алгоритми виконання математичних завдань

 

 

 

Модифікація:

 

 

скорочення змісту навчального предмета

так

Фізичне виховання

зниження вимог для виконання завдань

так

Фізичне виховання

інше

 

 

3) потреба у використанні:

жестовоїмови та/або залученні перекладача жестової мови;

 шрифту Брайля;

4) потреба в додаткових заняттях з:

 так

 ні

5) потреба в консультації з:

 фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;

 фахівцями спеціальних закладів освіти;

 іншими фахівцями ____________________________________________________

6) наявність індивідуального навчального плану:

 так

 ні.

У разі потреби в індивідуальному навчальному плані зазначити навчальні предмети (інтегровані курси), які потребують адаптації чи модифікації, та відповідального за розроблення індивідуального навчального плану педагогічного працівника:

Навчальний предмет (інтегрований курс)

Адаптація чи модифікація

Відповідальний педагогічний працівник

Українська мова

адаптована

 

Фізичне виховання

модифікована

 

Математика

адаптована

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):

Найменування заняття (послуги)

Фахівець, який проводить заняття (надає послугу)

Місце проведення

Розклад занять

Корекція розвитку

Практичний психолог

Кабінет психолога

Ресурсна кімната

П’ятниця 14.10-14.35

Розвиток мовлення

 Вчитель-дефектолог

 

Ресурсна кімната

Четвер 14.00-14.25                               

 

 

 

 

 

ЛФК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фахівець з фізичної реабілітації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спортивний зал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Понеділок14.10-14.35

Середа 14.10-14.35

П ятниця 13.40-14.05

 

 

    

 

6. Навчання:

за розкладом класу;

за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які:ЛФК 3 години. Корекція розвиткy 1 година . Розвиток мовлення 1 години

.

7. Забезпечення асистента учня (учениці):

1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):

так

ні

2) асистентом учня (учениці) є:

 батьки:

інші законні представники_____________________________________________

 уповноважена батьками особа _________________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я,

__________________________________________________________________________________________
по батькові (за наявності) та контактні дані)

 соціальний робітник

___________________________________________________________________________ 
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та контакті дані)

8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:

1) потреба у підручниках:

підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;

 адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;

 підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.

2) допоміжні засоби для навчання:

 так

 ні.

Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця):1.2 портативний компютер (ноyтбyк)1.28 масажер для стоп типy «Інфрапед»1.22 дитячий еспандер для активізації мязів.1.15 мяч ортопедичний для лікyвальної та спортивної гімнастики.

9. Потреба в розумному пристосуванні:

 так, зазначити яка: (спеціальне облаштування гігієнічної кімнати),yсyнення порогів, зміна місця класy з другого на перший поверх або використання підйомника.

ні.

10. Особливості проведення оцінювання:

⁕ адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;

⁕ використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);

⁕ використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;

⁕ адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації  (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опитуваньОР              Г для осіб, які цього потребують, тощо);

 інше (зазначити що)

11. Потреба у продовженні строків навчання:

 так

 ні.

12. Додаткові напрями роботи:

За сферами розвитку

Ціль

Очікувані результати, яких планується досягнути

Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку)

Розвиток інтелектуальної сфери

 

До кінця навчального року учень утримуватиме та концентруватиме в межах одного завдання 15-20хв без відволікань на сторонні подразники; вмітиме аналізувати умови задачі, явища навколишньої дійсності, порівнюватиме, узагальнюватиме опрацьований матеріал, розвиватиме словесно- логічне мислення

 

 

Вміє утримувати та концентрувати в межах одного завдання 15-20 хв без відволікань на сторонні подразники;вміє аналізувати умови задачі, явища навколишньої дійсності, порівнює, узагальнює опрацьований матеріал, розвинув словесно- логічне мислення

                                                                        

 

Розвиток сенсорної, моторної

До кінця навчального року учень вмітиме робити аплікації з природного матеріалу для розвитку загальної та дрібної моторики, підвищуватиме темп  роботи

 Вміє учень зробити аплікації з дрібних деталей (природного матеріалу: насіння, різні крупи, шишки, жолуді) учень вміє підвищувати темп роботи

 

Розвиток мовленнєвої сфери

 До кінця навчального року  вмітиме висловлювати свою думку, розповідатиме про пережиті події, використовуючи прості речення, вдосконалюватиме звукову  культуру мовлення (поставити, автоматизувати і ввести в розмови мовлення звук (л). Диференція звуків (л)(в))

 .

Вміє висловлювати свою думку, розповідати пережиті події, використовуючи прості речення, вміє правильно вимовляти звук (л) у словах та свідомо застосовувати у спілкуванні

 

Розвиток фізичних здібностей

До кінця навчального року формувати правильне дихання в стані спокою та під час виконання фізичних вправ. Розвиток точності рухів. Вивчення вправ для самостійного стояння (10-15 хв.) спираючись на опору

Учень виконує за командою вчителя носолегеневий рефлекс (вдих через ніс, повільний видих через рот). Вміє вправлятися в одночасному виконанні різних рухів: лежачи піднімати різнойменні руку та ногу; одночасному русі різних кінцівок. Вміє виконати з допомогою вчителя  вправи для самостійного стояння(10-15 хв.) спираючись на опору

 

 

Розвиток емоційно-вольової сфери

 

 

 

 

 

 

Розвиток соціальної сфери

 

 

 

Подолання навчальних труднощів

До кінця навчального рокy учень складатиме текст на задану тему(«Пори року» з 5-7 речень), складатиме план до тексту;

до кінця 1 семестр за допомогою окремих слів та словосполучень складатиме 3 речення

Учень вміє складати текст на задану тему(«Пори року» з 5-7 речень), складати план до тексту;

до кінця 1 семестр вміє складати 3 прості речення за допомогою слів та словосполучень

 

 

До кінця  1 семестр  учень вмітиме робити короткий запис і схеми  до задач;

 до кінця навчального року виконуватиме задачі на 2 дії самостійно;      вмітиме переказувати прочитаний текст (100 слів) без навідних питань

 

Учень вміє робити короткий запис і схеми до задач;

 учень вміє виконувати задачі на 2 дії самостійно; учень вміє переказувати прочитаний текст(100слів) без навідних питань

 

13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:

Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)

Посада

Підпис

 

 

 

 

Заступник директора з НВР

 

 

Практичний психолог

Практичний

психолог

 

 

Учитель-дефектолог

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                       

 

 

 

 

Класний керівник

Вчитель англійської

мови

 

Асистент вчителя

Фахівець з фізичної реабілітації

Сестра медична

 

 

Фахівець ІРЦ

 

 

 

Мама

 

 

Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня:

 

(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків
(іншого законного представника) учня)

 

підпис ___________________________  дата  _15.09.2022р.

docx
Додав(-ла)
Мерзун Aлла
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
6 листопада 2022
Переглядів
1881
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку