Засвоїла значну кількість літер алфавіту, читає короткі, нескладні слова. Зміст прочитаного не розуміє. Вміє копіювати рукописний зразок, писати під диктовку знайомі літери. Розрізняє голосні та приголосні. Може описати малюнок нескладними реченнями.
Контакт встановлюється легко, невимушено, до бесіди залучається відразу, активна у спілкуванні. На питання відповідає короткими, не повними реченнями. Словник імпресивний: розвинений достатньо, знає призначення окремих предметів, узагальнює, називає якості предметів, вживає слова, що означають колір і розмір предмета.
Вміє рахувати, обчислювати вирази та порівнювати числа в межах 10. З допомогою вчителя рахує та порівнює числа в межах 20. Уважно слухає, робить висновки. Діє відповідно до вказівок вчителя.
Переважають наочно-образне та наочно-дійове форми мислення. Прояви волі помітно залежать від ситуації, потребують підтримки з боку дорослого. Самооцінка на достатньому рівні, хоча дитина завжди потребує заохочення та схвалення.
|
Інтелектуальні труднощі.
-
повільний темп засвоєння навчального матеріалу;
-
малий обсяг памяті;
-
повільне сприйняття та переробка інформації;
-
відсутній систематичний аналіз властивостей і якостей предметів;
-
не співставляє друкований текст писаному;
-
не пише під диктовку словосполучення та слова;
-
довільна увага – слабка.
Функціональні труднощі.
-
порушення зору;
-
частково порушена звуковимова та складова структура слова;
-
слабкий розвиток словесно-логічного мовлення;
-
знижена активність розумових процесів;
-
погано сформована техніка письма;
-
словниковий запас не відповідає віковим нормам.
Навчальні труднощі.
-
потребує постійної допомоги різної міри складності в опануванні нових знань та уявлень;
-
інтерес до навчання нестійкий (потребує заохочення та мотивації);
-
знижена працездатність;
-
без допомоги не завжди розуміє суть вправи, завдання та гри;
-
низький рівень знань відповідно до програмових вимог.
|
Працювати над:
-
збагаченням словникового запасу;
-
корекцією звуковимови;
-
всебічним розвитком дитини;
-
ліквідацією недоліків в оволодінні лексикою та граматикою;
-
вмінням користуватися різними способами словотворення;
-
розподілом уваги в межах 20-25 хв.;
Розвивати:
-
граматичної будови мовлення;
-
розподіляти увагу;
-
переключати увагу з одного обєкта на інший;
-
утримувати увагу в межах 20-25 хв.;
-
стійкість емоційно-вольової сфери;
-
слухове сприймання;
-
дрібну моторику;
-
просторове орієнтування;
-
пам'ять;
-
артикуляційну моторику та мовне дихання;
Формувати:
-
граматичну складову мовлення;
-
звязне мовлення, розуміти послідовність подій;
-
необхідні побутові навички самообслуговування та соціальну модель поведінки;
Вчити:
-
виділяти головне, істотне, узагальнювати;
-
складати розповіді за опорними складами, які підкріплюються картинками;
-
використовувати схеми роботи для виконання завдань;
-
володіти інтонаційними засобами виразності мовлення.
|